תחזית שבועית -מה קורה בכוכבים? 28 לינואר 23

אז.. מה קורה בכוכבים? 

מפלס הכוח והאלימות שכוכב מרס התחיל להפעיל כבר בסוף השבוע באופן קיצוני כפי שראינו לא יעצור, אולם כולנו חייבים גם להפעיל כוחות מרסיאליים דומים כדי לנסות ולעצור את הפעילות הדסטרוקטיבית שלו, או לפחות לאזן את התמונה.

כניסתה של ונוס לזוית עם מרס תגרום לעוד חלקים בחיינו לחוות את העוצמה המרסיאלית הזו, וזה יהיה מבחן מעניין לפתיל הקצר של כולנו, ולמערכות היחסים שלנו.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרס מתחיל להתקדם ומפלס האלימות בעלייה

@ ונוס יוצרת זוית פעולה עם מרס כוכב היזמה והאקשן

 

 

המהלך המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס להילוך גבוה במזל תאומים שמשפיע על כולנו בלי יוצא מן הכלל.

כוכב מרס הוא זה שאחראי על הפעילות והאקשן שלנו, לטוב ולרע. מרס שיצא מהילוכו האחורי לפני שבוע, מתחיל להעביר הילוך כבר בסוף השבוע ולהתקדם באופן משמעותי יותר, ואת התוצאות ראינו כולנו בסוף השבוע: מפלס האקשן והיזמה ובין היתר מפלס האלימות, נמצאים בקו עלייה.

אחרי שיצא לפני עשרה ימים נתקע כוכב מרס במעלה ה 8 במזל תאומים. כעת מתחיל כוכב מרס לחזור לקצב הקבוע שלו, וכבר בסוף השבוע התחיל להאיץ, עבר למעלה ה9 במזל תאומים, והפעיל פתיל קצר ותגובות קיצוניות שאת התוצאות שלהם ראינו בשטח.

מעברו של מרס מאיץ פעולות שאת תחילתן כבר ראינו בשבוע הקודם: התארגנות אקטיבית נגד הממשלה ומינון הולך ומתחזק של הפגנות ופעולות מחאה, תקשורת אגרסיבית בממשלה ובתקשורת, ובסוף השבוע גם פעולות הטרור הקשות.

חשוב להבין: מרס לא יפסיק להתקדם, וכולנו נצטרך למצוא דרך כדי להתמודד עם שרשרת המתחים והלחצים שהוא יביא לחיינו.

מצד שני, אין רע בלי טוב: מרס מאפשר לכולנו גם להעביר הילוך מבחינת פעילות בשטח, מה שאומר שאפשר להניע מחדש תהליכים שהוקפאו או שנעצרו בשבועות האחרונים, אחרי שנגדיר מחדש את המטרות שלנו, נתמקד ונדייק, ונצא לדרך פעילה חדשה רעננה ואחראית יותר ממה שעשינו בשבועות האחרונים.

ניתוב נכון של פעילות מרסיאלית הוא ברכה לכולם, אולם הוא חייב לכלול גם מינון גבוה של פעילות אקטיבית במיוחד כנגד כוח יתר שהוא מעורר כמו פעילות אלימה או טרוריסטית, ולחזק את היסודות הסטורניים שמכניסים אותו למסגרת פעולה ברורה, החל מהחלטות הקשורות לענישה וכלה בחיזוק כוחות אנטי מרסיאליים כמו צבא משטרה ושלטון החוק בכלל.

מי בעיקר יושפע מהילוכו זה של מרס? מזלות טלה סרטן גדי מאזניים תאומים קשת דגים ובתולה ובעצם.. כולנו.

 

 

 הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית במזל דגים למרס האגרסיבי במזל תאומים.

הזוית הזו מתחילה להשפיע בעצם מאמצע השבוע אבל ההשפעה שלה תהיה בעיקר בשני תחומים: מערכות יחסים, וכספים.

בשני התחומים האלה מביאה איתה הזוית הזו עצבנות ואי שקט, ונוכל לראות זאת באופן ברור יותר במערכות היחסים שלנו: עצבנות וחוסר סבלנות כלפי הפרטנרים שלנו, פתיל קצר שעלול לגרום לנו להגיב באופן אגרסיבי כלפי דיעות שונות או שינוי בסיטואציות, ופה ושם גם תקשורת כוחנית ואפילו אלימה מילולית ויותר מזה כשדברים לא קורים כפי שרצינו ותכננו.

גם בנושאי כספים חשוב להיות עכשיו עם היד על הדופק, שכן הצורך לפעול באופן אימפולסיבי ולבזבז כספים שלא לצורך הולך וגדל השבוע, וחשוב שיהיה בתוכנו – או לידנו – מבוגר אחראי כלשהו שיעצור אותנו מהוצאות שאינן הכרחיות כעת.

הזוית הזו תגיע לשיאה בתחילת השבוע הבא ותמשך עד אמצע השבוע הבא: כדאי שניקח זאת בחשבון בתכנונים שלנו, ובעיקר נתארגן כדי לקבל החלטות מעשיות ולא פזיזות לטווח ארוך,  ובאופן ארגוני ומסודר ולא כצורך לכבות שריפות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה מאזניים סרטן וגדי, שור אריה עקרב ודלי.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו 

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם בתנועה, וחשוב לשלוט ולכוון את עוצמתה ולא לפשל. הגדירו את המטרות שלכם באופן מדויק לשבוע, והמנעו מדרמות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת לזוית פעולה עם מרס שמביאה איתה עצבנות וחוסר שקט. חשוב לא לבזבז כספים, ולהמנע מריבים מיותרים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל גדי בזוית הרמונית לאורנוס: זמן טוב להעלות בהדרגה את מינון הפעילות, ולחפש שיתופי פעולה

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת ששוהה בבית היחסים שלכם מאפשר שדרוג הדיאלוג הזוגי, ופתיחת תקשורת זוגית חכמה ומכילה. השקיעו בה.

אריה

השמש ממשיכה לנוע במזל דלי, ומדגישה אפשרויות מצוינות לשתופי פעולה מסוגים שונים כדרך להתקדם ולקדם את היזמות שלכם.

בתולה

ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים בבית היחסים, ואם תורידו את מפלס הביקורתיות תוכלו ליהנות ממינון גבוה של רכות והכלה ביחסים.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם בצעדים ראשונים במזל דגים מביאה איתה מינון גבוה ומפתיע של רגשנות נוסטלגיה ורגשות עדינים.. פתחו את הלב, מאזנאים.

עקרב

ונוס הרגשית שוהה כעת בבית הרומנטיקה שלכם, עקרבים, ומאפשרת לכם להוריד מעט את השריון הקשוח שלכם, ולתת מקום גדול יותר לאהבה… מוכנים?

קשת

ונוס הרגשית במזל דגים מביאה מעורבות רגשית גבוהה יותר בנושאי בית ומשפחה, ויכולת להתקרב יותר וליצור ביחד משפחתי הרמוני.. נעים.

גדי

הילוכו של מרקורי במזל שלכם מביא איתו שבוע תקשורתי שבו מקשיבים לכם מעריכים אתכם ומקדמים אתכם: לא מובן מאליו. קחו יזמה.

 

דלי

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, בזמן שונוס מנסה להביא איתה בונוסים קטנים לבית הכספים שלכם. אל תגזימו בהוצאות על פינוקים…

דגים

ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ומביאה איתה טאץ' רומנטי לדגיגים הרומנטיים כל כך ממילא.. הזהרו מאשליות ושמרו על הכסף.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן