תחזית יומית – שלישי 7 למרץ 23

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 7/3

טלה

ירח בבתולה 180 שמש ונפטון 150 ונוס ויופיטר 120 אורנוס

שמש בדגים 60 אורנוס(יציאה)

מרקורי במזל דגים

ונוס בטלה

מרס במזל תאומים 60 ונוס

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון בדגים

פלוטו בגדי

 

הירח במזל בתולה מול השמש יוצר קונפליקט בין הרצוי למצוי, ומעברו של סטורן היום למזל דגים מביא איתו כובד שכבר אפשר לחוש בו.

בגדול זהו יום שממשיך חשבון נפש שהתחיל לפני כמה ימים, ומגיע היום לשיאו.

אולי משום כך חייבים ביום שזה במקסימום סבלנות וסובלנות, ובעיקר – לא להגיע להחלטות סופיות כאלה ואחרות, שכן הדברים עלולים להשתנות בהמשך.

לכן חשוב ביום לחשב כמה צעדים קדימה ולא להיות רק בכאן ובעכשיו: זה הזמן לראות את כל התמונה, ולא להתמקד בחלקים ממנה.

וכך נראית מפת השמים של היום הזה

@

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש! רוצים לקבל אסטרולוג צמוד, את הקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 וגם להיות חלק ממיזם ההיכרויות החדש שלי? כן, זה אפשרי!  כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר ! 

 

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

@

 

@

 

 

 

הורוסקופים שני ושלישי – חג פורים

טלה

יופיטר וונוס ממשיכים לנוע במזל שלכם, ולהביא איתם רגעים יפים של אקשן נלהב, אבל גם פתיל קצר ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. זוית פרקטית של מרס עם ונוס מדגישה את הצורך בחזרה לקרקע. תקשורת רגשנית מדי עלולה לגרום לכם לאבד פרופורציות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין מסעירה את הרוחות מאחורי הקלעים וכל דבר קטן עלול להפוך בקלות לסדין אדום בעיני השור הזועם.מה צריך שור כדי להירגע? בעיקרון – הרבה מגע, ולפעמים אפילו חיבוק: השור זקוק למגע כמו אור שמש, ולרומנטיקה כמו אויר.. קצת רומנטיקה בפורים הפעם תעשה נפלאות.

תאומים

הירח שוהה היום ומחר במזל בתולה והדגש הוא עכשיו על בילוי ביתי, עם כוון משפחתי כשחוזרים לשורשים וחלק מהם גם מזמינים לארוחת חג. מרקורי שליט המזל שלכם במזל דגים הופך את הכל לרגשני, וסטורן נכנס בשלישי למזל דגים ופותח תקופה מאתגרת במיוחד. לכן כדאי דווקא בפורים הזה ליהנות כאילו אין מחר, בעיקר כי יש מחר וסטורן נמצא בו…

סרטן

תקשורת – זו המלה המשמעותית ביותר בחג הזה, סרטנונים, גם כי היא לא ממש קלה עכשיו: הירח שליט המזל שלכם מול סטורן הנוקשה בשני ומול נפטון המבלבל בשלישי, ומעברו של סטורן לדגים, יוצרים צורך חזק לדבר לשתף ולחלוק, ולא להשאיר דברים בבטן. יומיים שבהם כדאי לתת עדיפות למלים שלכם וכמה שיותר, בלי לעשות חשבונות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשי, ואפשר לומר שזמן רב האריה השואג שלנו לא היה רגשני ונוסטלגי כל כך. הירח שוהה בבית ההנאות הקטנות שלכם בחג, וזה אומר שלא צריך טיולים מפרכים או נסיעות מתישות, אפשר דווקא עכשיו ליהנות משרשרת של הנאות קטנות כמו שנים שלושה ביקורים אצל חברים שמזמן לא ראיתם, ארוחה טובה בסטייל שהאריה תמיד יודע לאתר את המסעדה הנכונה שתכין, וחברותא נעימה: כל אלה יהפכו את החג לנעים..

בתולה

הירח שוהה לו במזל שלכם היום ומחר, וזה אומר בגדול שיש כעת מינון גבוה יחסית של קסם ועוצמה שמאפשר לכם כעת גם ליהנות בגדול וגם להיות במרכז העניינים, מה שאומר לארגן מפגש שמח במיוחד או טיולון למקום לא מוכר: כעת הזמן לקחת את המושכות ולארגן משהו בעצמכם, במקום לחכות שמישהו אחר יארגן ולקטר על הפרטים…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת ממול בלי זויות, הירח שוהה במזל בתולה מאחורי הקלעים, ונראה שהפורים הזה הוא, אפעס, לא הזמן הטוב שלכם השבוע. אז איך בכל זאת הופכים אותו ללימונדה? ראשית – מורידים לחץ. לא הילדים ולא אף אחד יגרמו לכם לעשות משהו שאתם לא שלמים איתו כמו לנסוע שעות בפקקים או לדבר עם אנשים משעממים (שני הדברים שמאזניים שונאים במיוחד)ומה שחשוב יותר – דווקא עכשיו אתם זקוקים לשקט ולספייס וחשוב לדעת איך להעביר את זה למי שאתכם. יומים של שקט של מילוי מצברים וחיבוק ללא מלים – זמן האיכות שלכם עכשיו, אם תוכלו.

עקרב

הצד החברתי פעיל במיוחד אצלכם בחג הזה, והעקרב המופנם המוכר זקוק דווקא עכשיו לכמה וכמה אנשים אוהבים שמכירים אותו היטב ושאפשר לסמוך עליהם. ולהיות ביחד. מפגש חברתי אחד או שנים ימלאו את המצברים החברתיים שלכם ויחזירו אתכם שוב למרכז המעגל. הרימו טלפונים לחברים טובים מהעבר שהתרחקו, והחזירו חלק מהרוח הטובה שהיתה חסרה לכם לאחרונה.

 

קשת

נראה שאתם הם אלה שנמצאים כעת במרכז האקשן, קשתים. כעת הזמן לעשות את מה שהקשת אוהב לעשות אולי יותר מכל דבר אחר: לנסוע לטייל. זהו זמן שבו כדאי אפילו להפתיע ולנסוע למקומות בהם עוד לא ביקרתם, כשרכב שטח יכול להיות בהחלט שמחה גדולה כעת, אולם גם אם רכב רגיל אפשר להגיע למקומות מעניינים בדרום או בצפון. מה שחשוב כעת זה שתהיה בעיקר תנועה, ואם אין לכם יכולת או רצון לנסיעות ארוכות או טבע מאתגר, אפשר להסתפק בכמה נסיעות קצרות וביקורי חברים. בכל מקרה – צאו מהבית.

גדי

אתם נמצאים עכשיו בתקופה מאתגרת במיוחד, וממש במרכזו של שינוי שמתחיל ביום שלישי: סטורן שליט המזל שלכם עובר למזל דגים הרגשי, והגדי שלנו נכנס לתקופה מעניינת מאוד שתעזור לו לשפץ את התקשורת שלו. מרקורי במזל דגים עכשיו מדגיש גם הוא כעת את הצורך להשקיע במעגלי תקשורת חדשים. זה בדיוק הזמן להתחיל, להרים טלפונים, להפגש ולדבר.

דלי

ונוס ששוהה עכשיו במזל טלה מביאה איתה כמה בונוסים חברתיים לימים הקרובים, ויכולות לפתוח מעגלים חברתיים חדשים, גם לאור העובדה שבשלישי סטורן הנוקשה עוזב סוף סוף את המזל שלכם, ואבן גדולה יורדת לכם מהלב. כן, הגיע הזמן לפגוש מחדש את העולם מזוית אחרת, משוחררת וחופשיה יותר, והיומיים האלה הם בהחלט זמן מצוין להתחלה שכזו: כל יזמת היכרות חדשה עכשיו, בעיקר לחברויות מסוגים שונים, תתקבל בברכה

דגים

מצד אחד שוהה כעת הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. מצד שני סטורן נכנס למזל שלכם וישהה שם כשנתיים וחצי, ויעזור לכם לממש את הפוטנציאל הדגי הכל כך יצירתי כפי שכולנו יודעים, ולבנות מסגרות פעולה חכמות ובטוחות שבהן תוכלו להתפתח ולצמוח. את היומיים האלה כדאי לעבור עם נפש אוהבת ומבינה, של בן או בת זוג או חבר, כדי לשתף להדהד ולחלוק חלק מהעולם היצירתי הרגשי הנפלא שלכם: אל תתעצלו – לא כל יום פורים!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן