תחזית יומית – שלישי 7 לאפריל 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

 

שלישי 7 לאפריל

ירח במאזניים 120 ונוס מרס וסטורן 150 אורנוס

שמש במזל טלה .

מרקורי במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 יופיטר ופלוטו

ונוס במזל תאומים 120 מרס וסטורן

מרס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה) – מחר בליל הסדר הזוית מגיעה לשיא!

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה היום במזל מאזניים  ושם את הדגש על הדיאלוג בין אדם לחברו, ובין אדם לעולם – ולעצמו. דיאלוג זו שיחה בדרך כלל בגובה העינים, ובארבע עינים. היום ומחר – זהו בדיוק הזמן לשיחות שכאלה, ולפעמים אפילו בלי מלים – תוך התבוננות מהורהרת במה שקורה מסביב ובתוך עצמנו, והפלת אסימון או שנים.

כל הימים האחרונים אצרנו ואגרנו רגשות חוויות ובעיקר מלים – כעת הזמן להוציא אותן. אלא שממש עכשיו קצב הדברים הולך ומתחזק הופך מהיר ואינטנסיבי וקצת קשה למצוא בו את הזמן הזה שבו אפשר לעצור רגע להתבונן ולשוחח בשקט: מי שאחראית לכך היא זוית הפעולה הזו שאני מדבר עליה לא מעט בין מרס האגרסיבי לאורנוס הפרוע, שתגיע לדיוקה מחר, בערב החג! כמה מוזר…

סידורים לפני החג, קניות, החלטות על מועדים ומי מביא מה ועוד ועוד – נדמה שמעולם לא חווינו פסח קדחתני מוזר ובעיקר שרוי במרק גדול וסמיך של אי ודאות, ההיפך מכל הרגלי החג שחווינו כל חיינו: הכל היה לא יציב – אבל לפסח היו תמיד חוקים משלו, והם היו  ברורים ל'המוני בית ישראל' – אותו ניסוח רשמי שבו תמיד השתמש הקריין: מה אוכלים, איזה חלק קוראים מההגדה, ומי יושב ליד הדודה חווה – הכל היה ברור וידוע – עד הפסח הזה.

מעניין, כמה סמלי שהזוית הזו שמסמלת ניתוקים ושינויים מגיעה לדיוקה דווקא בערב הפסח, חג שכל כולו בנוי על המיתוס של יציאה מעבדות לחירות – בדיוק כפי שהזוית הזו בעצם מסמלת: ניתוק ושינוי ממערכת רצופה של פעולה ועשייה, על כל המחיר שכלול בה ואנו כולנו משלמים, במישרין או בעקיפין.

את הזוית הזו אפשר להרגיש כבר משלשום, והיא מתחזקת היום, ומחר או מחרתיים נהיה כולנו בעין הסערה הזו, בליל הסדר, יושבים זה מול זה, משפחות גרעיניות שכאלה, וכולנו מול הזום… ואולי זה הוא, הזום הזה, שמסמל את אורנוס המנתק ומשנה והופך את הכל לקר מנוכר ולא אישי, שעשה בבת אחת זום שכזה לחיינו?

זוית המתח (מסומנת במצב הכוכבים באדום) בין הירח לאורנוס מסמלת בעיקר את התהליך הזה: עצבנות, חוסר שקט, לחצים שהולכים ומתגברים, וחוסר סבלנות למי שאתנו או לידנו. ודווקא היום מתעקש הירח הזה להציע שיחות של אחד על אחד…

ויתכן שגם יצליח: אם באמת נמצא לנו זמן איכות, אפילו קצר, לשיחת נפש עדינה ומודעת של אחד על אחד שבה נוכל לשתף ולחלוק ובעיקר להיות שם עבור אדם אחר ועבורנו – זה בהחלט יעזור, יבהיר, יצליל, ובעיקר ירגיע..

 

@

כוכב סטורן יצא מעבדות לחירות במזל דלי – ואני עברתי  לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז . 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]

יאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

 

שלישי 7/4

טלה

אחרי יומיים של התארגנות וסידורים עובר הירח למזל מאזניים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם. זהו זמן טוב להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם בימים אלה, להעמיק קשר קיים, ואם הלב פנוי – לנצל את מיקומה של ונוס במזל תאומים, ולפלרטט ברשת בלי בושה…

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי ולהפוך את השור שלנו לאסרטיבי ומילולי יותר מתמיד. זוית הרמונית בין הירח לונוס מביאה איתה יכולת שכנוע שיחה קולחת וחיזור עדין – יום מצוין להיכרויות מעניינות ולהרבה מלים…

תאומים

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולפתוח את לבם הצעיר ברוחו של התאומים שנולדו בשבוע הראשון של המזל. זהו זמן מצוין להזיז דברים ולהכנס ליזמות אינטרנטיות חדשות עם אנשים מדליקים שיכולים לעזור לכם להרחיב את המעגלים החברתיים הקיימים שלכם, ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים.

סרטן

נראה שאתם לא במיטבכם היום, סרטנונים. הסרטנון שלנו הוא רגיש ומרגיש, וכל המלים האלה שמביאים איתם גם הירח שליט המזל שלכם וגם ונוס במזל תאומים עוזרים לכם לנקות משקעים רגשיים שהצטברו או לשתף בציפיות, אבל לא ממש ליזום או לפעול: את העשייה הזו השאירו למחר, והיום – באיזי..

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה גם היום במזל טלה האנרגטי, אבל כמו ברוב ימות השבוע – גם היום היא לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים, והאריה הסוליסט שלנו נאלץ גם היום לקבל החלטות בעצמו, ופה ושם גם לבצע… יום להיות מקור השראה לסביבה המתפעלת, אבל גם להתשה קלה, כי הכל עליכם…

בתולה

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם באופן יחסי והירח אפשר לכם לקבל החלטות אופרטיביות וגם לממש אותן באופן אקטיבי, מגיע הזמן שבו אפשר ורצוי גם לממש אותן בשטח. הירח עובר לבית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן טוב להתארגן נכון מבחינה כלכלית. אחהצ –מסע קניות.

מאזניים

הירח שוהה לו היום במזל שלכם הקסם האישי שלכם במיטבו וזהו זמן מצוין להתחלות חדשות ליזמות מעניינות ואם הלב המאזנאי העדין פנוי – גם להיכרויות חדשות.  זמן טוב להחלטות ארוכות טווח בעיקר בכל מה שקשור לדיאלוג הזוגי וליחסים בכלל, מאזנאים.

עקרב

נראה שזה ממש לא היום שלכם, עקרבים. הירח הזה ששוהה במזל מאזניים הוא חביב ועדין, והעקרב כעת לא במיטבו וזקוק למנוחה והחלפת כוחות יותר מתמיד. זמן מצוין לשיחות עומק שמזמן לא ערכתם, אך בעיקר לשהייה מאחורי הקלעים, ולהרבה מנוחה פיזית ומנטלית.

קשת

הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, ונוס שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואם נחבר אחד ועוד אחד נראה שזהו יום מצוין לתקשורת זוגית ותקשורת בכלל, בעיקר עם אנשים שמזמן לא פגשתם והגיע הזמן לנקות כעסים שהצטברו מהיחסים איתם, ולפתוח דף תקשורתי חדש.

גדי

הירח שוהה בבית הקריירה שלכם ודוחף אתכם ליזמות מעניינות שאפשר לעשות מהבית, בעוד השמש שוהה במזל טלה שנמצא אצלכם בבית המשפחה: זמן מצוין לשתף את בני הבית בתכניות המקצועיות שלכם, ובעיקר ליצור דברים חדשים ולחשוב מחוץ לקופסה בכל מה שקשור ליזמות מעשיות.

דלי

הירח שוהה במזל מאזניים וונוס שוהה במזל תאומים – שניהם שייכים גם הם ליסוד האוויר, כמו הדלי. זה גורם לנינוחות נעימה מצד אחד, אך מד שני זוית הפעולה בין כוכב מרס לאורנוס שליט המזל שלכם הולכת ומתחזקת: אל תתנו ללחץ ולמתח לקלקל יחסים.

דגים

 כוכב התקשורת עדיין שוהה במזל שלכם וכדאי לנצל את מיקומו לפני שימשיך למזל טלה. יום מצוין לסדרת טלפון מיילים ואסמסים לכל מי שרציתם לחדש איתו קשרים ואיכשהו לא יצא: זה בדיוק הזמן. שעות הערב יתאימו לשיחות ארוכות במיוחד אל תוך הלילה…

 

ובינתיים…  יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן