תחזית יומית – 6 לאפריל 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

 

שני 6/4

ירח בבתולה 180 נפטון ומרקורי 120 מרס וסטורן

שמש במזל טלה .

מרקורי במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 יופיטר ופלוטו

ונוס במזל תאומים 120 מרס וסטורן

מרס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

הירח ממשיך לנוע במזל בתולה ומדגיש את הצורך שלנו להיות מעשיים, אבל דווקא עכשיו יוצר הירח זויות של עימות עם מרקורי ונפטון במזל דגים, ובמקביל יוצר קונפליקט בין הצורך המעשי הזה – למעורבות הרגשית הגבוהה של היום הזה, שמסיטה את תשומת הלב שלנו לכל מיני כיוונים, מציפה בדאגות ומערפלת את הצורך הפרקטי להתמקד בעובדות.

כעת הרגש הזה משדר לנו: לשם מה כל המאמץ הזה, כשאי הודאות שמסביב כאילו ממסמסת הכל, וגורמת לדברים להיראות חסרי חשיבות מול הכובד הסביבתי?

לשמחתנו, הירח יוצר היום גם זויות הרמוניות וורודות עם מרס וסטורן, שמדגישות עובדה פשוטה: כל הרגש הזה שעוצר אותנו אפקטיבי רק כשאנחנו באמת לא עושים כלום, ונותנים לו להביס אותנו. 

ואכן, ברגע שאנחנו מתחילים בעשייה עצמה – מרס הוא כזכור כוכב האקשן והפעולה וסטורן כוכב המימוש והעובדות – ההרמוניה חוזרת, ואנחנו מקבלים פרופורציות לגבי סדר העדיפויות הטבעי של הדברים, ומה חשוב באמת.

במקביל, עמוק מאחורי הקלעים, ממשיך מרס בעקשנות להכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה שבין מרס לאורנוס, זוית שמביאה איתה מתחים לחצים ו..חוסר ודאות, כן, אותו חוסר ודאות שאנחנו מנסים לפעול נגדו כעת, שמביס אותנו בנושא העשייה ביחד עם נפטון… שילוב כוחות שכזה.

בקיצור – יום של קונפליקטים לפנינו בין הכאן והאחר כך, בין הרגש לעובדות, ובין הפסיביות שממסמסת לאקטיביות שמחזקת. במה נבחר? והתשובה היא – כמו אותה חידה על שני הזאבים, השחור והלבן – במי שנבחר להעצים משתי הגישות האלה, כי היום – שתיהן בסביבה.

 

@

כוכב סטורן עבר למזל דלי – ואני עברתי  לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז . 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]

יאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני 6/4

טלה

יום מעשי לפנינו, ובו הדגש על המחויבויות שלכם, טלאים. בין אם המדובר במחוייבות משפחתית, מחוייבות חברתית או מחוייבות רגשית – יש דברים שחייבים לעשות, גם אם לא מתחשק. יום שמתאים לתשלומי חשבונות, לבירורים למיניהם, ולהשקעה בבריאות שלכם.

שור

כשהירח שוהה במזל בתולה, הרגשות מתחזקים, והצורך להתרגש מתחזק בהדרגה. זהו זמן להשקיע בצד הרומנטי שלכם, שוורים, והילוכה של ונוס במזל תאומים יכול להפוך אתכם למחזרים וירטואלים נפלאים, שדווקא עכשיוו מוצאים את המלים הנכונות.. תנו ללב להוביל,שוורים.

תאומים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולעזור לכם לפתוח את הלב, תאומימים. כשונוס בסביבה הכל נראה קל יותר, ואפילו אופטימי. השמש במזל טלה מדגישה את היכולת שלכם לפעול באופן חברי וחברותי יותר ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם.

סרטן

זוית של עימות בין הירח שליט המזל שלכם לבין כוכב נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, סרטנונים, ומצבי רוח שמשתנים במהירות. שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו, ולכן החלטות חשובות כדאי לדחות ליום יומיים, אם אפשר. בערב – שיחות נפש.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עדיין לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים, אבל מצב הרוח בהחלט משתפר. ונוס הרגשית שבמזל תאומים מדגישה את היכולת שלכם לאלתר ולמצוא פתרונות יצירתיים למצבים לא קלים. זמן טוב לחיזוק קשרים עם קרובי משפחה רחוקים.

בתולה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם לא רק לשפר עמדות בבית ובסביבה אלא גם לקדם יזמות חדשות ומעניינות ברשת ובמרחב הוירטואלי. ונוס שוהה בבית הקריירה שלכם, ומאפשרת לכם להפוך את היום הזה ליזמי ואמביציוזי במיוחד. קדימה.

מאזניים

יש כמה וכמה תכניות ליום הזה, אבל מיקומו של הירח במזל בתולה מדגיש שגם היום כדאי לפעול במינון מצומצם של אנרגיה, ולהתמקד רק במה שחשוב לכם באמת. זמן טוב לשדרג יחסים עם אנשים קרובים ולדבר על הכל.

עקרב

חברים, מכרים ידידים וקרובים – נראה שהדגש היום הוא על היחסים איתם, עקרבים. העקרב נחשב כמזל רגיש ומופנם אבל ביום שכזה כדאי לשתף ברגשות ובתכניות, ולתת למלה ביחד משמעות שהיא מעבר למפגשים פיזיים. זמן למפגשים וירטואליים משפחתיים ולו רק כדי לנסות ולראות איך זה יעבוד בפסח…

קשת

מיקומה של ונוס הרגשית במזל תאומים מול המזל שלכם מאפשר לכם לשדרג לא רק את התקשורת הזוגיות שלכם אלא גם את התקשורת בכל מערכות היחסים שלכם בכלל. אל תקחו כמובן מאליו אנשים אחרים בעיקר כשהמדובר בהורים: ביום שכזה תקשרו איתם קצת יותר מהרגיל.

גדי

הלחצים עדיין בסביבה, הפעם גם בכל מה שקשור לסדר וההתנהלות בו. ימים אלה מכריחים אתכם לחשוב מחוץ לקופסה, ולגדי שלנו זה לא תמיד קל, מה גם שסטורן שליט המזל שלכם מביא איתו תקשורת פתוחה ושונה כשהוא במזל דלי. זמן לצאת קצת מד' האמות המוכרות, ולהכיר אנשים חדשים.

דלי

זוית הפעולה בין מרס לאורנוס שליט המזל שלכם הולכת ומתחזקת, והדלי שלנו הולך ונלחץ. נראה שלקראת ליל הסדר הזוית תגיע לשיאה, וחשוב לתכנן את הערב הזה באופן האופטימלי כדי למנוע תסכולים וכעסים בערב החג עצמו. גם בבית עצמו אתם זקוקים כעת לקצת יותר ספייס וחופש אישי.

דגים

זוגיות יחסים ודיאלוג זוגי בכלל – זהו יום נוסף שבו הירח נמצא במזל בתולה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגיש את הצורך להתחשב קצת יותר בפרטנרים שלכם, ובעיקר לשתף אותם במה שעובר עליכם. אם הלב הדגי הרומנטי פנוי – צאו לציד אחד נפש תאומה באינטרנט.. ויש לא מעט כאלה.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן