תחזית יומית – ערב חג הפסח והחג עצמו – 8-9 לאפריל 2020

אז.. מה קורה בכוכבים בערב החג ובחג עצמו?

 

רביעי 8/

ירח במאזניים 90 מרס וסטורן 180 שמש

שמש במזל טלה .

מרקורי במזל דגים  60 יופיטר ופלוטו

ונוס במזל תאומים 120 מרס וסטורן

מרס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

חמישי 9/4

ירח בעקרב 150 ונוס 90 מרס וסטורן 180 אורנוס

שמש במזל טלה .90 פלוטו (כניסה)

מרקורי במזל דגים  60 יופיטר ופלוטו וסטורן

ונוס במזל תאומים 120 מרס וסטורן

מרס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

נראה שלכוכבים פשוט לא מתחשק לאכול מצות ואת עוגיות הבוטנים העגולות המעצבנות האלה עם הכתובת 'כשר לפסח', והם החליטו ביחד לזרוק פנימה כמה וכמה זויות מרגיזות במיוחד. אבל עברנו את פרעה, כזכור, נעבור גם את זה…

נתחיל בזוית הזו שכבר שבוע שלם מקלקלת לנו את מצב הרוח באופן עקבי ומכניסה מתחים ולחצים לחיינו: זוית הפעולה בין מרס הכסחן לאורנוס התזזיתי (מסומנת באדום) שמגיעה לשיאה דווקא בליל הסדר! למה, ריבונו של עולם, למה דווקא בשיא הסדר אורנוס מכניס זבטה לפנים של מרס? שנאמר: ביד חזקה ובזרוע נטויה… ואולי הכוונה היא לעצם הסדר תחת הסגר מוחלט, סטייל אין יוצא ואין בא, ורוח אלוהים מרחפת מעל הכרפס והחרוסת? רק שהשוטרים לא יעצרו בצומת את אליהו, כי אז אף אחד לא ישתה מהכוס שלו, והילדים ממש יתאכזבו…

ערב ליל הסדר – וזוית הפעולה בין מרס לאורנוס מדויקת, מה שאומר שפוטנציאל הריב על מיץ הענבים או על העוף עלול להגיע לשיאו ממש על שולחן הסדר! לכן חשוב דווקא עכשיו, לאורך כל היום המורכב הזה, ובעצם עד חמישי בערב, לשמור על עצמנו ובעיקר על הפה שלא יפיק מרגליות ולא יהרוס לנו באיזה הערה שכל כך אופיינית לאורנוס ערב שלם, קפיש?

אבל הוא לא היחיד, האורנוס הזה: היום – רביעי – הירח יוצר גם זויות פעולה למרס וסטורן וזוית של עימות לשמש (כל אלה מסומנות באדום) מה שאומר שהפוטנציאל של היום הזה נפיץ במיוחד גם לגבי הערות קטנות או אפילו הקניות האחרונות בכלבו שלא לדבר על סידור וארגון הבית..

ומחר, בחמישי? הירח במזל עקרב הלוחמני יוצר זויות קשות לאורנוס מרס סטורן ופלוטו בתחילת היום, מה שאומר שגם מחר מתחיל מתוח, אבל בהמשך – משתנה רוח הדברים, הירח יוצא לאיטו מהזויות האלה, וזה אומר שסיימנו לקטר על כל האוכל שבלסנו בערב הסדר ואולי אולי גם נתחיל בקרוב לראות הקלות בסדר, כלומר בסגר, ולצאת מעבדות לגאולה, ולאור גדול? אמן ואמן. ובבניין ירושלים ננוחם, אלא אם גם הסגר שם לא יהיה קיצוני במיוחד.

אז.. חקשמח חברים!

 

@

כוכב סטורן יצא מעבדות לחירות במזל דלי – ואני עברתי  לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז . 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]              יאיר  טריבלסקי:-)         

 

 

@

 

ומה קורה למזלות עצמם?

 

רביעי וחמישי –  8-9/4   ערב החג והחג עצמו. 

טלה

ערב החג והחג הזה הם הימים הקשים של השבוע מבחינתכם: מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי, והטלה שלנו לחוץ ומתוח מתמיד. נסו לשמור על שלווה ואיפוק בליל הסדר, לא לריב בגלל שטויות, ובחג עצמו – להתמקד דווקא בזוגיות וביחסים הקרובים, כפי שממליץ הירח במזל מאזניים. מעבר הירח למזל עקרב בחג מביא איתו גישה מעט קשוחה, עם צורך זמני להיות קצת לבד. קצת ספייס אף פעם לא מזיק, בעיקר כשהוא נועד למלא מצברים שקצת התרוקנו בשבוע הקודם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים וקצב הדברים מהיר יותר מתמיד ובעיקר תקשורתי יותר. סטורן ומרס שנמצאים במזל דלי מביאים איתם יכולת להעביר ליל סדר מאורגן, אם כי לא שקט. אל תתנו לדברים הקטנים להוציא אתכם מהכלים ולאבד שליטה. נראה שדווקא אתם יכולים להרים את המורל לכולם עכשיו. אל תוותרו על השירים! בשבת הירח עובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם, שוורים. זמן להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם ובדיאלוג הזוגי, לבלות בכיף בשנים, או… לצאת לדייט וירטואלי ולצאת לדייט ברשת.

תאומים

ונוס הרגשית נמצאת כעת במזל שלכם, תאומימים, והיא מביאה איתה לב פתוח ואפילו טאץ' של אהבה… ליל הסדר שלכם עשוי להיות רגשני ואפילו שמח באופן מסויים, והחג עצמו יביא בהחלט הקלה בעומס החום, ותחושה שבגדול – השד לא נורא כל כך, בעצם כשיש בעצם תקשורת משופרת, ואפשר לראות אולי אולי חלק מהסוף, אחרי פסח… בחג עצמו הירח שוהה בבית המחויבויות שלכם, וזהו זמן לשיחות נפלאות עם חברים ידידים מכרים וקרובים, ואפילו להיכרות מעניינת עם הלב התאומי המקסים פנוי לו..

סרטן

איזה כיף שהירח שוהה במזל מאזניים בליל הסדר ומאכלס את בית המשפחה שלכם, בצירוף מקרים חביב. ואכן, מבחינתכם זהו ליל סדר משפחתי וחביב כשלעצמו אבל הירח בזויות פעולה למרס ולסטורן ובעימות לשמש מראה אפשרות של רגישות יתר, העלבויות מוכרות, ופה ושם גם ויכוחון… חפשו את המכנה המשותף, ולא את זה המפריד, סרטנונים. בשבת – יום של משחקי חברה, משחקי שולחן, ומשחקים יצירתיים עם הילדים. בערב – משחקי מבוגרים שלא נס ליחם כמו רופא וחולה, למשל. תנו מקום לאהבה.

אריה

על פניו זה נראה כמו ליל הסדר התקשורתי ביותר שהיה לכם בשנים האחרונות, בעיקר אם הצלחתם לגלות לאחרונה את הזום, ואתם הם אלה שמנהלים את הכל ביד רמה עם כל הקרובים על המסך… השמש במזל טלה מביאה איתה ים של אנרגיה, ונוס במזל תאומים את הטאץ' החברתי שהיה חסר לכם בשבוע האחרון. נסו לקרוא את ההגדה עד הסוף, למרות הקושי..בשבת – בית, משפחה, ושיחות כנות שמנקות משקעים שהצטברו בשבועיים האחרונים, ומחזירות את החיוך.

בתולה

נראה שליל הסדר הזה נמצא אצלכם בסימן אוכל, בתולות, והרבה ממנו. הירח המאזנאי מדגיש את הצורך שלכם בהנאות ופינוקים קטנים, וכדאי באמת להכין משהו איכותי לסדר הזה למרות שמצב הרוח לא משהו, כי אוכל טעים במיוחד יעשה מבחינתכם את ההבדל כעת. נסו להיות ביקורתיים קצת פחות, ולא לכעוס כשמישהו מתבלבל בחד גדיא, דזין אבא.. בי קול! בחג עצמו – המון שיחות חקשמח שלא הספקתם לעשות לפני הסדר, וכמה טיולים קצרים בסביבה כדי להוריד את כל האוכל הזה שהשנה קצת הגזמתם איתו.

מאזניים

ליל הסדר הזה עומד בסימן האיכות שלכם, מאזנאים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן נפלא לעמוד במרכז העניינים, להיות עם האצבע על הדופק כשמישהו מתבלבל ולהראות לו בדיוק איפה הדף בהגדה, ואפילו לשמור שירון מוסתר כדי להזכר בשירים שתמיד הייתם שרים ולהראות איזה מדהימים אתם… אם תהיה לכם עוד טיפת אנרגיה – נסו גם לגנוב את האפיקומן, ולו רק בשביל הקטע.. בחג עצמו – סטלנות זחוחה לשמה, מתוקים שאי אפשר להתאפק איתם, עם ים של סדרות שהקלטתם, ואף מצה!.

עקרב

נראה שבערב החג ובליל הסדר אתם לא חמש במיטבכם, עקרבים הירח שוהה לו עדיין במזל מאזניים, ולמרות התכנון יוצא שדווקא עכשיו אתם קצת סגורים ומופנמים מהרגיל, לא משהו שכוס מיץ ענבים ענקית לא יכולה לפתור, כמובן: קצת יין אדום אמיתי בין המנות, וגם העקרב יפצח בשיר, לא רק הזמיר… קדימה. בחג עצמו הירח עובר למזל שלכם, ואתם חוזרים לעצמכם: זמן לטיול סביבתי כיפי סביב הבלוק, ואז חזרה למנוחה ולעיכול של כל החרוסת הזו, שכל הסדר עשתה לכם עינים…

קשת

השמש שוהה בחג הזה בבית הרומנטיקה שלכם, והצורך שלכם בריגושים גבוה במיוחד. הירח המאזנאי בערב החג הופך אתכם לחברתיים במיוחד. זמן להשקיע קצת יותר בזום כדי להכניס כמה שיותר חברים פנימה, ואולי גם זמן לפגוש את ה teams  של מייקרוסופט שהוא די דומה לזום ואפשר להכניס לשם גם את דודה חווה ודוד משהו שהם ממש לא טכניים.. שווה לנסות. בשבת – מורידים הילוך אחרי שבוע שהתיש אתכם כמעט לגמרי, ועוברים למוד של מנוחה ורגיעה, ואפילו שינה שמחה מול המסך שלא מפסיק לעבוד.

גדי

נראה שאתם הם אלה שנמצאים באור הזרקורים בלילה הסדר הזה, גדיים. אם תשאלו אותי – נסו להיות אתם המארגנים שלו, כי השנה אתם מפוקסים מתמיד וסטורן שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי החברתי, מה שאומר שאתם נפתחים לאט לאט לא רק לצד הארגוני והפרקטי של הדברים, אלא גם לחברתי.. זמן להצטרף לכולם גם בקושיות, ולהפגין שליטה גם בשורה 'הלילה הזה כולו מרור' שכאילו נכתב במיוחד לגדיים. בחג עצמו – זה היום החברתי של השבוע מבחינתכם, וזה אולי הזמן לתת לטלפון לסקייפ ולכל השאר לעבוד שעות נוספות.

דלי

ערב החג והחג עלולים להיות מתוחים למדי מבחינתכם, דליים: זוית הפעולה בין כוכב מרס ובין אורנוס שליט המזל שלכם, לא תביא איתה יום נינוח והרמוני, אלא יום לחוץ ומתוח במיוחד. בגדול זו אחת הזויות היותר מתוחות שיש באסטרולוגיה והיא נופלת דווקא על ליל הסדר… נסו להתאפק ולא להפגין שעמום או חוסר בגרות כשקריאת ההגדה מתארכת… בשבת – יום שקט יותר ובו תשומת הלב מרוכזת בכם. יום מצוין לרעיונות יצירתיים, ולישיבה בצוותא מול כל ההקלטות שתכננתם לחג, ארחי שתחזרו מהליכה רגלית לפרק המקומי או משהו כזה.

דגים

מרקורי כוכב התקשורת שוהה עדיין במזל שלכם בערב החג ובחג עצמו, אלמנט שהופך אתכם ואת היומיים האלה לתקשורתיים במיוחד מבחינתכם. הירח המאזנאי מראה שאתם עלולים לקחת על עצמכם לא מעט מחויבויות בערב החג הזה, ולא ממש לאהוב את זה.. לא חייבים, דגיגים: זה יפה לתת מעצמכם, אבל לא בכוח, כי ישר רואים עליכם אם אתם לא מרוצים. אוכל טוב באמת יפשיר את מצב הרוח של הדגיג שלנו, אבל הגזמה במתוקים תחזיר את העצב המוכר. נסו לשיר עם כולם גם אם לא מתחשק – זה יחזיר בהדרגה את תחושת הביחד שקצת חסרה כעת. הירח העקרבי בחג עצמו מביא איתו פתיחות לרעיונות ולאנשים חדשים ואם רק הייתם יכולים לנסוע קצת וגם לפגוש נופים אחרים ולרענן את מצב הרוח… זה היה מושלם. נסו הליכה מזורזת לפארק המקומי, ותמצאו שם להקות של דגיגים עגומים שמשוועים לצאת למרחבים, לפחות זמנית, אבל… יו נואו. איטס קורונה טיים. ספר טוב או סדרה חביבה בשעות הערב יקלו על הכאב.

ובינתיים… חקשמח ומבדח!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן