תחזית יומית – רביעי 20 למאי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

רביעי  20/5

ירח בטלה 90 פלוטו ויופיטר 60 ונוס

שמש במזל שור 120 פלוטו ויופיטר

מרקורי במזל תאומים

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים . 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח ממשיך לנוע גם היום במזל טלה ולהזרים אנרגיה אקטיבית למערכת, אבל חשוב לזכור שהאנרגיה הזו היא גם פזיזה ושלוחת רסן, וגורמת לנו פעמים רבות לדבר בלי טקט, לקבל החלטות אימפולסיביות, ולגרום לילד שבתוכנו לרקוע ברגל – או למשוך בשמלה של אמא – כשדברים יוצאים משליטה או שלא מוצאים חן בעיניו.

ולכן ביום שכזה, גם אם מינון האקשן נמצא בעלייה, מינון הקיטורים וחוסר הנחת עלול לעלות גם הוא בהתאם, וכדאי להזהר מביקורת צולפת קטלנית מדי שרק תרחיק מאתנו אנשים קרובים, ומפתיל קצר במיוחד שרק יגרום לנו לפעול ללא שיקול דעת, ובעיקר לירות לעצמנו ברגל.

זוית פעולה של הירח עם פלוטו היצרי רק עלולה להחריף את הסגנון הזה, ולגרום לנו לפעול באופן כוחני ותוקפני וללא שיקול דעת אמיתי…זהירות!

זוית פרקטית לעומת זאת של הירח עם ונוס מצביעה על אלמנט משמעותי אחר אפשרי היום ואפילו רצוי: שיתופי פעולה.

ואכן, זהו זמן לשתף את הדמיון עם הרגש, ובגלל הילוכה האחורי של ונוס – גם עם הזכרונות שלנו, רגעים של נוסטלגיה מתוקה שאולי מריצים אותנו גם אל הטלפון כדי לשאול מה שלום אותו אדם שהתרחק מאתנו, ורגעים שבהם אנחנו זקוקים למישהו שישלים אותנו מקצועית ולשתף איתו פעולה באתגרים שלפנינו.

לסיכום : יום אנרגטי ואימפולסיבי, עם האפס והדאונוס המוכרים של הזוית בין נפטון לונוס בהילוכה האחורי, עם אפשרויות נאות לשיתופי פעולה, והחלטה אמיצה לשמור את האצבע – המנטלית – על ההדק, ולא להגיב באופן תוקפני או ציני כשדברים יוצאים משליטה.

וזה – אפשרי.

 

@

 

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 20/5

טלה

הירח עדיין במזל שלכם, והקסם האישי בשיאו, אולם זוית פעולה בין הירח לפלוטו עלולה לגרום למאבקי כוח קטנים מהסוג שהטלה אוהב… והיום זה מיותר. נסו לחפש את המכנה המשותף ולא את המפריד.

שור

נראה שלמרות התכניות שלכם הרי שהיום הזה כדאי לעשות קצת פחות, ולנוח קצת יותר. הירח הטלאי הזה הוא מהיר ואגרסיבי מבחינתכם, ואם תוכלו להעביר את היום בעבודה מאומצת מתחת למזגן או בנסיעה ממוזגת מהורהרת מכאן ולשם, היה עדיף. לכו לנוח.

תאומים

הירח הטלאי מדגיש את היכולת שלכם להתיידד בקלות עם העולם ועם אנשים מקסימים בפינות מוצלות, מה שאומר יום להרחבת המעגלים החברתיים שלכם, תאומימים. זמן לשיחות טובות מהסוג המסייע, ולקידום אישי במוסדות וארגונים: שום דבר אינו מובן מאליו.

סרטן

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום בראש הפירמידה, או יותר נכון באור הזרקורים, סרטנונים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, והוא מביא איתו את הצורך לפעול ולהפעיל, ולא לסמוך על אף אחד אלא על עצמכם בלבד. רוצו קדימה!

אריה

זהו יום נוסף שבו האנרגיה הטלאית הזו משפיעה עליכם לטובה, אריות. כעת הזמן לדיאלוג יצירתי יותר עם נושאים כמו הרחבת אזורי פעולה ודיאלוג עם חו'ל. זמן לראות את כל התמונה ורק אז לקבל החלטות הקשורות לחודשיים הקרובים.

בתולה

ונוס שוהה בבית הקריירה שלכם בהילוך אחורי, ומכריחה אתכם לחשב מסלול מחדש, לפחות באופן חלקי. הירח הטלאי עלול לגרום לכם לקחת סיכונים היום, ומומלץ לחשוב פעמיים אם כדאי לעשות זאת. הזהרו בכבישים.

מאזניים

המלה דיאלוג כתובה על היום הזה, כן, גם עליו, והפעם בכל מה שקשור לשותפויות מסוגים שונים, לבני ברית שחושבים כמוכם, ולסיוע מכל סוג שהוא שמאפשר לכם לעשות דברים ממקום שתופי, ולא לבד. בערב – בילוי בשנים, מאזנאים.

עקרב

השמש עדיין שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עקרבים, ומנסה לאזן את הצורך לשמור על הקרקע שונוס בהילוכה האחורי הופכת אותה לפחות יציבה. זמן ללכת בין הטיפות, ואפילו לפעול באופן שמרני. זוית בין הירח לפלוטו שליט המזל שלכם מביאה רגישות יתר. שמרו על עצמכם.

קשת

הצורך להעז בגדול נמצא כאן היום עם הירח הזה במזל טלה כשהוא יום נוסף מאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם. זה לא אומר דווקא להתאהב, אבל בהחלט סביר שביום כזה כדאי לאהוב את מה שיש… תנו לרגש לדבר.

גדי

הצד המשפחתי שלכם מצריך היום מינון גבוה יותר של תשומת לב, גדיים. כעת הזמן לפעול באופן חם ומשפחתי יותר, ולא לאפשר לדאגות שלכם לבודד אתכם מאנשים קרובים: נסו לחלוק את הנטל, ולא לשאת אותו לבד, כדרך הגדיים. בערב – משפוחה…

דלי

זהו יום מצוין להזיז דברים, לשתף אחרים במה שעובר עליכם, לדבר על מה שחשוב לכם באמת, לעמוד בהצלחה מול קהל כדי להעביר מסרים, ובשעות הערב – לחזר בעדינות אך בתקיפות.. תנו למלים לפעול אתכם ועבורכם, דליים, והשתמשו בהן בחכמה.

דגים

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק גם היום את הדגיג שלנו שכשהירח שוהה לו בבית הכספים שלכם, ומכריח אתכם לעשות דברים קצת אחרת. מרס ששוהה במזל שלכם ממשיך להזרים אליכם אנרגיה, ורק חשוב להשתמש בה בחכמה ולא בתוקפנות כשדברים יוצאים משליטה.

ובינתיים – יומקסים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן