תחזית יומית – שלישי 19/5 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים

 

שלישי  19/5

ירח בטלה 60 יופיטר

שמש במזל שור 120 פלוטו ויופיטר

מרקורי במזל תאומים

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח במזל טלה בזוית פרקטית ליופיטר כוכב השפע מאפשר לנו לקדם דברים שחשובים לנו, אבל חשוב לעשות זאת באופן בוטח ומדויק ולא פזיז כדרך ההתנהלות הרגילה של הירח הזה: שיתופי פעולה – זה האישו ביום שכזה.

השמש ממשיכה להזרים זוית הרמונית לפלוטו ויופיטר, אלמנט שמאפשר למי שלוקח היום יזמה טובה – לזרום איתה בהצלחה קדימה. אבל זה חייב להיות בראש רגוע..

אולם האישו המרכזי הוא עדיין הילוכה האחורי של ונוס במזל תאומים וכניסתה שוב לזוית פעולה מדויקת עם נפטון המטשטש ומערפל.

הזוית הזו מכניסה לרבים מאתנו תחושות של עצבנות וחוסר בטחון, כאילו אין על מה להשען באמת. ונוס גם מביאה איתה עייפות ופה ושם גם חוסר רצון לפעול גם כשיודעים כשצריך, מן תחושה של חוסר טעם שנפטון גורם לה, ואפילו לאבדן דרך מסוים.

המדובר בתהליך שיקח לפחות עוד חודש ושבוע,מה שאומר שכדאי שנתאזר בסבלנות וסובלנות עם הרגשות המבלבלים והממסמסים האלה. כולנו, גם אני, עוברים את זה בימים אלה, וכולנו סובלים מהאפים והדאונים של הונוס המפונקת הזו.

מה עושים? עושים, אבל מחליטים מראש על כמות, מה שאומר שאפשר גם לאט, גם באיזי, גם בהפסקות, וגם..תוך כדי מנוחה, ובקשת מלה טובה מאחרים שיכולים לתמוך לסייע ולחזק.

החשוב הוא שגם כשאנחנו לבד בסיטואציה – לא לאפשר ללבד הזה להביס אותנו, בין אם אנחנו עובדים בבית או בחוץ: הרבה מאתנו מרגישים כך עכשיו, ואתם עשויים להתפלא אם גם מי שמקרין בטחון עצמי ושלווה כלפי חוץ, יבין אתכם מאוד כשתפנו אליו ותשאלו, תרצו לשתף, תבקשו עזרה…

גם את זה אורנוס מלמד אותנו: מרגיש מנותק? צור אתה את הקשר, ואל תחכה שאחרים יעשו זאת. שובב אורנוס.

וזה – אפשרי ואפילו רצוי…

 

@

 

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 19/5

טלה

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, טלאים. הירח שוהה לו במזל שלכם. מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית מעשית לכוכב אורנוס המבריק, ונראה ששתוף פעולה מעניין יכול עכשיו להראות תוצאות יפות. רק שימו את כל הרגש הזה בצד, ו..התמקדו בעובדות.

שור

לא ממש היום הטוב שלכם, שוורים, ובצדק: הירח המרגיז הזה במזל טלה מביא איתו כמה כעסים ותסכולים מאחורי הקלעים אבל זה לא הזמן להתמרמר, אלא פשוט להוריד הילוך. זמן להתחבר מחדש לעצמכם, ולטעון מצברים במקום לבזבז אנרגיה.

תאומים

חברים, מכרים ידידים וקולגות מקצועית – היום הזה מתאים בעיקר לדיאלוג זורם ופורה איתם. זמן טוב להחזיר לחייכם ידידים ואנשי מקצוע שקצת נעלמו מאחורי המסיכות בזמן האחרון, להפגש לקפה וירטואלי בזום הביתי, ולרקום תכניות…

סרטן

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, סרטנונים: מיקומו של הירח בבית הקריירה שלכם הופך את היום הזה לאמביציוזי במיוחד. אולי משום כך כדאי לפעול ביום הזה וליצור לפחות יזמה אחת חדשה, מקצועית או חברתית.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין בבית הקריירה שלכם וזה נראה כמו חודש קרייריסטי במיוחד שבו היכולת שלכם לצאת לעולם ולהשיג את מה שאתם באמת רוצים גבוהה יחסית: צריך רק להגדיר בדיוק לאן איך ועם מי, כדי שהדברים גם יקרו בפועל.

בתולה

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, בתולות. הירח הטלאי הופך אתכם לפזיזים יותר מתמיד ושיקול הדעת שלכם אינו במיטבו: המנעו מכעסים מיותרים, ובעיקר – אל תקחו סיכונים מכל סוג שהוא. זה לא ישתלם.

מאזניים

דיאלוג – זו מלת המפתח של היום הזה, מאזנאים. הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם ושם את הדגש על הדיאלוג שבינו לבינה, ועל היכולת שלכם לשדרג את הקשר ולהיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם. אם הלב המאזנאי העדין פנוי – זה בדיוק הזמן לדייט…

עקרב

הצד המקצועי שלכם מודגש היום, עקרבים, ושתי המלים המשמעותיות של היום הזה הן אחריות – ומחוייבות. זמן לתת כיסוי למחויבויות שלכם גם אם זה לא נוח במיוחד, ולהשקיע קצת יותר בגוף ובבריאות שלכם. שעות הערב יתאימו לשיחות נפש ועומק.

קשת

הירח שוהה היום במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להפוך את היום הזה למרגש ומלהיב במיוחד. כעת הזמן להתמקד במלה המוזרה בת 4 האותיות ששמה.. אהבה. פתחו את הלב, קשתים, פתחוהו רחב..

גדי

אתם נמרצים מתמיד, אבל את האנרגיה הנמרצת הזו כדאי להשקיע היום בעיקר באנשים קרובים, ובבני המשפחה. מיקומו של הירח במזל טלה מדגיש את היכולת שלכם למלא מצברים עטופים באנשים קרובים ואהובים. השקיעו קצת יותר בבית ובסביבתו, גדיים.

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, דליים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם והופך את המלים שלכם היום למשמעותיות במיוחד. זהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות שלכם, להעביר את המסר באנשים שמחוייבים אליכם, לשכנע ולהקסים.

דגים

כוכב מרס ששוהה במזל שלכם כעת ממשיך להזרים אליכם דרייב ואנרגיה לעשייה, דגיגים, בעוד הירח מדגיש את הצורך שלכם בהתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק. זמן להתארגן מחדש בנושאי חומר וכספים, להחזיר חובות, ולחזור לקרקע מוצקה.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן