תחזית יומית – ראשון 24 למאי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  24/5

ירח בתאומים צמידות ונוס ומרקורי 90 נפטון  

שמש במזל תאומים 120 סטורן 90 מרס (כניסה)

מרקורי במזל תאומים צמידות ונוס (יציאה) 90 נפטון (יציאה)

ונוס  בהילוך אחורי במזל תאומים 90 נפטון (יציאה)

מרס במזל דגים 60 אורנוס

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

על פניו, השבוע הזה נפתח באופן סביר למדי. הירח שוהה במזל תאומים האינטליגנטי כשהוא צמוד לונוס הרגשית שבהילוך אחורי ולכוכב מרקורי, ונראה שיש תחושה של חיים באוויר, מרגישים?

כאילו, הדופק שנעלם מתחת למסיכה המטופשת חוזר לאט לאט, הגשם שריענן את כולנו מודיע שלטבע חוקים משלו, ובכלל נראה שהדברים לא נוראים כמו שחשבנו, ובפתחו של שבוע חדש אפשר אולי לראות זיק אופטימי להמשך, או לפחות לדמיין שרואים…

הבעייה היא בזוית האדומה של הירח לנפטון המטשטש ומערפל. הזוית הזו מונעת מאתנו לראות את הדברים כפי שהם, ועושה ההיפך בעצם: מקצינה פעולות ורגשות. זה אומר שאם אנחנו במצב רוח אופטימי אנחנו נוטים להתעלם מכל מה שלא מתאים לאופטימיות הזו, ואם אנחנו במוד פסימי – שום דבר לא נראה אופטימי, וואט סו אבר.. אוף עם הנפטון הזה.

לכן היום הזה הוא אכן יום חי ובועט קצת יותר, אבל חסר יציבות שממילא לא פגשנו יותר מדי ממנה בשבועות האחרונים, וכדאי לא לבנות על תחושות הבוקר הזה יותר מדי, אלא בעיקר על העובדות שנקבע בצהריים ואפילו בהמשך היום.

ומה כן חיובי? מרקורי יוצא מזוית הפעולה עם נפטון שבלבלה את כולנו בימים האחרונים, ונוס יוצאת גם היא מהזוית עם נפטון למרות שבהילוך אחורי, כמו רקדנית פלמנקו גאה שלא עברה אודישן, וחלק מהבלבול של הימים האחרונים מתחיל איכשהו להתפוגג, זמנית כמובן, שכן ונוס בהילוך אחורי, וקשה לדעת אם תחזור לאודישן בכל זאת לסיבוב נוסף, או למונית שמחכה לה בחוץ, בתחילת מזל תאומים, ונשמע ממנה רק עוד חודש..

כך או כך – משהו אוורירי אך מעורפל נמצא באוויר, אבל מתחתיו יש בכל זאת איזה מחסום מברזל שמקשה עלינו לעבור אותו, ורק עובדות שאנחנו קובעים עכשיו בשטח, עובדות אמיתיות שאי אפשר להכחיש, יכולות להביא איתן ראייה תלת מימדית וארוכת טווח ואיתן – רגיעה מסויימת, שכן על עובדות אפשר להשען, אבל מקבץ הכוכבים הרעוע הזה במזל תאומים – ממנו אפשר רק להתפעל, אבל כשהוא עובר לא נשאר ממנו הרבה להמשך היום, ומה שלא הספקנו – נצטרך לדחות למחר.

נסו בכל זאת להגיע לערב לפחות עם איזה בדל של עובדה, רסיס עשייה, הבטחה מעורפלת ואפילו חיבוק שלא היו שם אתמול, כדי להמשיך מחר ברגל ימין.\

וזה – אפשרי.

 

@

 

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

 

ראשון 24/5

טלה

השבוע נפתח עם ירח במזל תאומים, מה שאומר שאתם נכנסים אליו עם מינון גבוה של עירנות וסקרנות. זהו זמן מצוין לקחת תנופה כשגם השמש וגם מרקורי נמצאים בבית התקשורת שלכם, ולהתמקד ביזמות חדשות ומעניינות. אל תדחו למחר!

שור

בית החומר והכספים שלכם מודגש במיוחד בתחילת השבוע וכנ'ל מודגש גם התהליך המעניין שאתם עוברים שם כשונוס שליטת המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי.. מה עושים? ונוס מאפשרת לכם להיערך מחדש מבחינה כספית וכלכלית, ומציעה סגירת מעגלים שמוצו. מעניין.

תאומים

אין ספק שרוב האקשן השבועי מתרחש אצלכם או סביבכם, תאומימים… השמש חוגגת לכם יומולדת, מרקורי שליט המזל שלכם עדיין שם צמוד לונוס הרגשית שגם היא שם והיום גם הירח אצלכם..מה זה אומר? אקשן, ובכל הכיוונים, ורק… בזהירות, בלי החלטות פזיזות, כי ונוס יכולה גם להעניש..

סרטן

יש הרבה מאוד אקשן בסביבה אבל נראה שהוא לא ממש זמין עבורכם, ואפילו להיפך: נראה שכדאי להתייחס אליו בזהירות כי הוא קורה אצלכם מאחורי הקלעים, במזל תאומים.מה עושים? מורידים היום הילוך, מנקים משקעים רגשיים, ועם האקשן מחכים למחר או מחרתיים, כולל הפגישות החשובות.

אריה

האריות שלנו חברתיים מהרגיל כעת, כשאל השמש שליטת המזל שלכם שחוגגת היום עם ים של אקשן חברתי במזל תאומים מצטרף גם הירח בזמן שמרקורי וונוס כבר שם… זמן לחדש קשרים גם עם חברים וגם עם קולגות מקצועיות, ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. קדימה.

בתולה

נראה שבית הקריירה שלכם עמוס לעייפה בים של אקשן חדש, בתולות. המיקום הזה מאפשר לכם שתי אפשרויות הפוכות: ליזום ולרוץ קדימה עם רעיונות חדשים, ומצד שני – לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, ולפנות מקום לאנרגיה חדשה. הבחירה שלכם..

מאזניים

מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים מביאה איתה יכולת לאתר אזורי פעולה מעניינים ולקבל השראה לכווני חשיבה חדשים ולא מוכרים, אבל ונוס שליטת המזל שלכם בהילוך אחורי מעכבת תהליכים ואפילו עוצרת.. היו סבלניים לעצמכם.

עקרב

היום הזה כדאי לא לקחת סיכונים מיותרים, עקרבים. מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים עלול לגרום לכם לקבל החלטות פזיזות, ולכן כדאי בעיקר היום להשהות את קבלת ההחלטות החשובות עד שתתייעצו עם אחרים ותקבלו חוות דעת נוספת. התמקדו בעיקר במה שיש, והזהרו בכבישים.

קשת

זוגיות יחסים וכל הג'אז הזה – הירח השמש מרקורי וונוס נמצאים בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשרים לכם מבט עומק על הדיאלוג הזוגי בכלל והיחסים שיש לכם עכשיו בפרט. ונוס הרגשית עלולה לגרום לקצרים בתקשורת הזוגית – זמן לפרק מטענים, ולדבר על הכל, קשתים.

גדי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים מרכך את הגדי שלנו, והופך אתכם לדינמיים יותר בתחילת השבוע. זהו זמן להעלות תכניות מגירה שנתקעו, ולחדש קשרים עם קולגות מקצועיות. התחום המקצועי עשוי לאתגר אתכם במיוחד בימים אלה. זמן ליזמה מקצועית חדשה.

דלי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים הופך אתכם דליים ליצירתיים במיוחד. נצלו את האנרגיה הזו לחשיבה מקורית ורעננה, הן מקצועית והן חברתית. הילוכה האחורי של ונוס עשוי לזמן לכם זכרונות ונוסטלגיה מהעבר… יום שכזה.

דגים

בית משפחה וקרבה – אלה הנושאים שמקבץ הכוכבים הגדול הכולל את השמש מרקורי ירח וונוס בהילוכה האחורי מזמנים לכם כעת. ונוס מאפשרת לשדרג את התקשורת הביתית, לשתף ברגשות שעד כה שמרתם בבטן, ולדבר על מה שחשוב באמת..

יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן