תחזית יומית – ראשון 19 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בסרטן צמידות מרקורי 90 מרס 60 אורנוס

שמש במזל סרטן  180 סטורן (כניסה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (כניסה) 60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס

מרס במזל טלה

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

ראשון

19/7

היום הזה התחלתי לכתוב מאוחר, אחרי יום ההולדת המתוק של מיה… אכן – כל החגיגות לילדה המדהימה הזו והיא עצמה, פרח חכם ומתוק שכזה השאירו אותי מעט סגור עם עצמי, מתפנק, חמים, בתוך הבועונת שלי..

אז הרשיתי לעצמי. סורי..

אבל.. עדין לא מאוחר להבין מה קורה היום: גם הירח גם השמש וגם מרקורי במזל סרטן הרגשני והביתי, והצמידות שבין הירח למרקורי הופכת את היום הזה לפטפטני במיוחד, כשזוית הפעולה בין הירח למרס הופכת אתנו גם לרגישים במיוחד, מה שגורם לתגובות רגשניות במיוחד… כן כן, יום מיוחד ורגשני שכזה שבו הרגש שולט ומעלה אותנו מעלה מטה.

ומרס כוכב האקשן רק תורם לכך, עם הפתיל הקצר שהוא מביא לכולנו… שובבניו שכזה.

בקרוב מאוד יתחיל השינוי: השמש כבר לזוית המכבידה עם סטורן שממול ותיכף תעבור למזל אריה, ואם סטורן לא יביא אלינו את האם אמא של הסגר אלא אם ונוס במזל תאומים תרכך אותו, היא פותחת שבוע מאתגר במיוחד לכווולנו.

הבעייה שגם הזוית בין מרקורי למרס מתחזקת בהדרגה, וכשהוא חוטף גם מהירח אנחנו נעלבים בקלות משטויות ומופעלים בקלות מכל דבר כמעט, אפילו ממלה אחת קטנה שלא לצורך שמגיעה ממול…

אלא שמול המלה הזו אנחנו יכולים בעצמנו לומר מלה אחרת, שקצת לא היתה בשימוש לאחרונה, האמת..

אהבה.

פנים רבות לה, לאהבה: אמפטיה, סימפטיה, מלה טובה, כתף חמה, רפרוף שפתיים על לחי, חיבוקי, אך בעיקר – לב פתוח, וגם כשהרוחות מתלהמות – וזה יקרה לא מעט השבוע, כך זה נראה – כדאי להשאיר לה פתח קטן, שם בפינה, וגם כשהיא מתכנסת מעט ולא מראה את עצמה – עצם נוכחותה השקטה לפעמים דיה כדי להרגיע את הרוחות.

אהבה. היא התעוררה אתמול ביום ההולדת של מיה שלי, ובשיחות השמחות עם יונתן שלי, ובבוקר חמים ועצל מלא פאקים טכניים אבל רגשני ורגוע יחסית, ואם גם משאירים את הבריכה פתוחה עדיין – מה אפילו אסטרולוג מוזר שכמוני צריך יותר מזה?

יום רגיש רגיש עם פתילון קצרון, אבל.. עם פינה פנויה אחת קטנה לאהבה. זכרו אותה שם, כשהיום הופך קשה מעט, וזכרו גם לומר לה מלה טובה, כשהוא נגמר.

יום שכזה..

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון  19/7

טלה

יש לא מעט תכניות לפתיחת השבוע הזה, אבל נושאי בית ומשפחה מודגשים כעת, ואיתם גם הצורך לפתור בעיות הקשורות לבית או לתקשורת המשפחתית. זוית פעולה בין הירח למרס שליט המזל שלכם מביאה איתה רגישות יתר: הזהרו מפרשנויות מוטעות לדברי הזולת, טלאים.

שור

מקבץ הכוכבים הגדול בבית התקשורת שלכם בפתיחת השבוע, הופך את השור המופנם שלנו לתקשורתי במיוחד. זהו זמן מצוין לתת לתכניות לרעיונות וליזמות שלכם מלים, ואת המלים האלה – לשווק בחכמה, לדברר בפיקחות, ולגרום להן לפעול אתכם – ועבורכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין שוהה במזל סרטן הרגשני והביתי, מיקום שגורם למעורבות רגשית גבוהה במיוחד וקושי לפעול באופן מעשי כשדברים מגיעים לכדי עובדות בשטח. זוית הפעולה בין מרקורי למרס מתחזקת בהדרגה, ודורשת הרבה יותר סבלנות וסובלנות לאחרים ו..לעצמכם.

 

 

 

סרטן

השבוע הזה נפתח ברגל ימין מבחינתכם, סרטנונים: מקבץ כוכבים גדול – הכולל את הירח השמש ומרקורי כוכב התקשורת – מביא איתו נוכחות עוצמה קסם אישי ומעל הכל – יכולת לתרגם את שלושת אלה לעשייה בשטח. זמן לקדם נושאים שחשובים לכם היום ומחר, סרטנונים.

אריה

השבוע הזה נפתח בציפיה לשנות כמה דברים אבל זה לא יקרה ביומיים הראשונים שלו: הירח מרקורי ואפילו השמש  שוהים במזל סרטן, המעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. ונראה שדווקא היום חשוב בעיקר לפעול מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. דחו את הפגישות שלכם לשלישי.

בתולה

הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד בתחילתו של השבוע, בעיקר זה הקשור למוסדות וארגונים בחייכם. זה בדיוק הזמן לקידום הדברים שחשובים לכם בארגונים שכאלה, לקדם תכניות ויזמות חדשות שיכולות להיעזר בממסד או בשתופי פעולה עם אחרים, ולחשוב כמה צעדים קדימה.

מאזניים

שלושה כוכבים שוהים בבית הקריירה שלכם בתחילת השבוע – מה עוד צריך כדי שהמאזנאי המפונק יקח את עצמו בידים, יזיז דברים ויתן גז? נכון, לא קל עם הגזירות החדשות, אבל עם כוכבים כאלה – השמים הם הגבול.

עקרב

מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, מאפשר לכם להשקיע כעת במה שחשוב לכם באמת באופן נינוח יותר, ובזרימה קלה יותר מול סמכויות, וכשהמדובר בעקרב העקשן אתם יודעים כמה זה חשוב.. זמן טוב למיקוד במטרה אחת ברורה – ומדויקת!

קשת

לא קל לקשתון שלנו עם מקבץ כל כך גדול של כוכבים ביסוד המים.. מה עושים עם כל הרגש הזה? לשמחתכם מרס ששוהה במזל טלה מביא איתו ים של אנרגיה כשהמדובר בצורך שלכם בביטוי אישי וביזמות חדשות, וונוס ממול מעלה אפשרות של שותף מבין ומכיל.. חשבו על זה.

גדי

בית הזוגיות היחסים והשותפויות שלכם עמוס במיוחד בתחילת השבוע הזה: גם הירח גם השמש ואפילו מרקורי הקטן עם יכולת הדיבור והתקשורת – כל אלה נמצאים מול המזל שלכם, ומאתגרים אתכם במיוחד. זהו זמן טוב לשתף את הפרטנרים שלכם ברגשות ובעשייה, ולמצוא לכם שותף או בן ברית שישלים אתכם.

דלי

כוכב מרס ששוהה עכשיו במזל טלה בבית התקשורת שלכם הופך אתכם לאקטיביים ונמרצים, וזהו זמן טוב למצוא לכם כר לפעילות פיזית וספורטיבית. מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן עשוי להיות יעיל במיוחד בתחום המקצועי: זמן לרעיונות יצירתיים אם המצב תקוע, ולחשיבה מוצלחת מחוץ לקופסה.

דגים

מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים והמאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, הופך את תחילת השבוע הזה ליצירתית במיוחד, בכל מה שקשור לפתרונות לבעיות, או להגדרת אזורי פעולה חדשים שכדאי להשקיע בהם אנרגיה. זמן טוב להמציא את הצד היצירתי שלכם מחדש, ולתת לדמיון שלכם שטח לפעולה..

ובינתיים – יומקסים1

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן