תחזית יומית – שני 20 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  20/7

ירח בסרטן 120 נפטון 90 מרס

שמש במזל סרטן  180 סטורן (כניסה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (כניסה) 60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס

מרס במזל טלה

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

רגישות, רגשנות, פגיעות, יצירתיות וצורך בבטחון רגשית במינון גבוה – נראה שאלה מלות המפתח שמלוות את היום הזה.

הירח השמש ומרקורי – כל אלה נמצאים היום במזל סרטן הביתי השייך ליסוד המים, ומראים שדווקא היום חשוב לא להפגע כשדברים נוגעים בנקודות התורפה שלנו, מציפים אותנו רגשית, ומונעים מאתנו להתייחס למציאות כפי שהיא באופן אובייקטיבי אלא כמערך רגשי שגורם לנו להתכנס ולהתגונן.

מצד שני, הולכת ומתחזקת זוית העימות בין סטורן הנוקשה שבמזל גדי לשמש במזל סרטן, ותגיע מחר לדיוקה. זו זוית לא קלה, שדורשת מאתנו לעמוד בהצלחה במחויבויות שלנו מול העולם ומול עצמנו, להפגין רצינות ויכולת לפתור בעיות הקשורות לגבולות ולכספים, ולדאוג שציר הפעולה שאנחנו עומדים עליו יהיה מאוזן ויציב ככל שניתן.

הקונפליקט הזה בין רגישות היתר מצד אחד, לבין הצורך במחוייבות יתר מצד שני, עלול לגרום לנו לקבל החלטות גרועות שמושפעות בעיקר מהמעורבות הרגשית הגבוהה הזו ולכן היכולת שלנו לקבל החלטות משובחות לא גבוהה במיוחד, כיון שהפחדים והרגישות הם שמפעילים את שיקול הדעת שלנו עכשיו יותר מאשר גורמים אחרים.

אבל.. מודעות לקונפליקט הזה עשויה להביא איתו יכולת להתמודד איתו בהצלחה ואפילו להצליח בשני הקטבים שמרכיבים אותו.

הייתי מגדיר את הפתרון ואת דרך החשיבה של יום שכזה כך: מצד אחד – אנחנו זקוקים לבטחון. מצד שני – אנחנו צריכים להמנע משיפוט וביקורתיות יתר. זה בתמצית.

לכן מה הייתי עושה? הייתי מחפש לי חבר טוב בן ברית או שותף שמבין אותי ומקבל אותי כפי שאני כדי לתת לי את הבטחון שאני מובן, ואיתו מנהל שיחת עומק על מה שקורה עכשיו בחיי מבחינת כספים, גבולות ביחסים, דיאלוג עם העולם, ואפילו תכניות פעולה מקצועית לטווח ארוך.

זהו גם יום טוב למציאת שותף לפעילות מקצועית או חבר שאיתו אפשר להכנס לדרך מקצועית בלי להרגיש מאויים, ולצאת לדרך חדשה או לפחות לנהל שיחה על דרך שכזו שבה משלבים התרגשות ויזמה מצד אחד, וצורך להשאר עם שתי הרגלים על הקרקע מצד שני.

וזה אפשרי…

זה בעצם הקונפליקט העיקרי במפה של היום שאת שיאו נפגוש בעצם מחר, ולכן אני מדבר עליו כבר עכשיו כדי להפוך אותו לקונסטרוקטיבי בחיינו.

ועל כל השאר, זה חשוב אך לא כמו הנושא שעליו דיברתי היום, נדבר מחר.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

מה קורה היום למזלות?

שני 20/7

טלה

שלושה כוכבים שוהים היום במזל סרטן המאכלס את בית המשפחה שלכם, בעוד מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה – מתכון אפשרי לכמה קונפליקטים ואפילו לדרמו בין הצרכים שלכם לאלה שסביבכם. המנעו מגישה תוקפנית כשדברים לא קורים כפי שרציתם. בערב – בילוי שקט.

שור

זוית פרקטית בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין כוכב מרס מביאה איתה יכולת לקדם את מה שחשוב לכם באמת באומץ ובנחישות, ובעזרת מקבץ הכוכבים בבית התקשורת שלכם-גם לתרגם זאת בחכמה למעשים בשטח, שוורים. כדאי להתחיל לזוז, כי זה לא יקרה מעצמו…

תאומים

זוית מעשית בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס עשויה להביא איתה תובנות והארות כמו גם הצלחה בשיתופי פעולה עם אנשים מבריקים. אבל הזוית בין מרקורי למרס מתחזקת, וכדאי להזהר במלים שלכם, תאומימים.

סרטן

המקבץ הכוכבי הגדול הכולל את השמש הירח ואת מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לשהות במזל שלכם גם היום, ומאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ועם האנרגיה הזו – להגדיר באופן מדויק את המטרות שלכם להמשך השבוע. קדימה.

אריה

לא ממש היום הטוב שלכם, אריות, ולכן כדאי לעשות היום קצת פחות, ולנוח קצת יותר, אם אפשר. מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן מדגיש את הצורך להתמלא באנרגיה חיובית, ולא לבזבז אותה היום לריק. זמן מצוין לשיחות עומק שקטות, וללילה רגוע. ממחר – חוזרים לאקשן…

בתולה

חברים מכרים ידידים וקרובים – היום הזה מתאים לחידוש יחסים ותקשורת איתם, בתולות וזה הזמן להחזירם לחייכם. זמן טוב גם לנקות את שולחן העבודה ממה שנמצא עליו: תשלומי חשבונות, עיריה או מוסך – זה בדיוק הזמן לכל אלה, בתולות. אל תדחו לשבוע הבא.

מאזניים

יזמה פעולה עשייה ובעיקר אמביציה – זהו יום נוסף שבו מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן הכולל את השמש הירח ומרקורי כוכב התקשורת שוהה בבית הקריירה והתדמית שלכם, מדרבן אתכם לפעולה ובעיקר לנקיטת יזמות חדשות, ומאפשר לכם לרוץ קדימה עם כוונים חדשים: אל תהססו – צאו לעשייה.

עקרב

פתיחות לרעיונות חדשים גישה חדשה לעקרונות ישנים ומחשבה על נסיעה לחו'ל או על כיוון עסקי עם חו'ל – מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן מצביע על צורך להרחיב אופקים ואזורי פעולה גם כאלה שלא הכרתם עד כה. אורנוס עוזר לשוורים שנולדו בשבוע השני של המזל להתחיל לחשוב על שינוי.

קשת

ונוס הרגשית שוהה עכשיו במזל תאומים שממול ומאפשרת גם היום דיאלוג נפלא של אחד על אחד בגובה העינים, אם בכוון העסקי ועם בכוון הזוגי. מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן לעומת זאת מאותת על צורך בפעילות זהירה במיוחד: חשוב היום להמנע מסיכונים מכל סוג שהוא, קשתים, גם בכבישים.

גדי

דיאלוג ועדיף בגובה העינים ועדיף באחד על אחד – זוהי ההמלצה הכוכבית של היום הזה, גם כדרך לפתרון בעיות עם אחרים שאתם מתקשים לפתור, וגם כדרך לצאת מתוך מצבים של תקיעות וחוסר אונים לסטייט אוף מיינד חדש של יזמה עשייה ובעיקר צמיחה: זמן לדבר, ועל הכל, גדיים.

דלי

הדלי שייך ליסוד האויר וכשיש מקבץ גדול של כוכבים ביסוד המים – כמו היום למשל, במזל סרטן – המעורבות הרגשית הזו עלולה לגרום לכם לאבד את הפוקוס אלא אם תחליטו שהדמיון והיצירתיות שלכם כעת חשובים יותר מהעשייה הסטנדרטית: גייסו את שני אלה עכשיו לתחום המקצועי ולעבודה בכלל, ותנו למלים השראה ותשוקה לעבוד עבורכם.

דגים

ונוס הרגשית שוהה בבית המשפחה שלכם: נצלו את היותה שם כדי לפתוח את הלב, לשפר יחסים עם בני המשפחה ואנשים קרובים בכלל, ולתת לאנשים קרובים להתקרב אליכם קצת יותר. וכל זה כששלושה כוכבים שוהים בבית הרומנטיקה שלכם, ומאפשרים מקום לאהבה.. כן כן, יום שכזה.

ובינתיים – יו\מקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן