תחזית יומית – יום חמישי 16 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  16/7

ירח בתאומים 120 סטורן

שמש במזל סרטן  120 נפטון 180 יופיטר (יציאה) פלוטו (יציאה) וסטורן (כניסה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (כניסה)

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס

מרס במזל טלה

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

לאט לאט ובצעדי ענק (כנכן, מן פרדוקס שכזה..) מתקרב לו הנתח הגדול הזה של סוף השבוע, והנה הוא כבר כאן, עם כל העייפות הזו שמביא איתו מרס הטלאי הזה שעובד הפוך על הפוך: מציף באנרגיה בלי פרופורציות, ואז בבת אחת מוציא את האוויר מהוונטיל שכבר לא יכול להיות להחזיק את הלחיים מתוחות, ומגיע גל העייפות הזה שבו כל מה שאתה רוצה זה להפוך לצמיג ישן ששמים בצד אצל הפנצ'רמאכר, ולישון. פשוט לישון, בלי בלבולי מוח מיותרים: ליפול באבחת גרזן על המיטה שעוד הפוכה מהלילה אחרי שהבאתי בקורקינט את שני הילדים לגן, ולהיעלם מתחת למזגן העדין שתמיד מכוון לעשרים וארבע מעלות. מוזר, עשרים וארבע זה חמים.. לאלא, אצלנו זו בדיוק הטמפרטורה שמרדימה אותך.

אבל בכל זאת – לקום צריך,והירח הזה בצירוף ונוס במזל תאומים עם הטאץ' שדיברתי עליו של מרס הג'ינג'י הזה במזל טלה, בכל זאת מעיר אותי לחמישי.

לשמחתי (לשמחתנו?) ירח תקשורתי במזל תאומים פותח את חמישי, ובעצם את כל סוף השבוע: הוא ילווה אותנו בשלושת הימים הקרובים, ויהפוך את כל הסופ'ש המורחב הזה לתקשורתי במיוחד. מצוין.

ולמה? כי לא רק הירח שוהה כאן עכשיו – וגם יוצר זוית הרמונית עם סטורן הנוקשה שבהחלט יכולה לתרום לשקט הנפשי שלנו לפחות היום כי אין בה את הצורך המרדני הזה לעשות דווקא – אלא גם ונוס הרגשית נמצאת במזל תאומים כבר לא מעט זמן (כולל הילוכה האחורי לא מזמן) והמיקום הזה מעניק למלים שלנו קסם מיוחד, שאותו כדאי לנצל קצת יותר, בעיקר כשאנחנו נפתחים עם אנשים קרובים, או מקרבים אנשים שעד עכשיו היו רחוקים, או מרחיבים קצת את המעגלים החברתיים שלנו בימים אלה, וזו – ממש מצווה, בעיקר כשלמעלה שם לא יודעים אם אחרי שמחלקים קצת , לכולם כדאי ישר להכניס אותם גם לסגר כדי שלא יתפסו תחת ויחשבו שהקורונה נעלמה..

 ואחר כך ישר להכניס לסגר, ושוב לנעול את העולם סביבך, ואז כמו במשחק של הכסאות המוסיקליים אם יש לך כמה קשרים טובים שיצרת וחברויות חביבות עבר לקרובים אליך, אז הזום הופך את כל נושא הסגר להרבה פחות נורא.

מעבר לצמד הזה של הירח וונוס במזל תאומים התקשורתי, יש לנו גם צמד רגשני בסביבה – כן, יש שבועות שבהם הכוכבים מסתדרים בזוגות וממשיכים לזמזם את אותה מנגינה בשנים כמו הפרברים האלה שלא נגמרים – סוג של שנים סינים עם כינור גדול, אלא שהפעם הכינור הזה מופיע דווקא במזל סרטן הרגשני,ואני מדבר על השמש ומרקורי במזל סרטן.

השנים האלה מאזנים את הצד התקשורתי החביב בצד משפחתי ורגשני חביב לא פחות, סוג של תחרות בין שני זוגות: האם השכל והמלים שעובדים עכשיו שעות נוספות יכתיבו את מצב הרוח, או הצורך הזה בקרבה בבטחון רגשי ובמשפחתיות דביקה – ואפילו נוסטלגית משהו – הם שיעשו את זה.. הממ…

אבל כאן מגיעה הזוית המעצבנת הזו שבעצם קובעת את הטון מתחת לפני השטח: זוית הפעולה בין מרקורי כוכבת התקשורת שלנו למרס הערס במזל טלה, שהכניסה לא מעט מתחים לתקשורת שלנו כשמרקורי הלך אחורנית במזל סרטן, ועכשיו כשהוא חוזר גם היא חוזרת למרות שכרגע לפחות כשהיא עדיין רחוקה, בוורסייה מאופקת יותר, ומאופיינת על ידי פרצים קטנים של כעסים פתאומיים כשדברים – ואנחנו – מאבדים שליטה, ובעיקר כשהמציאות משתנה בלי שתהיה לנו שום השפעה עליה סביבנו, וזה עלול להחזיר את הריבים ההם.

אבל..

איפוק, שימוש  מדויק וחכם דרך המלים שלנו בעזרת הירח וונוס תאומים, בשילוב של הבנה רגשית עמוקה של צרכי הזולת שנמצא איתנו או לידינו בעזרת השמש ומרקורי במזל סרטן, יכולים להביא איתם מהפך מניפולטיבי מהיר, מלים חכמות שמשדרות הכלה והבנה, ואפילו פיוסון והעמקת הקשר שוב בגישה חכמה ומודעת לעצמה, וכל זה – בעזרת הכוכבים… אימג'ן דט!

ובסופו של דבר, הרי לשם חכמת הכוכבים הזו בדיוק התכנסנו מלכתחילה, האין זאת? שערו בנפשכם.. (אותו אימג'ן דט בעצם רק בפיוטון פתאומי מילולי שצץ לו כבדרך אגב).

בקיצ – סוף השבוע נפתח, חברים! זה בגדול.

ובקטן – יום שכזה…

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 16/7

טלה

אחרי יומיים פרקטיים שבהם הירח במזל שור החזיר אתכם לקרקע, הוא עובר הלאה למזל תאומים המאכלס את בית התקשורת שלכם. את היומיים הקרובים כדאי לבלות בכמה יזמות תקשורתיות – כעת המלים שלכם יעשו את ההבדל. השקיעו בהן מחשבה.

שור

נראה שקיבלתם קצת אנרגיה ביומיים שחלפו – כעת הזמן לנסות ולשדרג את התחום הכספי והכלכלי לפחות בגישה או במחשבה, כשהירח עובר לו לבית החומר והכספים שלכם. זמן מצוין להגדיר מה עושים עם הכסף בשבועיים הקרובים. בנו תכנית פעולה.

תאומים

לא הייתם במיטבכם ביומיים האחרונים, אבל מהיום זה משתנה: הקסם התאומי חוזר ביחד עם הירח שעובר למזל שלכם, ונוס הרגשית שממשיכה לנוע במזל שלכם, והזוית ההרמונית עם סטורן מאפשרת לכם לפעול בחכמה מול סמכויות ולקדם את מה שחשוב באמת.

סרטן

יש לא מעט תכניות ליום הזה, סרטנונים, אבל מה שחשוב היום באמת הוא לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה, אם אפשר: הירח התאומי הזה קצת מפזר אתכם, וקצת ממסמס תכניות. זהו זמן לרכז כוחות ולא לבזבז אנרגיה, לפחות עד..מחרתיים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עדיין בטווח הזויות עם יופיטר כוכב המרחבים והשפע ועם פלוטו היצרי והכוחני, והדגש כעת על הצורך לחשוב קדימה בגדול, אבל להזהר מגישה תוקפנית כשדברים יוצאים משליטה, ומאופטימיות יתר בכל מה שקשור לכספים. בי קול!

בתולה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, בתולות. מעברו של הירח לבית הקריירה שלכם מביא איתו יכולת לשדרג תדמית לשפר יחסים עם סמכויות ולרוץ קדימה עם יזמות חדשות. זמן להיות ממוקדי מטרה, בעיקר בפרטים הקטנים.

מאזניים

 ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי והיום גם ביחד עם הירח, כשהשנים מביאים איתם תקשורת קלילה וזורמת, מתנה אמיתית לבני המאזניים שנשמעים עכשיו משכנעים מתמיד. זהו זמן טוב לראות את כל התמונה, לחשוב כמה צעדים קדימה, ולפעול בהתאם.

עקרב

השמש ומרקורי כוכב התקשורת ממשיכים לשוט במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, אבל מעברו של הירח למזל תאומים שם נמצאת גם ונוס, מביא איתו יומיים בהם על העקרב להזהר מאוד ולא לקחת סיכונים מיותרים לא בנושא כספים ובעיקר לא בכבישים ובדרכים. סעו בזהירות, עקרבים.

קשת

זוית העימות בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם עדיין בסביבה וחשוב להזהר מאופטימיות יתר, למרות שבעיקרון הכוון הוא כמובן חיובי כשהמדובר כעת באתגרים גדולים. זמן טוב להרים כפפות ולרוץ קדימה אבל..בזהירות, קשתים.

גדי

השמש ומרקורי במזל סרטן שממול מאפשרים לכם עדיין להשקיע לא רק בזוגיות ובקשרים הקרובים, אלא גם בשותפויות ובמציאות בני ברית לעשייה משותפת לתועלת שני הצדדים. זמן טוב לצאת קצת מהגדי שחייב לשלוט בכל סיטואציה,ולאפשר גם קצת לאחרים..

דלי

הירח וונוס שוהים היום במזל תאומים שגם הוא שייך ליסוד האויר, מה שאומר שהאנרגיה השכלתנית והמנטלית המפותחת יכולה היום לבוא לידי ביטוי מכסימלי. אולם לשם כך צריך לעשות משהו פשוט: להגדיר מטרה – ולקחת יזמה כדי לאפשר גם לדברים לקרות.

דגים

גם השמש וגם מרקורי שוהים עדיין בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והדגיג שלנו מתרגש כעת לא מעט… הירח וונוס לעומת זאת שוהים בבבית המשפחה שלכם, ומדגישים את היכולת לשפר ולשדרג יחסים עם בני המשפחה, לפתוח דף תקשורתי חדש, ולדבר על הכל.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר ?

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן