תחזית יומית ובלוג – סופשבוע – 16-17 לאוקטובר 2020

אז… מה קורה בסופ'ש בכוכבים?

שישי 16/10

ירח במאזניים צמידות שמש 180 מרס 90 יופיטר ופלוטו 150 נפטון

שמש במזל מאזניים 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (כניסה) 180 מרס (יציאה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (כניסה)

מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי  180 אורנוס (יציאה) 120 נפטון 60 ונוס

ונוס במזל בתולה 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

שבת 17/10

ירח בעקרב צמידות מרקורי 180 אורנוס

שמש במזל מאזניים 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (כניסה) 180 מרס (יציאה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (כניסה)

מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי  180 אורנוס (כניסה) 120 נפטון 60 ונוס

ונוס במזל בתולה 120 יופיטר

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

למרות ששישי הגיע, מתחשק לי לא להעלות עדיין את התחזית השבועית, אלא דווקא את הנעשה בסוף השבוע הזה. ולמה? כי זה סופשבוע הסטורי: הוא מראה ששרדנו את הסגר השני, וביום ראשון…

אופס! טפו טפו טפו… לא אמרתי כלום. הם יכולים תוך שלוש דקות לשנות הכל ולסגור ואז תוך חמש דקות להחזיר. זה מה שקורה ששלושים אנשים מנסים לקבל החלטה אבל בו בזמן כולם פוזלים הצידה לראות מה הוד מעלתו חושב: יש לו מצב רוח טוב או רע? סוגרים את כל המדינה או מאפשרים לילדים הקטנים ללכת לגנון? יהיה סגר כדי לא להרגיז את החרדים או רמזוריאדה?

מדינה בהפרעה.

מרגישים את הבוסט הזה של האנרגיה? זו האנרגיה של זוית הפעולה של השמש עם כוכב יופיטר, ובקרוב גם של מרס. הקצב עולה, ומתחת לכל הבלגן מתחיל לפמפם לו דופק החיים, המקום השמח הזה שקצת שכחנו ממנו.. אמממ.. אין כמו זוית אחת אקטיבית עם יופיטר כדי להתחיל להזרים חמצן לכל בלוטות האנרגיה שלנו. העניין הוא שזו רק זוית אחת.. איך זה שזוית אחת מעזה? מעזה, קיבינימט, וטופשכך.

ובכוכבים? הירח שוהה בשישי הזה במזל מאזניים ההרמוני צמוד לשמש, ומביא איתו סוג של פתיחות נעימה.. יש כיף כזה לדבר, לשתף, ולהכין קפה לזה שקרוב אליך.. הצמידות בין השנים האלה מחזירה לרגע את השישי שכולנו מכירים ומתגעגעים אליו. זוית הפעולה של השנים האלה עם יופיטר כוכב המרחבים רק מחזקת את האפקט הזה, את הצמאון הזה לחום, ופתאום גם את התחושה שהוא אפשרי, לתת ולקבל, ואולי גם לנסוע לאיזה חיק טבע כיפי…

אבל כל השלישיה הזו נמצאת מול כוכב מרס במזל טלה שהוא בעצמו בהילוך אחורי… וזה בזמן שגם מרקורי בהילוך אחורי… וזה אומר שכל המגמות כל האפשרויות הכל כאן לידינו, צמוד – אבל מרס ומרקורי רק נוגעים, רק מזכירים לנו שכן, שיש חיים ובלגן מתחת לכל זה, אבל…עדיין לא. לא עכשיו. היום הזה הוא רק טיזר.

ימים מוזרים: הכל הולך אחורנית, אבל כוח החיים שלנו רץ קדימה כאן, מתחת לפני השטח ולא מעליו. מהבהב: הלו פוקס, מוכנים? אני לא רחוק… איך התרחקתם ככה? לך תסביר לכוכבים…

בגדול, הסופש הזה הוא רק פרומו, כי בראשון ושני – שלאק! הצבתות נסגרות: ארבע זויות של אקשן ביומיים! השמש בזוית פעולה לסטורן הנוקשה, מרס בזוית פעולה ליופיטר האופטימי, ונוס נכנסת לזוית עימות עם נפטון המטשטש ומערפל, ומרקורי האבוד שם למעלה במזל עקרב עוצם עינים וזוחל שוב לזוית העימות עם אורנוס שמחכה לחשמל אותו שם מלמטה עם השוקר הבין גקלקטי הזה: טרייייינג! בום שאקאלאק! ועכשיו – לוקחים ספייס, מתנתקים, צפים ועם עוצרים אותנו בדרך – אז רבים עם הסביבה, נלחמים על החופש שלנו, עד… קצה הסגר. אורנוס במיטבו.

וזה – הקילומטר האחרון של סוף השבוע הזה.

ארבע זויות פעולה ועימות כבר מופעלות כבר עכשיו על כולנו, חלקן מעיף אותנו קדימה, חלק אחר מטיס את הראש שלנו למקום אחר, וחלק אחר סוגר את החלון  ואומר בשקט, בחיוך ציני: פורגט איט!

השמש בזוית לסטורן, מרס בזוית ליופיטר, מרקורי בזוית לאורנוס וונוס מול נפטון – חבורת הכוכבים העל אנושיים מבצעת אקרוטיקה מרהיבה למעלה, פליק פלאק רב צלעות בין העננים, ומסתכלת בבוז עלינו, גושי אנרגיה זעירים שמתפתלים מתחת למגף דמיוני, ולא מבינים.

אבל כבר בתחילת השבוע הבא, כשכל הזויות האלה יגיעו לדיוק, כנראה שגם אצלנו הכל יתחבר, ואז – נצא לחופשי, לפחות זמנית, בתנאי שאנחנו עד גיל 6 מכסימום, אבל החופש הוא הרי בתוכנו…

ושם, שם קורים עכשיו הדברים האמיתיים. משהו צריך להשתחרר בתוכנו שם, דיפ דאון, כדי שנתחבר בגדול לעוצמה האמיתית שלנו כפי שהיא יכולה להיות, ואז, רק אז, הדברים ישתנו.

ובינתיים – ארבעת הפלנטות שולחות קרניים, החלל מתמלא רחש לחש של מטאורים קטנים ומפוחדים וסופר נובות שמסתכלות בעניין מבחוץ: יש שם אקשן, במערכת השמש. נייס…

סופשבוע אחרון לפני החופש והסופר אקשן: להדק חגורות, כי תיכף אנחנו ממריאים… עמוק ופנימה. מוכנים?

 

יום ראשון בעשר בלילה: על כוכבים ועסקים – יאיר ורינת מארחים את אירית והעסק שלה מנתחים נותנים עוצות ומתובננים בתחזית

הכניסה חינם – כאן בלינק למטה

אשמח לראותכם  – יאיר

https://rinatburg.ravpage.co.il/map

@

ומה קרה בשמים השבוע למי שרוצה להזכר?..

 

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

 

 

 

ומה קורה במזלות בסופ'ש?

טלה

זוגיות ויחסים – זה האישו בסוף השבוע הזה. הירח שוהה בבית היחסים שלכם, ולמרות העצבנות וחוסר השקט – זה הזמן להשקיע בעיקר בדיאלוג שבינו לבינה, לבלות בשנים. בשבת – המתחים עולים. חשוב לפעול ולבלות בזהירות עכשיו, ולא לקחת סיכונים מיותרים בכבישים. יום מצוין לשיחות עומק ונפש.

שור

שישי של מטלות, של התארגנות מחודשת, של קניות וחידוש המלאי, ושל כמה שיחות שמרגשות. בשבת הגיע הזמן להשקיע קצת ביחסים ובבן או בת הזוג. זמן מצוין לניקוי משקעים שהצטברו בקשר גם בעזרתו של מרקורי שבהילוך אחורי ממול. אם לבו הגדול של השור פנוי – זה בדיוק הזמן לדייט, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שבהילוך אחורי מתחיל תופס קצב במזל עקרב, והכל הופך כעת רגשי רגשני ולא יציב. הירח שבבית הרומנטיקה בשישי מדגיש את הצורך להתחבר מחדש ללב, אך מזוית אחרת, בוחנת. בשבת – צמידות בין הירח למרקורי מביא איתו רגעים של תקשורת שמחה וכיפית. זמן לשיחות מרגשות.

סרטן

השישי הזה הוא יום ביתי במיוחד. גם הירח וגם השמש שוהים במזל מאזניים בבית המשפחה שלכם, וזהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר במשפחה, ולדאוג שארוחת הערב של היום הזה תהיה חגיגית במיוחד. בשבת הירח עובר למזל עקרב, המאכלס את בית הבילויים וההנאות שלכם. בעזרתו של מרקורי בהילוך אחורי שנמצא כאן אפשר בכיף לבלות עם חברים וידידים מהעבר, להעלות זכרונות, ולהתחבר שוב לביחד.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת סוף סוף לאיטה מתוך זוית הפעולה עם פלוטו האגרסיבי, אבל המתחים ילוו אתכם גם לתוך השבוע הבא. חשוב כעת לפעול בזהירות מכסימלית, ולהמשיך להפגין קור רוח ואיפוק גם כשהפתיל הקצר עכשיו ממשיך לחשוב באופן דרמטי על כל נושא. תרגיעו אותו.. השישי הזה הוא יום תקשורתי במיוחד שמתאים לפגישות קצרות. בשבת – מארגנים מחדש את הבית, ומשנים אווירה.

בתולה

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם אחרי שכל השבוע עשתה לכם טוב על הלב. גם בסופ'ש היא מבקרת אתם, וביחד עם הירח שנמצא בשישי בבית ההנאות הקטנות שלכם, היא ממליצה על מסע קניות גדול לבית למשפחה ולעצמכם, ולהרבה אוכל טוב באמת, וערב חמים. בשבת – מרימים טלפונים, נפגשים בזומים, שולחים אסאמסים ומחזירים את החברים הטובים שכיף לפטפט איתם, אם קשה להפגש איתם.

מאזניים

מיקומה של ונוס במזל בתולה עדיין לא ממש עושה לכם טוב, ומביא בעיקר מינון גבוה של ביקורתיות לחייכם, אם דרך אחרים ואם דרך העינים שלכם. אבל בשישי הזה גם השמש וגם הירח שוהים במזל שלכם, והקסם בשיאו. נצלו את הסופ'ש הזה ליזמה חדשה לקרוב לבבות עם בני המשפחה, קרובים ורחוקים. בשבת – שיחות עומק עם אדם קרוב, טיול רגלי בחיק טבע קרוב כדי לשנות את מצב הרוח, ומוסיקה שקטה שמאזנאים אוהבים במיוחד, יחזירו אתכם לקרקע עד שגם ונוס תחזור..

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם בהילוך אחורי, וחשבון הנפש שהוא עושה כעת עלול לפגוע קצת באלה שסביבכם אם תתעקשו לומר את מה שאולי לא ממש מתאים ונוח,  למרות שהעקרב כרגיל אומר את האמת בפנים. השמש עדיין בזוית לפלוטו שליט המזל שלכם: מצאו מקום לכל האנרגיה הזו, עשו קצת כושר, ותנו גם לגוף להשתחרר כי המתחים עלולים לקלקל קצת שעות יפות של ביחד.

קשת

זוית פעולה שזה עתה הסתיימה בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם וזוית מתחזקת בין מרס ליופיטר מביאים אליכם הרבה אנרגיה כעת שחייבת איכשהו להשתחרר. זמן מצוין לסדרת מפגשים שמחים עם אנשים שמבינים ומקבלים אתכם כפי שאתם, ואם יש קצת טבע בסביבה – אין דבר מרגיע יותר את הקשת מאשר קפיצה אליו. השמש והירח במזל מאזניים בשישי הופכים אתכם חברתיים במיוחד: זמן לארגן אירוע חברתי קטן אך משמח…

גדי

השמש יוצרת זוית פעולה עם סטורן שליט המזל שלכם, וגורמת לעצבנות וחוסר שקט, ולקושי לשחרר את הלחצים האלה. חשוב להזהר עכשיו מגישה צינית וסקפטית. התמקדו בעיקר ביכולת שלכם לראות את כל התמונה, ולדאוג פחות. הירח המאזנאי שם אתכם במרכז הפעילות בשישי: אירוח משפחתי או בילוי עם חברים, ויציאה למשהו לא שגרתי ישנו את מצב הרוח. בשבת – ידידים, בעיקר מהסוג המבין והמכיל.

דלי

בזמן רגיל הסופ'ש  הזה היה מוקדש באופן מושלם לטיולים, להליכה רגלית בנגב או צימר בגליל, אבל מה עושים כשאי אפשר לטייל בגלל הסגר? לדלי האינטגלינטי יש כמה אפשרויות: האחד, שנים שלושה חברים חכמים במיוחד, או בינג' של כל מה שהקלטתם השבוע ושלוש סדרות שיש להם איזה שלושים פרקים, או ריצה מטורפת סביב הבלוק ואז.. הבינג' הזה, תוך הזמנת כמה פיצות. מרקורי חוזר מול אורנוס שליט המזל שלכם ועלול לגרום לקצרים בתקשורת בגלל קריזות מקומיות.. זהירות.

דגים

ונוס הרגשית נמצאת עכשיו מול המזל שלכם ומביאה איתה יכולת לא רק לפתוח את הלב אלא גם לנהל דיאלוג רגשני עם אנשים אהובים ולהתמקד בעיקר במלה אחת משמעותית בת ארבע אותיות.. זהו זמן אידיאלי להתאהב, גם אם רואים אותו או אותה רק בזום, בעיקר כשונוס לא יוצרת זויות שליליות. השמש והירח במזל מאזניים הם גם עזרה אמיתית במלות החיזור הנכונות… תנו אכן צ'אנס ללב, דגיגים בסופש

סופ'ש מהיר וזהיר

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן