תחזית יומית – יום ראשון – 18 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  18/10

ירח בעקרב 120 נפטון 60 יופיטר פלוטו וסטורן 60 ונוס

שמש במזל מאזניים 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (מדויק!)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי  ( 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (מדויק!)

מרקורי במזל עקרב בהילוך אחורי  180 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל בתולה 120 יופיטר 180 נפטון (מדויק!) .

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

השבוע הזה נפתח אולי ביום הסוער ביותר של השבוע: שתי זויות פעולה וזוית עימות אחת מסתערים עלינו בבת אחת, וצריך ללכת בזהירות בין הטיפות, וכמו במשחק מחשב – לראות איך לוקחים את הדובדבנים, מבלי ליפול לבורות..

הזוית הקשה של השמש בזוית פעולה לסטורן מגיעה כבר עכשיו לדיוקה, וזה אמור להיות היום האחראי והמחוייב ביותר של השבוע… נכון, זה ימשיך גם למחר אבל מי שלא מתבונן היום בחשבון הבנק ועושה משהו חיובי, משלם חשבונות שלא שולמו ועושה קול אחראי גם ביחסים, עדיף שלא ימשיך לקרוא כבר מעכשיו.

כי אין ברירה: סטורן זה סטורן, ולא יעזור כלום. חייבים.

הזוית השניה – זוית הפעולה בין מרס בהילוך אחורי ליופיטר כוכב השפע, שזו זוית פעולה אסרטיבית ביותר. יש אנשים שממש רוטטים מרוב הצורך הזה באקשן והם רק מחכים לסימן כדי להסתער קדימה על חמש מטלות במקביל וככה לפספס את השישית שחיכתה על הקו התפוס עד שנשברה..

הזוית השלישית – זוית העימות בין ונוס הרגשית לנפטון עוד יותר רגשי, שגורמת למעורבות רגשית גבוהה במיוחד ולכן גם להחלטות גרועות, בעיקר כאלה שצריך לתת להן תשובה פרקטית… היום מחר ואפילו מחרתיים – כושר השיפוט שלנו לא במיטבו, ולכן כדאי לדחות לסוף השבוע.

מי מכל הזויות האלה תשפיע עלינו במיוחד? הזוית של השמש עם סטורן זו זוית חזקה ודאגנית, אבל לדעתי הזוית בין מרס ליופיטר היא זו ששולטת כאן, ומכניסה אנשים למצבי תודעה אגרסיביים מפוצצי משימות התלהבות וצורך להזיז דברים שקצת חיכה בשבועות האחרונים…

אז מה הבוטום ליין? להתמקד באמת בזוית הזו: עדיף לעשות ולטעות מאשר לא להסחף לאנרגיה הזו, ואלה שלא ממש מרגישים אותה עדיין – חפשו בפנים, דיפ דאון, מה יכול לגרום להתלהבות כעת שמחובר לתשוקה שלכם, ולכו על זה בכל הכוח.

ומה עם השאר? הירח אמנם במזל עקרב ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי והוא מביא ברכה לכל אלה שמחליטים באמת עכשיו לחפור לעומק ולחפש דרך לסגור מעגלים שמיצו את עצמם ועכשיו הם, איך לומר, קצת מפריעים לנו…

שלוש זויות עוצמתיות וירח אחד שאוהב לחפור כשהוא ומרקורי עושים שיחת עומק על קפה ולא מפסיקים לדלות אינפורמציה מהעבר… וזה גם מה שעלול להיות משמעותי היום ומחר בחיינו באופן גלובלי.

אז.. נאה דורש ונאה מקיים: יופיטר כבר צופר לי מתחת לבית בחוסר סבלנות – הסגר הוסר סופסוף – ואני עלי משהו וטס ל… לאן בעצם? לאן שלא יקחו אותי הלב ובלוטת האדרנלין, ולפי הסדר הזה: הם אלה שיובילו אותי היום, ונקווה לטוףףף…

 

 

@

ומה קרה בשמים השבוע למי שרוצה להזכר?..

 

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

18/10

טלה

קונפליקט מעניין: מצד אחד, יום טעון ולא קל עובר על כוחתינו: הירח שוהה במזל עקרב הטעון והמופנם. אולם דווקא היום מגיעה זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם ליופיטר כוכב השפע לדיוקה, ומזרימה ים של מרץ אנרגיה ורצון לעשייה לטלאים שלנו. חשוב לפעול בזהירות מכסימלית בנושאי כספים, ולהזהר במיוחד בכבישים ובדרכים.

שור

יום מבולבל ומעורפל לפנינו. שוורים: ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מדויקת של עימות עם נפטון המטשטש ומערפל, המעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד, והנטייה להפוך את הכל לרגשי מתחזקת והופכת משמעותית. החלטות חשובות בכל תחום – דחו לסוף השבוע או לשבוע הבא.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי ונכנס שוב לזוית של עימות עם אורנוס התזזיתי, שתגיע לדיוק מחר. אולם כבר היום כדאי מאוד להזהר במלים שלכם ומפרשנויות מוטעות של דברי אחרים, ולא לנתק קשרים גם אם מאוד מתחשק. נסו לדבר ועל הכל.

סרטן

זהו יום מעניין שבו הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב ומדגיש את הצד היצירתי שלכם. בזה תומכות גם כל הזויות החיוביות שהירח יוצר היום והן לא מעט: זוית הרמונית עם נפטון היצירתי, וארבע זויות פרקטיות עם יופיטר פלוטו וסטורן וונוס! אל תבזבזו יום כזה בלי להכנס למוד של אקשן ויזמות חדשות!

אריה

על פניו זה נראה כמו היום המכביד של השבוע מבחינתכם, אריות. השמש שליטת המזל שלכם יוצרת היום זוית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה, שקורא אתכם לסדר. בין אם המדובר בחשבון הבנק או בתחום המקצועי, או אולי בדיאלוג עם סמכויות – היום הזה כדאי לפעול באופן חכם בכל מישור פורמלי שהוא, כולל חתימה על חוזים למרות שמרקורי בהילוך אחורי עכשיו. יום מעניין שמלות המפתח שלו – אחריות ומחוייבות.

בתולה

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולעזור לכם להתחבר מחדש לרגש, אבל הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם בבית התקשורת שלכם עלול להביא איתו את האפקט ההפוך: שגיאות בתקשורת עם הזולת, אי הבנות, ובגדול צורך לעשות סדר במה שקורה רגשית ואישית לפני שממשיכים הלאה. מעניין.

מאזניים

היום ומחר הם הימים המבולבלים והמבלבלים של השבוע, מאזנאים.  ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של עימות עם כוכב נפטון המערפל ומטשטש, והמעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד, ומטלטלת אתכם לא מעט. מה עושים? לאן הולכים? יום של שאלות אבל התשובות לא טובות מספיק.חכו עוד יום יום לפני שהרגלים ינחתו.

עקרב

הירח שוהה היום במזל שלכם, ומביא איתו נוכחות וקסם אישי. נצלו את שני אלה כדי לקדם את מה שחשוב לכם, אבל אל תשכחו גם את מרקורי כוכב התקשורת שנמצא בהילוך אחורי במזל שלכם: זה הזמן לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, ואולי לחשוב על מישהו בעבר שבכל זאת הייתם רוצים קשר איתו.. מן מחשבה שכזו, שאולי תגרור איתה גם  טלפון מקומי.

קשת

אקשן, קשתים! כוכב מרס בזוית פעולה מדויקת ליופיטר שליט המזל שלכם, והזוית הזו תלווה אתכם בשלושת הימים הקרובים. מה אפשר לעשות עם הזוית הזו? הכל: לבנות עולם, להחריב אותו, להכנס למלחמה, להכנס לבנייה – הכל! אמה מה, מרס עלול לדחוף לכווון מלחמתי וזה אומר לריב עם העולם..זהירות.

גדי

זוית הפעולה בין השמש לסטורן שליט המזל שלכם מגיעה היום לשיאה, אלמנט שעלול ליצור קונפליקטים עם סמכויות, הורים מורים או בוסים, ולגרום לכם למרוד או להכנס למצבי עימות מסוגים שונים. אבל.. זה מיותר: הגדי הוא מזל סבלן בעיקרון והסבלנות הזו היא אחד הקלפים המנצחים שלכם.גלו איפוק, אורך רוח ואל תריבו היום עם אף אחד! מבטיחים?..

דלי

גם הירח וגם מרקורי כוכב התקשורת שוהים היום בבית הקריירה שלכם, ואם חיכיתם לאיזה פוש שידחף אתכם קדימה ליזמה ועשייה – קיבלתם אותו היום, רק בהפוכה: הירח יוצר את הדרייב, אבל מרקורי בהילוכו האחורי מצביע דווקא על דברים לא גמורים או מכריח אתכם לקחת צעד אחורנית לפני שאתם צועדים שוב קדימה.. ממש לא רעיון רע, אגב. יום שכזה…

דגים

הירח שוהה היום במזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שנותן את התחושה שהחיים אפעס קצת נינוחים יותר ואפשר להוריד קצת מהרצינות התהומית הזו, ולרדת לקרקע עדינה יותר. הילוכו האחורי של מרקורי במזל עקרב עשוי להביא איתו חלומות על נסיעות הרפתקאות או לימודים שלא התממשו בזמן, וחבל… נראה שהורידו את הגבלת הקילומטר והסגר זמנית, כך שאולי הגיע הזמן לתכנן לכם איזו נסיעה קרובה, כדי שתוכלו לנשום קצת אויר ולרענן את המערכת.

יום סופר זהיר

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן