תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 15 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 15/10/20

ירח במאזניים

שמש במזל מאזניים 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (מדויק!) 180 מרס (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (כניסה)

 מרקורי במזל עקרב  בהילוך אחורי 180 אורנוס (כניסה) 120 נפטון 60 ונוס

ונוס במזל בתולה 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

נו, מה קורה היום באמת בכוכבים? במלה אחת – בלגן. אשכרה בלגן. נראה שהזוית המדויקת היום בין השמש לפלוטו מוציאה איתה איזה סכסוך מהעבר שבכלל לא ידעתי שאני מעורב בו, כמה תכניות פעולה לפינה חדשה שקורמות עור וגידים ממש עכשיו, סרטונים ללימוד אסטרולוגיה, וים של כלים בכיור שעכשיו תור עבדכם לנקות, למרות שהנסיון הוכיח – בעזרתי כמובן – שאני מה זה לא יעיל בזה, ושתמיד ימצאו איזה פירור או איזה עלה (ירוק אבל של כוסברה) בתחת של איזו צלחת (בעיקר למי שמחפשת יש מרס בבתולה שממנו אי אפשר להסתיר כלווום!)…

ולכן גם ההורוסקופ המאוחר הזה, למרות ששקלתי אם בכלל להעלות אותו היום, אבל איך תדעו איך להזהר ביום המסוכן של השבוע אם לא יגיד לכם שוטף הכלים החובב שלכם, שהוא גם אסטרולוג בשעות הפנאי (שאין לו, יען כי הכלים וכו…) שדווקא היום מגיעה זוית הפעולה של השמש מגיעה לשיא ולכן כל הסכסוכים של השבוע כל מה שהעלו פה מנבכי הזכרון של איזה טלפון של איזה מישהו ואיזה שמועות על מישהו אחר ופתאום גם יש את המאמן הלאומי עם השם הארוך הזה… לא נגמררררר!

בקיצ – סמטוחה שכזו.

אבל הצומת של היום – שתמשך עוד יום יומיים – משמעותית במיוחד: כי היום הפתיל שלנו הוא הכי קצר שיש, וגם המסקנות שלנו מפעולות של אחרים הן הכי מוטעות שאפשר וגם המסקנות הכי מוגזמות והדרמות הכי גדולות חגות מעלינו ורק מחפשות לאיזה סיבה להתנפל עליה ועלינו, אבל…

זה לא הכרחי.

נכון, זו לא הזוית היחידה שמביאה איתה את הפתיל הקצר הזה, השניה – שבה כוכב מרס הערס שבהילוך אחורי יוצר זוית פעולה עם יופיטר הכוכב הפזיז שמגיעה לשיאה מחר אמנם, אבל כבר היום היא יכולה להקפיץ לנו בלי בעייה בכלל איזה פיוז או שנים ובגללה אני צמוד עכשיו כמו פומית הדבקה של צלופח לאוזניות שלי ושם מנגנת בהסטריה האפליקציה החדשה שמצאתי DI.FM ולכן אני גם לא מתבאס כשדברים מתבלגנים ומתבלבלים כי אני יודע מראש שזה מה שקורה עם המרקורי ברטרו המעצבן הזה, אז כשאשה ושני ילדים בוהים באסטרולוג מלבין שמניף בקצב ידים באויר כמו מטורף  תוך כדי הקלדה, הם יודעים שזה מה יש וכדאי לא לומר כלום מה גם שהוא גם עשה כלים…

וזה המצב נכון לשניה זו. חיים שכאלה..

ההרפתקנית האמיתית היום זו השמש: מעבר לזוית המלכותית הזו עם דון פלוטו היא יוצאת עכשיו מזוית הפעולה שלה עם יופיטר שמת מצחוק, ונמצאת מול מרס בהילוך אחורי שמסמן לה בידים: לשם… אני ברברס עכשיו נגד התנועה, זה נכון, אבל מה עם סוף נובמבר? יש מצב ש… הצחקתני, היא רוטנת, מרימה את הקצרצאית שלה על הכתפיים והולכת קדימה כאילו אין מחר, כי עוד מעט מסתיים כל הבלגן הזה והיא עוברת למזל עקרב, שם מצפה לה בלגן מסוג אחר לגמרי, ולא פחות סקסי…

אז איך, איך לכמת את מה שקורה בכוכבים האלה לכמה מלים, כשדי ג'יי רובסון רועם לך באוזניות, פלוטו ויופיטר מקפיצים לך את הפיוזים, והילדים מחכים שבכל זאת מתישהו אבא יתעורר ויקח אותם לגנ'ש (ככה קוראים בקיבוץ לגן שעשועים) שם יוכלו להתגלש ולריב בכיף עם כל מה שזז.

אז מה כן חיובי היום? זו ונוס שלנו: יושבת שם באדישות במזל בתולה עם הקפה שלה, ומחכה לתור שלה להתוודות מול סבא נפטון, ולהזיל דמעה על רגשות ואיזה סיפור מיתולוגי שחוזר עכשיו לחיים עם המרקורי הזה בהילוך אחורי…

כן, דווקא אצל ונוס הכל חיובי, ולכן חברים, קאט דה בולשיט: בסופו של דבר, גם היא ביקורתית, וגם היא יענו נראית אדישה, וגם אם היא עושה לך פרצופים – רק אהבה, חברים, או יה.

זהו. עשיתי את המעשה הטוב היומי. אני חוזר למוסיקה, ואתם – הזהרו שם בדרכים, בהפגנות, במחאות, וחיזקו ואימצו – הדברים לא ישתנו בקלות, אבל אנחנו, לוחמי החופש, הולכים ומתרבים.

אבעיי געזונט!

 

 

@

ומה קרה בשמים השבוע למי שרוצה להזכר?..

 

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 15/10

טלה

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום, טלאים. הירח שוהה בבית הזוגיות שלכם, אבל ממש במקביל יוצרת השמש זוית פעולה עם מרס שליט המזל שלכם, ומביאה איתה עצבנות וחוסר שקט. נסו לא להביא זאת למערכות היחסים שלכם, אלא לדבר בשקט על הכל.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה ומעניקה לכם שקט יחסי בכל הבלגן הכוכבי שמסביב. הירח והשמש במזל מאזניים מדגישים את הצורך להשקיע בתחום המקצועי. זהו זמן לחשיבה ארוכת טווח: האם אתם ערוכים היטב ליציאה מהסגר? זמן טוב ליזמות מקצועיות חדשות.

תאומים

הירח שוהה היום במזל מאזניים, אלמנט שבדרך כלל היה מאפשר לכם להרגיש נינוחים ורומנטים, אולם מרקורי שליט המזל שלכם עושה היום צעד ראשון בהילוך אחורי, וזהו זמן להתארגן לקראת שלושה שבועות מבולבלים וטעונים רגשית… הגיע הזמן להתחיל לסגור מעגלים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים ביחד עם השמש, והדגש היום הוא בעיקר על פעילות ביתית ומשפחתית. אם אתם עדיין בבית בסגר – זה בדיוק הזמן להשקיע בבית ובסביבתו, לנקות ולסדר, ולהפוך אותו למקום נעים יותר להיות בו. בערב – ארוחה משפחתית, ושיחות של קרבה.

אריה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, כשגם השמש וגם הירח שוהים בבית התקשורת שלכם, אבל.. דווקא היום יוצרת השמש שליטת המזל שלכם זוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי, הפתיל שלכם קצר במיוחד, וחייבים לשלוט בתגובות שלכם כשדברים יוצאים משליטה. אל תקלקל יפים בגלל קריזה של רגע.

בתולה

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מינון גבוה של מעורבות רגשית חיובית, לב פתוח לרווחה, וגישה אופטימית נטולת ציניות לעולם. אז כן, הגזמתי לרגע מן הסתם, אבל הפוטנציאל לכל אלה בהחלט נמצא כאן אם תשקיעו.. הירח והשמש מדגישים את הצורך להתמקד בנעשה היום בחשבון הבנק שלכם.

מאזניים

גם הירח וגם השמש נמצאים היום במזל שלכם, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להכפיל את האנרגיה היוזמת ולהשקיע בהתחלות ויזמות חדשות, רעיונות מקוריים, ושיתופי פעולה מעניינים ומפתיעים שיכולים לקחת אתכם רחוק, אם תאפשרו להם. יום מצוין לכל הפגישות החשובות של השבוע, מאזנאים ומה שלא תספיקו היום – הירח שוהה כאן גם מחר…

עקרב

זה יום לא פשוט עבורכם, וכדאי לפעול בו בזהירות מכסימלית. מצד אחד נמצאים הירח והשמש במזל מאזניים ואתם לא ממש במיטבכם היום. מצד שני יוצרת היום השמש זוית מדויקת עם פלוטו שליט המזל שלכם, וזה אולי היום המסוכן של השבוע: המנעו מויכוחים ועימותים מיותרים, ומתגובות קיצוניות מכל סוג.

קשת

הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד כשגם הירח וגם השמש שוהים בבית החברתי שלכם, ומאפשרים לכם בעיקר היום להרחיב אזורי פעולה ואת המעגלים החברתיים שלכם. השמש  יוצאת מתוך זוית הפעולה עם יופיטר שליט המזל שלכם אבל הדחף והאמביציה עדיין חזקים מתמיד.. קדימה.

גדי

נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז האקשן היום כשגם הירח וגם השמש שוהים בבית הקריירה שלכם, גדיים. כעת הזמן להזיז דברים בפול ווליום, לנסות לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם, ולרוץ קדימה עם יזמות ותכניות פעולה מכל סוג. מה שלא תספיקו היום – גם מחר הירח נמצא כאן ותוכלו להשלים.

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים שיתופי פעולה מעניינים ובעיקר דרייב חזק להרחבת אופקים מכל סוג – את כל אלה נמצא כאן, דליים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש אפשרויות חדשות של צמיחה והתפתחות אישית, בין אם רגשית אישית ובין אם טכנלוגית. חשיבה מקורית תוכל לעזור לכם עכשיו לפרוץ תקרת זכוכית שעצרה אתכם עד כה, ואורנוס שליט המזל שלכם מול מרקורי בהחלט יעזור.

דגים

גם הירח וגם השמש שוהים במזל דגים, וממליצים לפעול בזהירות מכסימלית היום, דגיגים, כששיקול הדעת שלכם כעת אינו במיטבו. חשוב במיוחד עכשיו להזהר שלא לבזבז כספים שלא לצורך, ואם חייבים להוציא – דחו זאת לשבוע הבא. במקביל, סעו בעיקר היום בזהירות בכבישים ובדרכים.

יום זהיר

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן