תחזית יומית ובלוג – יום שני 11 לינואר 21

אז.. מה אומרים הכוכבים?

שני  11/1

ירח בקשת 120 מרס

שמש במזל גדי  60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרקורי במזל דלי 90 מרס (יציאה) צמידות סטורן (יציאה) ויופיטר (כניסה)

ונוס במזל גדי 120 מרס

מרס במזל שור 90 סטורן (מדויק!) 90 יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( יציאה)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ירח משוחרר במזל קשת בזוית הרמונית למרס יכול היה בהחלט לשפר קצת את מצב הרוח, אבל כשמרס הערס בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה, האבן הזו יושבת היטב מעלינו, ומכבידה מאוד.

אלא שהכובד הזה הוא בהחלט נסבל עם הירח הקשתי החביב שמצליח להזרים קצת אנרגיה שמחה לתוך הבועה הזו,  מה גם שמרקורי יוצא לאיטו מזוית הפעולה שלו עם מרס ונצמד לסטורן גם הוא, ומרס גם נכנס לזוית פעולה עם יופיטר וגם מתחיל להכנס לצמידות עם אורנוס… מבולבלים? חכו חכו… כי בעוד יומיים הצמידות הזו תתחזק וגם הזוית עם יופיטר בזמן שהזוית עם סטורן עדיין תהיה שם ואז..

כן, מה אז?

הממ.. האסטרולוג הקשיש מלטף את זקנו, מכין לו כוס קפה, ומסתכל בחלון: האמנם קץ הימים יגיע תיכף, כשמרס יצמד לאורנוס ויצור את הזויות האלה ליופיטר וסטורן? הממ…לא נראה לו. אולי משבר קואליציוני נוסף כי החרדים מתעקשים לשים פס על כולנו… אולי עוד איזה שר נלהב מקים מפלגונת.. יתחילו גשמים עזים ושוב יציף הגעתון את נהריה… ראש הממשלה שוב יזעק נואשות שהפרקליטות מתנכלת ויתחיל לפלרטט עם בנט… איזה מאורע דרמטי כבר יכול להתרחש בשלולית?

למיטב זכרוני אירועים שבהם היו קשורים מרס ואורנוס או פלוטו ואורנוס הביאו איתם איזו רעידת אדמה קטנה, אירוע גלובלי תקשורתי, או שמא ההדחה של טראמפ תצא לפועל… ואולי הזוית פשוט תחלוף ליד מרס ואורנוס, תאותת להם לשלום, ותמשיך הלאה כמו עב'מ חסר כיוון דמוי גנץ אל תוך החלל החיצון?

מבחינה אוניברסלית גלובלית פדרלית כל אלה ועוד כמה אפשריים בביצה קטנה, אי שם בנקודה זעירה שאי אפשר אפילו לראות על המפה, בפינת הים התיכון. לא משהו לכתוב עליו הביתה, ואם כן אז בטח באנגלית.

אבל..

מבחינה אישית, אנחנו נרגיש זאת, בהחלט. מצד אחד כובד שמושך למטה בגלל או הודאות שהולכת וגדלה באופן הפוך למזג האוויר המושלם, ומצד שני – עצבנות וחוסר סבלנות שעלולים להרוס רגעים מהורהרים, דיאלוג שהיה עד עכשיו רגוע, ושני אנשים שבגדול טוב להם אבל המתחים האלה מטריפים אותם והם מתחילים לריב על שטויות, וכשזה קורה בגלל זוית שכזו, קשה לדעת היכן זה יגמר.

כובד מצד אחד, עצבנות וכסיסת ציפורנים מצד שני – טוב לא יצא מזה, כמו שאומרת סבתא שלי. אבל יש הרבה אנשים שדווקא במצבי לחץ, גלובליים או לוקאלים, מתעוררים לחיים ופועלים ואז הם במיטבם, בעיקר במדינה הזו שבה הכל עובד עם לחץ, תחת לחץ, או בגלל הלחץ: בלי לחץ אי אפשר פה, ולכן  לא דמיוני שדווקא בימים הקרובים כולם יתפקדו פה בסופר ספיד ובמיטבם היחסי, עד שתגיע ההתפוצצות.

והיום? ונוס מאופקת במזל גדי בזוית הרמונית למרס, מרקורי דליי שרואה את כל התמונה ואפילו מתלהב מיופיטר למרות שהוא נצמד היום כבר לתחת של סטורן, והירח הקשתי שלא מפסיק לצחוק למעלה על כל אלה שלוקחים ברצינות תהומית כזו את החיים האלה והמשברים שבתוכם,  ועושים פרצופים רציניים כל כך, בעיקר כשקשה להם. אם רק היה יכול היה מזכיר להם שבברזיל יש אנשים שיש להם אולי פחות ממה שיש לכל אדם ממוצע, והם לא מפסיקים לרקוד סמבה. כן כן.

מרס וסטורן בזוית פעולה מדויקת – יש בהחלט סיבות לכובד, ותיכף גם יגיע המתח, ויזכיר לנו שאנחנו חיים ובעוצמה, ורק חבל שדווקא הלחצים מזכירים לנו את זה ולא הרגיעה השקטה שבאה אחרי כל משבר שכזה.

 

 ולמי שרוצה לפגוש את סטורן  לעומק ולהבין איך אפשר בכל זאת להוציא מהקשיש המעצבן הזה קצת לימונדה מכל הלימונים שהוא מאכיל אותנו – מחר רינת ואני עורכים שוב את סדנת סטורן ביג שלי ושל רינת ביום שלישי  ה 12 לחודש ב 10 בבוקר. הנה כאן  https://rinatburg.ravpage.co.il/satbig  

 

 

התחזית השבועית  

 

 

@

 

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה למזלות?

שני  11/1

טלה

הירח שוהה עדיין במזל קשת האופטימי, אבל זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לכוכב סטורן מגיעה היום לדיוקה, והכובד – לשיאו. זהו יום שבו כדאי לפעול בזהירות, לקחת דברים בפרופורציות, ולא להכנס לדאון כשדברים לא הולכים. סבלנות.

שור

הירח שוהה גם היום במזל קשת, אלמנט שעלול לגרום לכם לפעול בפזיזות, ולקבל החלטות ללא שיקול דעת. מומלץ היום לא לקחת סיכונים מיותרים, ולא לבזבז כספים שלא לצורך. זוית הרמונית בין ונוס למרס מביאה איתה רגיעה וחשיבה יצירתית.

תאומים

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, תאומימים,  ומדגיש את היכולת להשקיע היום קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים הקרובות. יום מצוין למצוא לכם שותף לרעיון או לדרך, ולקדם נושאים שחשובים לכם.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת, ויוצר כמה דרמות קטנות כשקצב הדברים בחוץ מתנגש עם הקצב הפנימי שלכם. עצבנות וחוסר שקט עלולים לגרום לריבים קטנים, ולכן חשובה כעת השליטה במצבי הרוח הסרטניים המשתנים המוכרים יותר מתמיד. שתפו ברגשות.

אריה

השמש ממשיכה להתקרב לפלוטו היצרי, והמתחים הולכים ומתחזקים, אריות. חשוב עכשיו לפעול באיפוק מכסימלי, לחפש בכל סיטואציה את החיובי, ולא להכנע לדחף לשבור את הכלים או לכעוס בעוצמה. גלו איפוק: השיא עדיין לפנינו…

בתולה

יש לא מעט אקשן בסביבה, אבל היום הזה הדגש הוא בעיקר על פעילות ביתית, בתולות. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בתקשורת המשפחתית, להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ולהפוך אותו למקום נעים יותר עבור כולם. את הציניות – שימו בצד.

מאזניים

ונוס שבמזל גדי מביאה איתה איפוק אחריות ורצינות, והירח שבמזל קשת – יום תקשורתי במיוחד. זהו זמן טוב לתרגם רגשות למלים, ואת המלים – לעובדות בשטח. זהו יום מוצלח להעביר מסרים בזום, לשכנע אחרים לפעול ביחד איתכם, ולחזר בערב..

עקרב

קרבתה של השמש לפלוטו שליט המזל שלכם משפיעה עליכם כעת בגדול. יש תחושה של כוח ועוצמה, אבל קשה לכם עכשיו לשלוט על הכוח הזה, וכל גרוי קטן או מלה שלא במקום עלולים לגרום לתגובת שרשרת לא נעימה. זמן טוב לעשות קצת ספורט קרוב לבית, ולשחרר לחצים.

קשת

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם, וזהו זמן טוב להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ולקדם יזמות חדשות ומעניינות עם האנרגיה החזקה שיש לכם עכשיו. זהו זמן טוב להתחלות חדשות בכל התחומים, ולשתף קבוצות באינטרנט בתכנים מקוריים משלכם.

גדי

 מיקומו של הירח במזל קשת מאותת שעדיין לא יום טוב לקדם יזמות חדשות או להתחיל דברים חדשים. זהו יום טוב בעיקר לשמור על הקיים, להתפייס לשקם ולשדרג יחסים, וליהנות מארוחה גדולה ומקרבת לבבות בשעות הערב.

דלי

כוכב יופיטר יוצר עכשיו זוית פעולה לאורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שגורם לכם לפעול באופן מהיר ואינטנסיבי יותר, לקבל החלטות אימפולסיביות, ולרוץ מהר מדי עם תוכניות פעולה שעדין אינן מוכנות עד הסוף. גלו אורך רוח.

דגים

זהו יום נוסף שבו אתם הם אלה שנמצאים במרכז האקשן, דגיגים, גם אם הוא מוגבל מבחינה טכנית. עם העוצמה הזו כדאי להתמקד במה שחשוב לכם באמת, להגדיר תכנית פעולה יזומה ומעניינת, ולצאת לדרך חדשה גם אם היא מלווה באווירה של אי ודאות.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן