תחזית יומית ובלוג – יום שלישי 12 לינואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 12/1

ירח בגדי צמידות ונוס

שמש במזל גדי  60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרקורי במזל דלי 90 מרס (יציאה) צמידות סטורן (יציאה) ויופיטר (יציאה)

ונוס במזל גדי 120 מרס

מרס במזל שור 90 סטורן (מדויק!) 90 יופיטר (כניסה) 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( יציאה)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הירח שוהה היום במזל גדי הקשוח כשהוא צמוד לונוס הרגשית בצמידות מקסימה על הבוקר שתשהה בערך עד שעות הצהריים. עולם הרגש מתפקד נעים עכשיו וזה למרות שהשנים האלה נצמדים במזל גדי הנוקשה. כן, יש חיים מתחת לסלע.. זה נחמד. בצד הפסיבי של הדברים יש אקשן.

אבל… מה קורה בצד האקטיבי שלהם? זוית הפעולה בין כוכב מרס האסרטיבי לבין סטורן הנוקשה מדויקת היום, וזה אומר שדווקא כאן, בצד הפעיל שחייב להפגין נוכחות ועוצמה כשזקוקים לו, קצת כבד על הלב, ודברים קורים לאט אם בכלל, או שפשוט עולים על שרטון ונעצרים להם, כמו בדרך כלל כשכוכב כבד ונוקשה כמו סטורן יוצר זוית שעוצרת כוכב אסרטיבי ומתפרץ כמו מרס, מאט אותו או משנה את דרך הפעולה שלו או את התוצאה המתקבלת, ובסופו של דבר השורה התחתונה היא תסכול, ואפילו כעס.

אבל סטורן לא רק מכביד על מרס: הוא גם מכביד על מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנצמד אליו היום, ומכריח אותו להיות רציני, אחראי ומשימתי. תקשיב, הוא אומר לו, נכון שלפעמים אני מעלים עין כשאתה מחפף, אבל היום ומחר אני רוצה לתת למרס דוגמא איך להתנהג, איך להשקיע, איך להתמקד ולראות פירות, ומי יהיה הדוגמא שלו? אתה. מואה? מיתמם מרקורי, אבל.. אבל.. שומאבל! פוסק סטורן. שתוק – ותביא תוצרת. תראה רצינות. שים נקודה בסוף המשפט. צא לאיזה יזמה מעשית, ותשתמש במלים שלך כדי להביא קצת כסף הביתה. יש לי רק שתי ידים, או קיי? קדימה.

ומרקורי מציית.

כי מרקורי יודע: לא מתווכחים עם סטורן על העובדות, בדיוק כמו שלא מתווכחים עם ביבי שטוען שהציל את עמישראל כשהביא לו את החיסונים, ולא מזכירים לו שקנה אותם במחיר מופקע ובנוסף גם הסכים שפייזר תשתמש בנו כנסיינים. לא מתווכחים, ולמה? כי זה לא יעזור. סטורן יודע הכל, וכשמרקורי נצמד לסטורן הוא יודע שיש לזה מחיר, אבל הוא לא צריך לחכות עד הבחירות כדי להשתחרר ממנו – למזלו תוך יומיים שלושה הזוית כבר משתחררת מעצמה, אז הוא סותם את הפה מוריד ראש, ושותק. כשהמדובר בסטורן, סבלנות היא מלת המפתח.

בוטום ליין – סטורן שולט היום במפה, בעקיפין או במישרין, אבל יש עוד זוית שמתחילה לבעבע פה, והיא יכולה להיות הרבה יותר מוחשית וקטלנית. זו הצמידות שמתחילה עכשיו בין השמש לפלוטו היצרי והכוחני. עליה עוד נרחיב את הדיבור בימים הקרובים.

שויין. סטורן עלינו, ואי אפשר לנער אותו בצ'יק. נותר רק להתמסר לתחושת הכובד הזו, אבל להתייחס לדברים שלנו עצמנו באותו כובד ראש ובאותה הרצינות, ובמידת האחריות הנדרשת שתביא אותנו לשליטה – לפחות מעשית ועל פני השטח – בקצב הדברים ובאיכותם.

וזה – יכול להתברר בהמשך היום או מחר כאחת ההחלטות הנבונות ביותר שקיבלנו היום.

 

@

 

 

התחזית השבועית  

 

 

@

 

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 12/1

טלה

קריירה ודרייב – אלה מלות המפתח של היום הזה מבחינתכם, טלאים. הירח שוהה בבית הקריירה שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם, וביחד עם ונוס מביא אליכם ים של קסם אישי ואפשרויות חדשות.

שור

הירח השמש ונוס ומרס – כולם שוהים היום ביסוד האדמה כמו השור, וזה בהחלט מאפשר לכם להיות נינוחים יחסית. מרס ששוהה במזל שלכם ממשיך להביא איתו ים של אנרגיה חדשה, שמאפשרת לכם לעשות הרבה יותר מתמיד ביומיום שלכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מתחיל להירגע כשהוא יוצא מזוית הפעולה שלו עם כוכב מרס שהביאה איתה מעורבות רגשית כל כך גבוהה ואיבוד פרופורציות, ונכנס לצמידות עם סטורן הנוקשה שמחזיר אותו ואתכם לקרקע, בעדינות אך בתקיפות. קצת כבד.. לא נורא.

סרטן

הירח שוהה היום בבית היחסים שלכם שם נמצאת גם השמש וגם ונוס הרגשית – מקום מצוין לעבוד על הקשרים שלכם, לפתוח את הלב בפני בן או בת הזוג הנוכחיים, לדבר על הכל, או לצאת לדייט וירטואלי… וגם טינדר יקודם בברכה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם במזל גדי האחראי אצלכם על התחום המקצועי ביחד עם הירח  וונוס, מה שאומר שאולי המצב בחוץ לא מזהיר אבל למרות הכל נראה שיש כמה דברים על הפרק, שמצריכים השקעת מחשבה ואפילו יזמה אישית… חשבו מחוץ לקופסה.

בתולה

היום הזה מדגיש את הצורך שלכם בביטוי אישי אותנטי, כאילו… להיות אתם עצמכם, כפי שאתם. זה נכון בתחום העסקי והמקצועי וגם באישי. אל תוותרו על מה שחשוב לכם. יום מצוין ליזמות אישיות מכל סוג, להתחלות מעניינות, ואפילו לאהבה חדשה….

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי הקשוח וקצת חסרה לכם הרכות וההרמוניה המוכרים.. כן, מזל גדי קצת קשוח אליכם כעת, אבל זה מתוך כוונה טובה: ללמד אתכם לפעול באופן חכם ומדויק, ובעיקר מעשי. בערב – בילוי שקט.

עקרב

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, כשגם השמש גם ונוס וגם הירח שוהים בבית התקשורת שלכם ומאפשרים לכם להתמקד בכמה וכמה יזמות תקשורתיות חדשות ושיחות עומק עם כמה אנשים שונים. זמן מצוין לעמוד בפנים קהל, ולשתף ברגשות.

קשת

מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי היום מצביע על הצורך לקחת פיקוד על נושאי החומר והכספים בחייכם. השמש הירח וונוס מדגישים את הצורך לפעול בחכמה בנעשה בחשבון הבנק, ואולי גם להגדיר את הכוון הכלכלי שלכם לחודשים הקרובים. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות גדול לבית למשפחה ו..לעצמכם.

גדי

נראה שאתם נמצאים כעת במרכז רוב האקשן שעל פני גלגל המזלות, גדיים: גם הירח גם השמש ואפילו ונוס הרגשית – כל אלה נמצאים במזל שלכם עכשיו והגדי המופנם מוצא את עצמו בצומת מעניינת.. נצלו את האקשן לחיפוש אפשרויות מעניינות והיכרויות חדשות.

דלי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, כשמרס מתחיל להתקדם לכוון אורנוס שליט המזל שלכם ויופיטר יוצר זוית לכוונו, אבל דווקא היום נראה שאתם לא ממש במיטבכם, דליים. זמן לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ולפעול בזהירות היום ובימים הקרובים ללא לקיחת סיכונים.

דגים

חברים מכרים ידידים וקרובים ואפילו קולגות מקצועיות – נראה שהדגש היום הוא בעיקר ביחסים איתם, דגיגים. זהו יום מצוין להרחיב מעגלי תקשורת מסוגים שונים, להכיר אנשים מעניינים ו/או מועילים, ולתת מקום חשוב גם לקולגות מקצועיות. בערב – בלוי רומנטי..

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר  🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן