תחזית יומית ובלוג – יום ראשון – 4 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  4/10

ירח בשור צמידות אורנוס 120 ונוס

שמש במזל מאזניים 150 אורנוס (יציאה)

מרס במזל טלה בהילוך אחורי 90 סטורן (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)

מרקורי במזל עקרב  180 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל בתולה 

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

נתחיל מהתחלה: ראשית, ירח במזל שור זה ירח מעשי עם שתי רגלים על הקרקע, אבל.. לא כשהוא צמוד לאורנוס. הצמידות הזו הופכת כבר מראש את כל היום הזה לשייקי, יענו תנודתי, כבר משעות הבוקר, ומלים מעורפלות וחסרות שינה כמו 'אי ודאות' מתחילות לצוף בסביבה, ולעשות לנו פרצוף דואג סטייל איפה אני, ומי אתה.

אי ודאות… אבל מלים עדינות כאלה מקבלות במהירות טוויסט אכזרי במיוחד ואחרי הלילה הזה שכולנו עברנו, מי ברחובות ומי ברשתות החברתיות, לילה שבו הזוית האגרסיבית הזו של מרס ופלוטו שכתבתי עליה בתחזית השבועית פורצת החוצה ומתחילה להשתולל ברחובות עם שוט ענקי ביד כמו באיזה סרט אימה גרוע, הופכת להרבה יותר מסתם אי ודאות: זו בהחלט ודאות, וודאות אלימה מאוד. פאק.

המראה הזה של סוסים ברחובות רומסים מפגינים חסרי ישע או של שוטר שיוצא ממכונית ומכניס אגרוף למפגין או ראש עיר שנפצע בידו בתהלוכה ברחוב, מראה שפלוטו אכן חוגג ומפעיל את נותני הפקודות כאן בגדול. וזה מ פ ח י ד !

אבל זו רק התחלת התהליך. מרס נכנס עמוק יותר ויותר אל הזוית עם פלוטו, ובמקביל מרקורי שוהה במזל עקרב – הכוחני מאוד כשלעצמו – ונכנס גם הוא לזוית עימות עם אורנוס התזזיתי, וגם זו זוית שאין בה מינון גבוה מדי של חמלה ואמפטיה: זו זוית צינית, שהופכת תקשורת שבכל זאת היא רגשית במהותה – מזל עקרב הוא מזל רגשי ומאוד רק לא ממש רגשני – למשהו מרוחק, נוקשה, ולא אישי.

וזה אומר שגם התקשורת שלנו תומכת בעקיפין בפורמט האי ודאות שתיארתי, וזה אומר שמתחת לאכזריות של פלוטו יש גם תקשורת צינית שמאבדת אמון בטוב לבו של האדם, כלומר בלבנו שלנו (כן, טוב לבו של האדם נשמע קצת פלצני, מודה..), והיא אמנם מאפשרת לנו פריצות דרך ותובנות מדהימות ומבריקות מבחינה מנטלית, אבל רגשית היא לא המקום שבו מישהו יכול לתת לנו חיבוק כשאנחנו בהתקף חרדה או משהו, אלא עצות מעשיות וקרירות בלבד.

שבוע לא קל לפנינו, והאמת שגם אותי הוא כבר הפעיל וחטפתי פה ושם, מציית בעיוורון לפלוטו הזה במקום לא חכם ומכניס את עצמי לצומת לא פשוטה, וכעת אני חייב לשלוף את עצמי משם עם עיפרון הקסם הדמיוני שלי שפותח את הלב ומצייר סולם חבלים, ואם אני נדבקתי בזה – כל אחד יכול, כמו שמן הסתם אומר גם טראמפ סוף סוף למטפל שלו שם, בארצות הברית, כשהוא לוקח עוד לגימה מהקוקטייל הנסיוני שהכינו לו.

אלא שלנו כאן אין קוקטיילים כדי לספוג פגיעות פלוטוניות ולהמשיך ולתפקד, ולכן כולנו חייבים כעת (יש ממשיך לי המשפט 'לצאת החוצה עם מסיכות'.. אז זהו, שלא) להקשיב טוב טוב לגרעין הקשה שלו שיושב בתוך כל אחד מאתנו ומת להתפרץ כשדברים יוצאים משליטה.

ורגעי חוסר השליטה האלה עלולים להיות מאוד תכופים לאורך השבוע, לכן כבר עכשיו, עוד לפני שהזויות מגיעות לדיוקן – בי קרפול!!

 

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה למזלות?

 

ראשון 4/10

טלה

אחרי יומיים שבהם שהה הירח במזל שלכם, טלאים, הגיע הזמן לתרגם את האנרגיה הזו לעשייה בשטח, גם אם השטח הזה מוגבל כעת. היומיים הקרובים מחזירים אתכם לקרקע מעשית, ולמרות כל הבלגן שיוצר מרס שליט המזל שלכם זהו זמן לחשיבה פרקטית ומסע קניות גדול להמשך ח'ול המועד כבר בשעות הבוקר.

שור

הירח שוהה לו במזל שלכם בפתיחת השבוע הזה, ומה עוד שור יכול לבקש לעצמו חוץ מנוכחות חזקה קסם אישי ויכולת לטייל קצת באיזה חיק טבע סביבתי אם זה כלול בשטח המחיה של הסגר? אם לא – זמן להליכה מהירה סביב הבלוק, שיחות נרגשות עם אדם אהוב, ואוכל  טוב שיפתח את השבוע הזה ברגל ימין.

תאומים

זהו יום לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה, תאומימים. שמרו על פרופיל נמוך. הלחצים הולכים ומתחזקים ככל שמרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זוית העימות עם אורנוס התזזיתי שבמזל שור ממול. הזהרו מקצרים בתקשורת ומאי הבנות שעלולות לגרום לריבים גדולים.

סרטן

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בתחילת השבוע הזה, סרטנונים. הירח שוהה לו בבית החברתי שלכם, ומדגיש את היכולת לקדם את מה שחשוב לכם באמת דווקא היום ומחר, רק כדאי לזכור שהכל פתוח בחו'ל המועד רק עד שעות הצהריים… שתופי פעולה הופכים משמעותיים יותר ויותר מבחינתכם כעת. השקיעו בהם.

אריה

הלחצים יורדים בהדרגה כשהשמש שליטת המזל שלכם יוצאת מזוית המתח עם כוכב אורנוס, והירח ששוהה במזל שור מעביר את האנרגיה הזו לבית האמביציה שלכם. יום מצוין לשים את הדאגות בצד לרגע ולהתמקד בצד היזמי שלכם: זמן לחשוב על התחלות וחדשות ומעניינות ובעיקר מקוריות ושותפים שמפרים את החשיבה שלכם.

בתולה

הירח שוהה במזל שור בתחילת השבוע ומביא איתו פתיחות רבה יותר, גישה נועזת יותר וחשיבה מחוץ לקופסה. זהו זמן טוב למצוא לכם בני ברית כדי לפעול איתם, גם אם המדובר בסיעור מוחות. זמן טוב לשיחות עומק עם בני הבית, לשתוף ברגשות ובתכניות לאחר החג, ולנקוי משקעים רגשיים שהצטברו בשבועיים האחרונים. שעות הערב יתאימו למנוחה אמיתית.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה, מיקום שקצת מכביד עליכם, וגם הירח הזה במזל שור, אפעס… לא משהו. אבל מרס במזל טלה שממול מאתגר אתכם באמת להמציא מחדש איזה קונספט מנצח ולהוציא אתכם מהמקום הרגשי המוזר הזה… מוכנים להרים את הכפפה? אינטואיציה ומקוריות, מאזנאים.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו תקשורת משופרת ומשודרגת, ובעזרתו של אורנוס ממול – גם יכולת להיות ישירים יותר ואפילו חצופים… זמן לתת למלים את הכוח לפעול ולהפעיל, לשתף אחרים במחשבות וברגשות, ולומר הכל בכנות ובאומץ כמו עקרב אמיתי. בערב – בילוי שקט עם אדם קרוב.

קשת

הירח הזה שבמזל שור די מאט אתכם, ונראה שדברים קורים לאט הרבה יותר ממה שתכננתם אם בכלל… זהו זמן טוב לזרז עניינים ולא לסמוך על אחרים שיהיה בסדר: לקשת חשיבה עצמאית והוא לא אוהב להיות תלוי באחרים. גם אם יש כעסים ותסכולים – וזה טבעי – נסו לתעל אותם למקום יצירתי ואפקטיבי, ולא רק לקיטורים מרירים.

גדי

הירח שוהה היום ומחר במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה כמו הגדי, אלמנט שעשוי לגרום לכם להרגיש נינוחים פה ושם, אם כי התחושה הכללית היא עצבנות וחוסר שקט: זוית הפעולה בין מרס בהילוכו האחורי לסטורן שליט המזל שלכם עדיין בסביבה. שעות הערב יתאימו להתחברות ללב, ולטאץ' רומנטי אמיתי, גדיים.

דלי

בית ומשפחה – אלה הנושאים המשמעותיים מבחינתכם המצריכים השקעה בתחילת השבוע הזה. זהו זמן לטפל בבית ובסביבתו, לארגן לנקות ולשנות אווירה בבית, כולל תשלומי חשבונות שהצטברו – אפשר עד הצהריים בחו'ל המועד – ושאר סידורים כמו מוסך עירי הוכו, אם הם קרובים כמובן… סיימתם? זמן להתארגן מחדש עם עצמכם, ובאנרגיה טובה.

דגים

על פניו נראה שהשבוע הזה נפתח באופן תקשורתי למדי, דגיגים. הירח שוהה לו עכשיו במזל שור בבית התקשורת שלכם, וזהו יום מצוין לכל השיחות הבירורים הטיעונים והשיתופים שלא הספקתם בחג עצמו ובשבוע שקדם לו. מלים, דגיגים: זמן להשתמש בהן במינון גבוה של דמיון ויצירתיות שממילא יש לכם בשפע.

ובינתיים… מועדים לשמחה

מיאיר 🙂

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן