תחזית יומית ובלוג: יום רביעי – 30 לספטמבר 2020

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 30/10

ירח בדגים צמידות נפטון 60 יופיטר פלוטו סטורן

שמש במזל מאזניים 150 אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל עקרב  180 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל אריה  120 מרס 150 סטורן (יציאה)

מרס במזל טלה 90 סטורן (מדויק!) בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

הירח העדין גם שוהה במזל דגים העגמומי וגם צמוד לנפטון העגמומי אף יותר, כך כשלעצמו – זהו מיקום שהוא בעיקרון… עגמומי 🙁 . יפה!

אבל.. זויות פרקטיות שהירח יוצר עם יופיטר פלוטו וסטורן רומזות שמתחת לעגמומיות המקומית הזו מסתתרות כמה אפשרויות נאות לפעולה, כך שאם תתגברו על העגמומיות הרנדומלית הזו (עגמומיות רנדומלית… הממ… אהבתי) הרי שמתחת לפני השטח יש פה שלוש זויות מעשיות מופשלות שרוולים שמוכנות לכל משימה כמו המלאכיות של צ'רלי: ג'סט גיב איט טו מי בייבי..

וזה אומר ששלוש יזמות מעשיות קטנות אך משמעותיות מאין כמוהן – כמו למשל תשלום של כל החשבונות ו/או כל הקנסות שהצטברו להם לפני שיתחילו להגיע פקודות האזהרה ואז העיקול (מן הסתם יצבעו אותן בוורוד הפעם ולא באדום כדי להתחשב בקורונה..) יוסר או אפילו לא יגיע – יכולות לצאת היום לדרך אין נו טיים, ואפילו להצליח. קדימה.

משימה אחרונה: לדבר עם הבנק שאמור להיות פתוח או לפחות מתוקשר טלפונית אבל אני לצערי.. אהמ… מישהי כנראה הסתבכה עם המסיכה שם בבנק לפחות איזה עשרים דקות ואז כשהצליחה סוף סוף להתיר – אחרי בערך 48 צלצולים או משהו – כנראה שכבר נשברתי.. עלק.

אז אולי זה לא כל כך נורא, בגדול, ואם נבנה צירופי מלים בנוסח עגמומי-אך-יעיל  או עגמומי-אך-פרקטי-למדי… בתנאי שנעשה את העבודה, איזושהי עבודה שגם תתן לנו סיפוק גאה בסופה, ואז, מי תיעלם לה בהדרגה מימימי? העגמומיות שלנו, נכון! יפה ילדים. ועכשיו תחזירו את הזום לאמא ותחזרו להרוס את הבית כמו קודם.

שיחות, בירורים, סמול טוק אסרטיבי וקובע עובדות – כל דבר ירים אותנו למעלה עכשיו, ומחר כשהירח יעבור למזל טלה – זו כבר אופרה אחרת, וזה נכון גם למי שאוהב מזרחי.

אז מה עוד יש לנו כאן היום? שני טילי טומהוק שמתחילים להתקרב אלינו מכוון מזרח: האחד – זוית של עימות 180 מעלות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא במזל עקרב – גם מיקום לא קל שמציף רגשות עמוקים אבל גם כעסים שלא יצאו – מול כוכב אורנוס התזזיתי, והטיל השני – זוית של מתח 150 מעלות בין השמש לבין אותו אורנוס שובב ומעצבן…

כן, אין רגע דל בשמים, אבל בימים הקרובים שתי הזויות האלה ישפיעו עלינו בעוצמה כעת עם מינון גדוש של שינויים פתאומיים במצב הרוח, החלטות אימפולסיביות, קריזות מוזרות, גחמות הריון בנוסח מלפפון חמוץ עם אבטיח ואוכל לא מוכר, ואפילו פיצה משפחתית עם אננס, אחד האהובים עלי אבר אבל המוזרים בעיני הסביבה (שמתחלקת 80/20 לאוהבי או שונאי פיצאננס.

גחמה שכזו…

ומעל כל אלה מרחף צילו המכביד של מרס הערס בהילוכו האחורי ובזוית מדויקת לסטורן הנוקשה, מכבידה עלינו, ומנסה לתת לנו להרגיש שאנחנו – כולנו – לכודים באיזו קונספירציה של שליט לא צפוי, ארגון גלובלי מתוחכם, או נשיא קריזאי עם סנאי כתום על הראש שמעמיד פנים שהכל בסדר – לך תדע מה מכל אלה אמיתי, ומה פייק ניוז…

ועד ששתי הזויות עם אורנוס יגיעו לשיאן והאזעקה האדומה תופיע בכל מקום אבל כרגיל יהיה מאוחר מדי ושוב ההחלטות החשובות יתקבלו בלעדינו…

בי קול!!

 

ובינתיים… רק אהבה

רק אהבה, חברים, בכיפור ואחריו – ובלב שמח ופתוח לרווחה!

מיאיר 🙂

 

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה למזלות?

רביעי  30/9

טלה

הירח שוהה גם היום במזל דגים מה שאומר שגם היום אתם לא ממש במיטבכם, מה גם שזוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לסטורן הנוקשה מדויקת. זה אומר שזהו זמן לפרופיל נמוך, עשייה שקטה והרבה סבלנות… עד מחר. אז כל זה ישתנה.

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, שוורים. הירח שוהה במזל דגים, ולמלים שלכם יש היום עוצמה חזקה מהרגיל. כל שצריך הוא להשתמש בהן, ובחכמה..אבל ונוס שליטת המזל שלכם עדיין תחת השפעה הזוית עם סטורן, וכבד על הלב. עוד קצת סבלנות, וזה עובר שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זוית העימות עם כוכב אורנוס התזזיתי, וזה יורגש יותר בימים הקרובים. לחצים ומתחים עשויים להופיע עכשיו וצורך בשינוי גישה. הירח הדגי ששוהה היום בבית הקריירה שלכם דוחף אתכם קדימה. זמן טוב לדיאלוג יצירתי עם סמכויות.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים אבל צמידות שלו עם כוכב נפטון עלולה להביא איתה יום מעורפל ומבולבל, ותחושה של חוסר ודאות. זהו זמן להתמקד בעיקר בעובדות ובעיקר בפרטים הקטנים: נבנה לו'ז מדויק של היום הזה, נכניס אליו את כל המטלות בסדר מסויים, ופשוט נבצע… בלי הרהרת מיותרת, ובלי רגשניות יתר.

אריה

הירח הדגי הוא לא ממש המקום המעדף על אריות. המעורבות הרגשית הגבוהה עלולה לפגום בהתנהלות שלכם, אולם דווקא התחום המקצועי עשוי ליהנות ממנו אם תגייסו היום את הדמיון והיצירתיות שלכם לתחום הזה, ותפעלו באופן אינטואיטיבי קצת יותר. זוית של מתח בין השמש לאורנוס מתחילה להכניס מתחים ולחצים.

בתולה

הירח שוהה יום נוסף בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר לא רק בדיאלוג הזוגי אלא גם בפרטנרים שלכם, בתולות. זהו זמן מצוין לשדרוג התקשורת הזוגיות, לשיחות מלב אל לב, ובעזרת מיקומו של מרקורי שליט המזל שלכם שנמצא בבית התקשורת שלכם, גם לקירוב לבבות.

מאזניים

היום הזה כדאי לפעול בזהירות, מאזנאים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את התכניות שלכם לתקופה הקרובה, אבל הירח הזה במזל דגים לא ממש עוזר לכם כרגע, והמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד. אולי משום כך כדאי כעת להניח למה שלא חשוב באמת, להוריד הילוך, ולהתבונן בדברים מבחוץ.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם, ולעזור לעקרבים שלנו להפתח לתקשורת כנה ישירה ובעיקר מילולית יותר, עקרבים. הירח הדגי מדגיש את הצד היצירתי שלכם היום, עקרבים. זהו זמן טוב לשנות גישה, ולהתמקד בקיצורי דרך ובחשיבה מחוץ לקופסה כדרך לשנות דברים שמפריעים לכם. בערב – רומנטיקה…

קשת

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, והרומנטיקה פורחת. זהו זמן מצוין לרגש – ולהתרגש גם בתחום המקצועי. הירח הדגי לעומת זאת ממליץ במקביל גם על השקעה בבית ובסביבתו, ובעיקר השקעה בבני הבית, קשתים. זמן לפתוח את הלב, לשתף בתכניות, ולדבר על הכל.

גדי

הצד התקשורתי שלכם מודגש היום במיוחד, גדיים. שהותו של הירח בבית התקשורת שלכם מדגישה את הצורך של הגדי שלנו לדבר לשתף ולחלוק דווקא היום ובימים אלה כשסטורן הנוקשה יוצר זוית פעולה מדויקת למרס בהילוכו האחורי: אל תשאירו דברים בבטן, גדיים, גם אם נדמה לכם שהסביבה תתקשה להכיל אותם.

דלי

מיקומו של הירח במזל דגים מדגיש את הצורך שלכם כעת לפעול באופן פרקטי במיוחד, למרות שהשמש נכנסת לזוית של מתח עם אורנוס שליט המזל שלכם ומרקורי לזוית של עימות. סבלנות סובלנות ואיפוק – אלה מלות המפתח של היום הזה ושל הימים הקרובים, דליים. חשוב יותר לא לנתק קשרים בגלל פרשנויות כאלה ואחרות של דברים אחרים, ולהמנע מהחלטות דרמטיות.

דגים

הירח שוהה גם היום במזל שלכם, הקסם האישי שלכםש בשיאו, וזהו זמן טוב כעת להתמקד ביזמות חדשות, ובהתחלות מעניינות, למרות שדווקא היום צמוד הירח לנפטון שליט המזל שלכם: למרות הקושי, נצלו את הצמידות הזו לשלוב גדול יותר של דמיון והשראה בתכניות שלכם, וביכולת שלכם לרגש אחרים עם תכניות אלה.

ובינתיים –  יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן