תחזית יומית ובלוג – יום שני – 5 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  5/10

ירח בשור 120יופיטר פלוטו וסטורן 60 נפטון

שמש במזל מאזניים 

מרס במזל טלה בהילוך אחורי 90 סטורן (יציאה) 90 פלוטו (כניסה) 

מרקורי במזל עקרב  180 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל בתולה

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

הירח שוהה עדיין במזל שור המעשי, אבל הפעם יוצר זויות הרמוניות עם יופיטר פלוטו וסטורן שנמצאים בסוף מזל גדי, וזוית מעשית עם נפטון.

זה אומר שבמיקרו, היום הזה מתחיל באופן הרמוני יחסית, ובקטן – יש כמה אפשרויות נאות להתחלות קטנות ומרעננות, ושיתופי פעולה מעניינים עם אנשים שמשלימים את הפעולות שאתה עושה.

אולם, כאמור – זה בקטן, במיקרו, כלומר בכוכבים הקטנים שמרכיבים את היומיום שלנו. בכוכבים הגדולים, אלה שאחראים על תחושת הכובד והפטיש הזה בבטן שרובנו מרגישים כבר  יומיים שלושה, משתוללת סופה פלוטונית אלימה במרחב הדמיוני שבין כוכב מרס שנמצא בהילוך אחורי במזל טלה, לפלוטו היצרי והכוחני שבמזל גדי, וגל של אנרגיה אורנית מהירה אינטנסיבית וחסרת מנוח שיוצר מרקורי כוכב התקשורת שלנו ששוהה במזל עקרב הטעון, כשהוא נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זוית העימות עם אורנוס התזזיתי שמחכה לו ממול עם הצחוק הקר והציני.

 ובצומת הזו בדיוק, מרחף בסלון שטוף צעצועים וטלביזיה שפתוחה תמידית על ערוץ הקידס אני יושב על האי הבודד עם המחשב וכותב את כל זה, עטוף בנחשול הזה שלא נראה כלפי חוץ באויר השקוף ההולך ומתחמם של סוף הקיץ הבהיר ומרגיש כמו ילד שיושב בתא הנהג של משאית בת מאה טון שמתקרבת אל שכונת מגורים ביציאה מהאוטוסטראדה, לבין גלים כהים ועכורים שנשפכים מהמחשב מדפי המדיה החברתית ובהם תיאורים פלסטיים של שוטרים מכים, מפגינים נסערים, ותחושה של יום הדין הקרב ובא מכל כוון

והשבוע רק התחיל…

אני מכין לי קפה, מנקה את המחשב מהשברים שפלוטו ומרס פיזרו, ומתבונן לרגע בשמים הבהירים שבחלון. משהו כבד ומאיים נמצא שם בחוץ, ונראה שהוא תלוי ממש מעל הבית.

אבל…לא צריך  לאבד פרופורציות: החיים נמשכים, והם ממשיכים להשתנות מרגע לרגע בדיוק כמו העננים הקטנים שמשנים צורות עם הרוח ואיתם גם התחושות האלה והמטען האנרגטי שגורם להן ומפעיל את כולנו.

שתי הזויות האלה שבין פלוטו ומרס והשניה שבין מרקורי ואורנוס עדיין לא הגיעו לדיוקן וגם הן בתהליך שינוי, ואחרי שיגיעו לקראת אמצע וסוף השבוע הן יתחילו לדעוך בהדרגה.

זהו תהליך דינמי, שנע בין חמישה לעשרה ימים במכסימום, ומכיון שפלוטו ואורנוס חובטים גם בדיאלוג שלנו עם העולם וגם בדיאלוג עם הסביבה הקרובה, נצטרך לגלות מכסימום הבנה הכלה ואורך רוח בעיקר לעצמנו לאורך כל השבוע עד אמצע השבוע הבא, בשאיפה שעד אז לא יצליחו שתי הזויות הדורסניות האלה להשרות פה אווירה אלימה וחסרת סבלנית ותחושה של חוסר אמון במלים כמו טוב לב, עדינות וחמלה שמרכיבות חלקים כה משמעותיים מההוויה והמהות של כולנו.

וזה אפשרי.

ומה עושים? איך עוברים ימים כמו אלה, וכמו היום הזה? אז ככה: עוזבים לרגע את המקרו, את הענן הכהה שמהזוית שלנו נראה שמכסה את כל כדור הארץ כמו בסרט אפוקליפטי עתידני שבסופו ירחף כריס ג'ונסון ויציל את העולם במבטא טקסאני מובהק, וחוזרים לכאן ולעכשיו: לגבינת החמישה אחוז ולחלב לקפה שנגמר וצריך לקנות בכלבו, לילד הזה שיושב מולי וצריך לחזור איתו על החוברת צלילים מספרים א' על הניקוד של האותיות הגרוניות, ולשתופי הפעולה שהירח על שלל זויותיו עם פלוטו יופיטר וסטורן והזוית המעשית שלו עם נפטון מציע לנו כתחליף קרקע זמני לעסוק בו, ולהרגיש כאילו האדמה בכל זאת יציבה מתחת לרגלים, עד שגם הלב ישתכנע שבסופו של דבר.

כן, הכאן והעכשיו הוא מה שאנחנו עושים ממנו, מצמיחים ממנו, ונשענים עליו, כמו תימני זקן עם טוריה שיודע עברית נפלאה על בוריה ויוצר אינסוף צלחות מתחת לפרדס בקיבוץ בשנות החמישים, כדי שהמים לא יגלשו מעבר לדפנות והתפוזים יושקו לרוויה.

וברגע שאני מגיע אליו, לתימני הזקן הזה וחיוכו רצוף השיניים הצחורות מתחת לזקנו המלבין, אני מבין ויודע שהאדמה תשאר יציבה מתחת לרגלי כל זמן שאוכל לראות את עיניו הטובות בדמיוני ולחוש בידי את נוקשותה המחוספסת, המחורצת, של הטוריה.

כאן ועכשיו. זוכרים? אז קדימה.

 

ובינתיים… קצת אהבה 🙂

 

 

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

ומה קורה למזלות?

שני 5/10

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל שור ומדגיש את הצורך לא במחשבות, לא בכוונות או בכעסים – אלא בעובדות. הטלה שלנו חייב להיות כאן ועכשיו ולהתעשת, למרות שמרס שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי והזוית עם פלוטו הכוחני מתקרבת.. נצלו את האנרגיה היצרית הזו לקביעת עובדות חדשות בשטח, ולא לריבים.

שור

גם היום שוהה לו הירח במזל שלכם ומאתגר אתכם לבצע את מה שתכננתם לאתמול ולא הספקתם. פגישות חשובות (גם בזום), שיחות משמעותיות, החלטות הקשורות לחודש הקרוב ויזמות מעניינות – זה הזמן לאסוף את האנרגיה שלכם ולמקד אותה בפעולה ממוקדת אחת או שתים, או לפתוח דלת שעד עכשיו היתה סגורה בפניכם.

תאומים

לא ממש היום שלכם, תאומימים, סורי: הירח שוהה עדיין במזל שור, ואתם לא ממש במיטבכם. ביום שכזה כדאי לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ובעיקר להזהר במלים שלכם: כוכב אורנוס מתחיל לאתגר ברצינות את מרקורי שליט המזל שלכם ששוהה במזל עקרב שגם הוא יכול להיות לא קל, אפעס… מה עושים? מתאפקים ולא שוברים את הכלים.

סרטן

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר חיוביים של השבוע, סרטנונים. הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל שור, יוצר זויות הרמוניות ליופיטר פלוטו וסטורן וזוית פרקטית לנפטון – כל כוון שתבחרו לפעול בו היום יוכל לנפק תוצאה חיובית אם תלכו עם הדברים עד הסוף. מקצועית חברתית או אישית – זה הזמן ליזמה.

אריה

זהו עוד יום שבו הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, ודוחף אתכם קדימה: להפעיל כישורים וקשרים, להזיז דברים, ולכוון למטרה גבוהה. זמן מצוין לא רק להתחיל צעד מעשי חדש אלא גם זמן לשווק את עצמכם בחכמה, ולהתמקד באזורי פעולה חדשים ולא מוכרים.

בתולה

מרקורי כוכב התקשורת שוהה בבית התקשורת שלכם, צירוף מצוין לאלה מכם שמרגישים צורך ביזמה תקשורתית חדשה של שיווק אישי היכרויות מעניינות או אפילו חיזור עדין אך תקיף. הבתולה נחשב כמזל מופנם ודיסקרטי אבל כשהירח בבית התקשורת שלכם כדאי לשתף ברעיונות ולשנות את הגישה. שעות הערב יתאימו לשיחות אל תוך הלילה.

מאזניים

ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל בתולה, לא אחד המקומות החביבים עליכם, והעניין הוא שהיא גם לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים. בגלל זה ובגלל הילוכו האחורי של מרס במזל טלה ממול עלולו להופיע תחושות של בדידות ותסכול, שגם אותן קשה לשתף עכשיו עם אחרים. זמן להיות מעט לבד עם עצמכם, להתבונן ולראות את כל התמונה, ולא לבזבז אנרגיה על סיטואציות שאין לכם בהן שום השפעה מלת המפתח עכשיו – סבלנות.

עקרב

הירח שוהה יום נוסף בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, ובתקשורת עם הפרטנרים שלכם. זהו זמן טוב לשיחות של אחד על אחד ובגובה העינים עם בן או בת הזוג או עם שותפים, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ומפריעים לזרימה השוטפת של הקשר, ולהשקיע בביחד.

קשת

התחום המקצועי דורש היום התמסרות במינון גבוה יותר מצדכם, קשתים. זהו זמן לקבל החלטות מקצועיות לטווח ארוך, ולנסות ולהגדיר את המטרות הכלכליות שלכם לתקופה הקרובה. זמן טוב גם להתבוננות עומק בחשבון ההוצאות וההכנסות שלכם, לסגור אוברדראפט אם צריך, להחזיר חובות, ולחזור לבסיס יציב בחשבון הבנק.

גדי

הירח שוהה עדיין בבית הביטוי האישי היצירתי שלכם, והגדי שלנו יכול להוריד קצת את השריון, ולתת לרגש לדבר. זהו זמן טוב לפתוח את הלב, ולאפשר לו להוביל מהלך ביחסים הקרובים שלכם, וביחסים בכלל. תנו מקום גדול יותר לאהבה ביומיום שלכם, גדיים, ובעיקר בשעות הערב.

דלי

הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית התקשורת שלכם עלול להביא איתה גישה תוקפנית ולא צפויה כשדברים יוצאים משליטה, וחשוב להזהר עכשיו שלא לקלקל יחסים יפים עם אדם קרוב בגלל פרשנויות מוטעות של דבריו. זהו זמן להמשיך ולהשקיע בבני המשפחה, לאפשר להם להתקרב קצת יותר, ולהזהר במקביל מזוית העימות של אורנוס ולא לנתק קשרים.

דגים

התקשורת שלכם משתפרת כשהירח במזל שור מאפשר לכם גם להיות מעשיים ולא רק יצירתיים וונוס במזל בתולה שממול מאפשרת לכם גם לתת מקום גדול יותר לאהבה, ולא לפחד להפתח לרגשות רכים. ציניות וביקורתיות לא מקדמים אתכם – נסו לשים אותם היום בצד, ולאפשר למלים רכות וקרבה להיות דומיננטיות יותר ביום שלכם. בערב – בילוי סולידי.

ובינתיים – יום בטוח

מיאיר  🙂 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן