מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 9 לאפריל 2023

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

הצעד הראשון של פלוטו היצרי במזל דלי ביחד עם השמש שממשיכה לנוע במזל טלה הלוחמני ממשיכים להביא איתם אווירה כוחנית ולהשפיע על כולנו. נדמה שהמתחים כל הזמן שם, מספר הפיגועים והתקריות גדל, והסיכוי למלחמה קטנה או לפחות לבלגן אזורי הוא בהחלט אפשרות עכשוית, על כל המשתמע.

 אבל במקביל הצמידות של השמש עם יופיטר אמורה להביא איתה איתה טאץ' אופטימי, למרות שכשהשניים האלה נפגשים במזל טלה הלוחמני קשה לדעת אם האופטימיות תתחלף במהירות בגל לוחמני ואלים בגלל המצאות הצמידות הזו במזל טלה.. נקווה שלא.

במקביל, וונוס הרגשית עוברת למזל תאומים ומביאה איתה קסם למלים שלנו, ופה ושם אפילו מכניסה יותר מטאץ' של אהבה.

לקראת סוף השבוע ונוס חוטפת זוית קשוחה של חשבון נפש מסטורן הנוקשה, וזה יביא אותנו לסדרת פעולות הקשורות בעיקר לחומר וכספים בשבוע הבא.

יהיה מעניין…

 

 

האירועים המשמעותיים בשמים השבוע

@ צמידות בין השמש ליופיטר כוכב השפע

@ ונוס עוברת ממזל שור למזל תאומים

@ זוית פעולה מדויקת בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה

 

הזוית האופטימית של השבוע – זוהי הצמידות בין השמש ליופיטר כוכב השפע.

פעם בשנה נצמדת השמש ליופיטר כוכב השפע והשנה זה קורה במזל טלה הלוחמני ואכן הצד הלוחמני כל כולנו מתגבר עכשיו, מתחת לצד האופטימי שיש בזוית הזו. לכן מצד אחד זהו זמן טוב ליזמות חדשות בכל התחומים אבל מצד שני –  לזהירות מכסימלית מהצורך הלוחמני והתחרותי שהצמידות הזו מביאה בנוסף. שמרו על עצמכם השבוע.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל שור הרגוע והרומנטי, למזל תאומים התקשורתי והשרמנטי. זה בדיוק הזמן לחזק את התקשורת הטובה והאופטימית, ולדעת איך לפלרטט עם החיים ולראות את החיובי בכל נושא, מבעד לפריזמה של האהבה שמביאה ונוס, שבאה לביטוי גם במלים.  ונוס במזל תאומים היא קלילה, פלרטטנית, ורוקדת במלים את ריקוד החיים… זהו זמן נפלא לחזר לדבר לשתף ולתת למלים את היכולת לגעת בלב של מי שאיתנו או מולנו, אבל קודם כל להוריד את השריון ולאפשר להן לגעת בעצמנו…

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה שיוצרת ונוס הרגשית עם סטורן המכביד. הזוית הזו מכריחה אותנו קודם כל לפעול ולעשות אך גם מכבידה על הלב. זהו זמן להפוך את האהבה לרשמית, להציע נישואים או לחילופין שותפויות ושיתופי פעולה, ולתרגם את הגל האוהב לעובדות, יזמות, ואפילו גיחה רגשנית לכוון נושאי חומר וכספים, ועשייה חכמה באזור הפעולה הזה.

 וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

שלום חברים, אני רוצה לשאול אתכם: 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

כן, לכבוד 2023 וכל השינויים שהולכים להיות בה, החלטתי להקים מועדון שיהיה בו מקום לכולכם, שאוהבים אסטרולוגיה כמוני: בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות שבדרך כלל מקבלים רק במפגש אסטרולוגי אישי  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 @

 

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהמריץ אתכם לפעול, כשמרקורי עוזר לתרגם את הפעולה למעשים, וונוס בבית התקשורת שלכם – להיכרויות מעניינות, שבוע מעניין.

שור

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם, והופך את השוורים המופנמים לתקשורתיים במיוחד. זה הזמן לדבר לשתף ולחלוק, ולאפשר למלים לפעול אתכם ועבורכם

תאומים

משהו טוב קורה לכם השבוע: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ולמרות הטאץ' המעשי שמרקורי שליט המזל שלכם מביא זהו זמן נפלא לאהבה, ובכל התחומים. פתחו את הלב.

סרטן

השמש הופכת אתכם לאמביציוזיים כעת, ומנחה אתכם לקדם יזמות חדשות ואתגרים גדולים. מרקורי במזל שור מדגיש את הצורך בשתופי פעולה, ודיאלוג יצירתי עם מוסדות וארגונים

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נצמדת השבוע ליופיטר כוכב השפע, אלמנט שאמנם מביא איו טאץ' מעט לוחמני אבל גם אופטימיות שחולמת על התחלות חדשות ויזמות מעניינות

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם משתחרר מהזוית עם פלוטו והצד הלוחמני מתרכך. מעברה של ונוס לבית הקריירה והתדמית שלכם מחזיר את הקסם המוזר, ואת האהבה על שלל היבטיה.

מאזניים

ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר, ומחזירה את הקלילות והזרימה הטבעית. זמן טוב לנסיעות וטיולים, ולנופים שמזמן לא ראיתם.

עקרב

פלוטו שליט המזל שלכם מביא איתה מרץ ואנרגיה כשהוא בתחילת מזל דלי, ומרקורי במזל שור ממול מאפשר התבוננות עומק על מערכות היחסים שלכם, ושדרוג תקשורת זוגית

קשת

צמידות בין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם במזל קשת מביא איתו אנרגיה עוצמתית ורצון חזק לפעולה לנסיעות והרחבת אופקים. זמן טוב לחלום בגדול, אבל לממש – בזהירות…

גדי

זוית פעולה שנוצרת השבוע בין ונוס הרגשית לסטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום לקונפליקט בין הצד שרוצה לבלות ולנסוע לבין הצד האחראי שחייב לפעול ולקבוע עובדות. מעניין.

דלי

בעוד פלוטו היצרי דופק על דלת המזל שלכם ומזכיר לכם שיש חיים מחוץ לבועה, ונוס הרגשית עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם: הגיע הזמן לתת לאהבה את מקומה הראוי בחייכם.

דגים

מעברה של ונוס הרגשית למזל תאומים מביא איתו עדנה ליחסים בבית ובמשפחה. זה הזמן לשדרוג הקשר המשפחתי והחזרת תחושת הביחד, אירוח חברים ובני משפחה וחיזוק מדורת השבט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן