מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 16 לאפריל 23

אז.. מה קורה בכוכבים השבוע?

השבוע אנחנו פוגשים שתי מגמות ושתיהן באופן מעניין מתרחשות במקביל במזל שור הפרקטי: מצד אחד השמש עוברת אליו ממזל טלה, אך מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי באמצע המזל, במעלה ה 14.

זה אומר שתכל'ס הכוון האנרגטי הוא אכן קדימה, אבל היכולת שלנו למצות אותו להסביר את עצמנו ואת המהלכים שלנו ובכלל לתקשר עם העולם הולך אחורנית, מה שאומר שהדגש בהמשך יהיה יותר של סגירת מעגלים מאשר פתיחתם של חדשים.

אזכיר רק שבפעם האחרונה שמרקורי היה בהילוך אחורי זה קרה כשהוקמה הממשלה החדשה… הנה עברו להם שלושה חודשים, והילוכו האחורי של מרקורי שכל כך איפיין את התנהלות הממשלה הזו ביחד עם הילוכו האחורי של מרס, חוזר אלינו… האמנם צירוף מקרים? האם יש למה לצפות עכשיו שקשור לעצם הקמת הממשלה והמעגל שנסגר?

 ואם נוסיף לכך זוית כוחנית שיוצרת השמש עם פלוטו היצרי שמביאה איתה פתיל קצר דרמות סערות ותגובות קיצוניות, נבין שקל לא הולך להיות לנו השבוע, אבל מעניין – בהחלט..

אגב התקדמותו של פלוטו במעלה הראשונה במזל דלי יוצרת זוית פעולה מדויקת יותר ויותר עם האופק של מפת המדינה שבמעלה הראשונה במזל עקרב.

המהלך הזה מגביר את המתחים המופעלים על המדינה מבפנים ומבחוץ באופן כללי, אבל למרות שאני בדרך כלל אופטימי מטבעי, אני לא יכול להתעלם מהעובדה שיש פה גם פוטנציאל הולך וגדל של עימותים, ואחד מהם הוא גם עימות צבאי, כשהתקדמותו של פלוטו הופכת את המצב לנפיץ יותר ויותר.

יותר מתמיד זהו זמן רגיש מבחינה מדינית ופוליטית שחייבים להזהר ולא לעשות בו טעויות, אולם המצב המורכב של הממשלה הזו שבעת הקמתה היה כוכב מרס האלים בהילוך אחורי עלול להראות שמבלי משים היא ממש מתקדמ לשם באופן לא מודע.

דרושה עכשיו הנהגה סופר אחראית ושקולה כדי להתמודד עם מכלול האתגרים שפלוטו מביא איתו. לצערי כפי שזה נראה כרגע, זה לא המצב, וחבל.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל טלה הלוחמני למזל שור הרגוע יחסית השייך ליסוד האדמה. בעיקרון המעבר הזה אמור להרגיע את הרוחות, וביחד עם מרקורי כוכב התקשורת שגם הוא נמצא במזל שור, אבל תוך כדי מעבר יוצרת השמש זוית פעולה עם פלוטו היצרי והכוחני, כשהאפקט של הזוית הזו רק מעצים את נפיצות המצב והפוטנציאל הלוחמני שלו, באופן זמני…

לכן חשוב עד אמצע השבוע לפחות להזהר בשבע עינים, לשמור על עצמנו, ולפעול בזהירות מכסימלית.

 

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר להילוך אחורי במזל שור, ומכריח אותנו לסגור מעגלי תקשורת שנשארו פתוחים בשבועות האחרונים לפני שממשיכים הלאה. בני מזל שור עקרב אריה דלי ותאומים חייבים לפעול בזהירות מיוחדת בנושאי חוזים שתופי פעולה ויזמות חדשות.

הילוכו האחורי של מרקורי נמשך כשלושה שבועות, אחרי שלושה חודשים שבהם הלך קדימה. בפעם האחרונה שהלך אחורנית זה קרה בזמן הקמת הממשלה החדשה, ולכן החזרה להילוך האחורי יוצרת גם אפשרות של סיכום זמני מבחינת מימוש הפוטנציאל של פרק הזמן הזה, מכל הבחינות.

כעת הזמן לסכם תהליכים, כולל זה של הממשלה, להגדיר מטרות, וכשמרקורי יחזור להילוך רגיל בעוד שלושה שבועות אפשר יהיה גם לממש את המסקנות ולהכניס את השינויים להמשך.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה של השמש עם כוכב פלוטו היצרי.

הזוית הזו מאוד מאתגרת, ומצריכה מינון גבוה של סבלנות וסובלנות לעצמנו ולאלה שסובבים אותנו. הקשבה רבה יותר ואפילו חיוך, יוכלו לנטרל את הקשיים בתקשורת האישית והבינאישית.

הפתיל שלנו קצר עכשיו: חשוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולדבר על כל מה ששמרנו בבטן. זה יגרום לשיחות עומק כנות וישירות, ותקשורת איכותית.

כמו שציינתי קודם, ההשפעה של תנועת פלוטו על מפת המדינה קרדינלית כעת, וחשוב להתבונן בכוחות שמשפיעים עלינו כעת מכוונים שונים ובעוצמה לא קטנה, להבין לעומק מהיכן יכולות להגיע סכנות כאלה ואחרות ולהתמודד איתן.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות עקרב דלי שור ואריה.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

שלום חברים, אני רוצה לשאול אתכם: 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות שבדרך כלל מקבלים רק במפגש אסטרולוגי אישי  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 @

 

 

@

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן, ולהביא איתו דרמות קטנות במשפחה. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ומצטברים, ולדבר על הכל.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים המהיר והתקשורתי, אבל לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים, ואתם עלולים להרגיש קצת לבד. קחו יזמה, והרימו טלפונים.

תאומים

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, לעזור לכם לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס. זה בדיוק הזמן למלים רכות, מחוות פעוטות של אהבה, וחיזור עדין, תאומימים.

סרטן

כוכב מרס האסרטיבי ממשיך לנוע במזל שלכם, וחשוב להשתמש בחכמה באנרגיה שלו  מבחינה מקצועית ופיזית, אך במקביל להיות מאוד קשובים לאלה שאתכם או לידכם,

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל טלה השייך ליסוד האש למזל ור השייך ליסוד האדמה, אבל הרגיעה מתעכבת: זוית פעולה שלה עם פלוטו עלולה לגרום למתחים. זהירות

בתולה

מיקומה של ונוס הרגשית בבית הקריירה שלכם יכול לבוא לידי ביטוי עכשיו כשהחג וחו'ל המועד חלפו להם: היא מביאה קסם אישי ויכולת להגיע ברכות לאחרים. קחו יזמה.

מאזניים

ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר, אבל בגלל חוסר זויות לכוכבים אחרים כדאי השבוע לפעול באופן סוליסטי, ולסמוך רק על עצמכם

עקרב

השמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם ומרקורי נכנס בו להילוך אחורי… אין ספק שנושא היחסים והזוגיות משמעותי במיוחד כעת. זמן לשדרג את התקשורת הזוגית ולדבר על הכל

קשת

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל תאומים המאכלס את בית היחסים שלכם ומביאה איתה מינון גבוה יותר של אהבה ורכות לקשת ההרפתקני. אם יש לכם קשר – העבירו הילוך. אם לא צאו לדייט

 

גדי

השמש שעוברת למזל שור מגבירה את מינון היצירתיות שלכם, אולם הילוכו האחורי של מרקורי מסמל אולי צורך לסגור מעגלים הקשורים לרומנטיקה ואהבה. זמן לאוורר את הלב.

דלי

מזל שור המאכלס את בית המשפחה שלכם נמצא במרכז ההתרחשות השבועית. זמן להשקיע בבית וסביבתו, לארגן ולסדר ולשנות אווירה, ולהשקיע במקביל ביחסים בתוך הבית.

דגים

השבוע הזה מזמן לכם לא מעט פעילות חברתית, כשהשמש עוברת לבית החברתי שלכם. הילוכו האחורי של מרקורי במזל שור מאפשר לסגור מעגלי תקשורת רגשיים הקשורים לעבר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן