מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 5 לפברואר23

אז…  מה קורה השבוע בכוכבים?

תקשורת ורגשות, רגשות ותקשורת –אלה הנושאים המשמעותיים בחיי היומיום שלנו, ובחיינו בכלל. השבוע נוכל למצוא סערות ודרמות בשני הנושאים האלה, כשונוס שבמזל דגים יוצרת זוית פעולה למרס שבמזל תאומים, ומרקורי כוכב התקשורת שלנו נצמד לפלוטו היצרי והכוחני…

אז כן, השבוע נצטרך לשמור על הלב הרך, להזהר מתגובות קיצוניות ופרשנויות אסרטיביות, להתנהל בזהירות מכסימלית בדיאלוג שלנו עם העולם, ולהזהר ממוקשים פתאומיים בדמותן של מלים שמפעילות טריגרים אצלנו ואצל אחרים, וממאבקי כוח ואגו שעלולים להתפתח ממש בלי אזהרה מוקדמת.

זה לא יהיה קל..

שבוע שכזה

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ ונוס בזוית פעולה מדויקת לכוכב האקשן מרס

@ מרקורי כוכב התקשורת בצמידות מדויקת לכוכב פלוטו היצרי

 

 

הזוית האגרסיבית של השבוע – ונוס שמיצגת בחיינו את עולם הרגש נמצאת בזוית פעולה לכוכב מרס האגרסיבי, מ שאומר שאזור הרגשות השבוע עלול להיות טעון מאוד, וכדאי שנפעל בו ברגישות מכסימלית כדי שלא לפגוע באחרים בטעות, ובעיקר כדי שאנחנו לא ניפגע או ניעלב ממלה שלא במקום, אלמנט שעלול ליצור ריב משמעותי.

אבל ונוס אחראית על תחום נוסף בחיינו, והוא לא פחות חשוב: נושא החומר והכספים.

כשזוית הפעולה בין ונוס למרס בשטח, כדאי מאוד להזהר מהוצאת כספים שלא לצורך, מקניות רגשניות שגורמות לנו לקנות שטויות, ומאכילה רגשית כשהלב סוער והדרמות באוויר..

כן, השבוע נצטרך קצת יותר קונטרול על אזורי הפעולה האלה, והשליטה תהיה קצת יותר קשה ממה שנדמה לנו..

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור מאזניים עקרב אריה ודלי סרטן טלה וגדי

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו היצרי והכוחני תשפיע עלינו בעוצמה השבוע.

השפעתו של פלוטו עשויה להיות מאוד כוחנית וקיצונית, ושהוא נצמד לכוכב נייטרלי בהשפעתו כמו מרקורי ההשפעה שלו יכולה להיות דרמטית מאוד.

ואכן, בשלושת הימים שבהם יצמד מרקורי לפלוטו – בעצם ארבעה – כדאי מאוד להזהר הן במלים שאנחנו אומרים והן מתגובות של אחרים.

סביר גם להניח שמפלס האלימות המוכר של השבועיים האחרונים יעלה בהדרגה, וביחד עם הזוית של השמש עם אורנוס וונוס בזוית למרס, נראה הרבה יותר אקשן: חשוב רק שניזהר שלא להיות חלק ממנו…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת דגים עקרב אריה דלי ושור.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו 

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

ומה קורה למזלות

טלה

מרס סוף סוף מתקדם, מה שהופך אותו ביחד עם הזוית של ונוס לאלים יותר. השבוע הזה אכן בעל פוטנציאל אלימות גבוה יותר. שמרו על עצמכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס שגורמת למתחים לחצים ודרמות. השור אוהב השקט  מוצא את עצמו סוער וגועש השבוע. זהירות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד השבוע לכוכב פלוטו היצרי, והפתיל שלכם הופך קצר במיוחד ואיתו תגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. גלו איפוק!

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע בבית היחסים והזוגיות שלכם, וזהו זמן מצוין לדבר לשתף לחלוק ולשדרג את התקשורת הזוגית שלכם והתקשורת בכלל. דברו על הכל.

אריה

זוית פעולה בין השמש לאורנוס התזזיתי מעבירה לנו שבוע תזזיתי ולא צפוי עם כמה וכמה קצרים בתקשורת. חשוב לא לנתק קשרים בגלל חוסר סבלנות: בשבוע הבא תצטערו על כך.

בתולה

ונוס שוהה במזל דגים שממול ומאפשרת לכם תקשורת משופרת במערכות היחסים שלכם וכמות גדולה מהרגיל של פרגון ואהבה..אם תורידו את מפלס הביקורתיות שלכם

מאזניים

זוית פעולה בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין כוכב מרס הופכת את השבוע הזה למתוח במיוחד. כדאי לא לקחת סיכונים כעת, בעיקר בכבישים ובדרכים.

עקרב

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו שליט המזל שלכם הופכת את השבוע הזה לתקשורתי במיוחד. זמן לעקרב המופנם לדבר לשתף לחלוק ולתת למלים לפעול..

קשת

שהותו של מרקורי כוכב התקשורת בבית החומר והכספים שלכם מאפשרת חשיבה ומיקוד בנושאי כספים, ופעילות כלכלית חכמה. זמן לשתף אחרים בתכניות.

גדי

מרקורי כוכב התקשורת נצמד לפלוטו היצרי כששניהם שוהים במזל שלכם ויוצרים נקודת כוח עוצמתית שתאפשר לכם לממש יזמות ורעיונות עוצמתיים במיוחד קדימה

דלי

זוית הפעולה בין השמש לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שינויים במצב הרוח מהפכים רגשיים ותחושה של חוסר יציבות. המנעו מהחלטות קיצוניות.

 

דגים

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, לעזור לכם לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה חיבה ידידות ואמפטיה להכנס. זהו זמן לאהבה ובכל אחד משטחי חייכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן