אשה בלב הסערה – גלי בהרב מיארה, היועצת המשפטית לממשלה

 

מפת לידה – גלי בהרב מיארה

ניתוח מפת הלידה של לי בהרב מיארה בוידיאו

 

 

 

 

ניתוח מפת הלידה של גלי בהרב מיארה בטכסט

 

גלי בהרב מיארה, היועצת המשפטית לממשלה, נמצאת עכשיו בעין הסערה, כשמופעלים עליה לחצים כבדים לאפשר לממשלה החדשה להפעיל את הרפורמה במערכת המשפטית של מדינת ישראל, שלדעתה היא אינה תואמת את יסודות הדמוקרטיה של המדינה.

איך נראית מפת לידה של אשה שעומדת בלב סערה שכזו?

נתחיל עם חלוקת הפלנטות ליסודות במפת הלידה של נלי בהרב מיארה – 2 כוכבים ביסוד האש  4 כוכבים ביסוד האדמה 2 במים ו 1 באויר – מראה שבסיס הפעולה שלה הוא חזק ויציב, עם 4 כוכבים ביסוד האדמה.

אם נוסיף לכך את הירח הלוחמני (בחץ כחול)  במזל טלה בזוית של עימות עם מרס _(בחץ אדום) , נבין שהטאץ' הלוחמני שמוכן לכל עימות – וביחוד עימות עם גברים – חזק פה מאוד.

אם נוסיף לכל אלה גם את 5 הזויות שיוצר פה סטורן הנוקשה ( בחץ שחור)– כולל זויות פעולה לשמש (בחץ כתום) ולמרקורי כוכב התקשורת (בחץ תכלת) – שמוסיף קשיחות למפה, נבין שמתחת לאשה הנמוכה והרזה הזו עם התסרוקת המוזרה והלא ברורה, מסתתרת לה בין הצללים אחותה התאומה של זינה הלוחמת בדרכים, הרגילה לפעול בדרכה שלה גם ללא גיבוי כזה או אחר, מאמינה בצדקת דרכה, ושמעט דברים מפחידים אותה בחיים, אם בכלל.

יותר מזה: עם הירח הטלאי הזה והזוית שהוא יוצר עם מרס מולו, אפשר לומר שלא רק שהיא לא מפחדת מעימותים, במודע או שלא במודע היא אפילו מצפה להם. בשפה הצבאית היבשה אפשר אפילו לומר שתמיד אפשר למצוא אותה 'חותרת למגע'.

אבל חשוב לציין: החתירה הזו למגע ולאקשן – שמאפיינת אותה כבר מגיל צעיר, בו חוותה מן הסתם גם חוויות של טום בוי קלאסי – לא מונעות ממנה להיות קפדנית ומדויקת ברמה שמעט אנשים יוכלו להשתוות לה. הצירוף של השמש ומרקורי במזל בתולה הביקורתי בתוספת הזויות של סטורן מראות על יכולת לעשות עבודת עומק יסודית ביותר ולהגן עליה בכל עימות שהוא.

אם נוסיף לכך גם את הצמידות בין ונוס הרגשית (בחץ ורוד) לפלוטו היצרי והכוחני (בחץ חום) , נבין גם את המשיכה לעוצמה שנמצאת כאן, לחקירות עומק מכל הסוגים, ולצד יצרי שלא מפחד מדרמות גדולות ופה ושם גם נמשך אליהן, כשהוא מגיע בנשק הסודי שלו: יסודיות, עומק, חקירות ומחקרים, ושאיפה חזקה מאוד לגלות את האמת שמאחורי הקלעים, זו שלפעמים לא מדברים עליה אבל בהחלט מרגישים אותה בסביבה.

שלל התפקידים הציבוריים שמילאה מראה שאכן, לא רק ידעה לנהל אלא גם להתעמת במקרים מסוימים כשצריך, ובדרך כלל גם להשיג את מטרתה.

בימים אלה היא ניצבת מול סוללה גדולה וכוחנית של פוליטיקאים עורכי דין טייקונים ואנשי מפתח בימין שמנסים להעביר את החוקים שהם רוצים בהם שלדעתה ירוקנו את המלה דמוקרטיה מתוכן.

מיום ליום מתחזקים הכוחות שמנסים להתנכל לה, אם מקצועית ואם אישית, וכעת היא זכתה להגנת המשטרה ברמה 6 שהיא הגבוהה ביותר -כל הלחצים האלה מנסים להפחיד אותה כדי לשנות את עמדתה, או לחילופין לפטר אותה כדי לפנות את מקומה לאדם הנאמן עליהם שיוכל לשנות את החוקים כרצונם.

כדי להבין זאת באופן וויזואלי נסתכל שוב על המפה שלה ונתמקד ב 4 זויות העימות של הטרנזיטים (הפלנטות שעכשיו בשמים) המודגשות באדום החותכות את כל המפה.

הטרנזיטים מסומנים במפה בעיגולים קטנים מחוץ למעטפת של המפה החיצונית. נלך לפי הסדר:

בעיגול ירקרק זהו יופיטר, כוכב השפע. הוא שולח זוית של עימות לכוכב מרס מולו (בחץ אדום). על פניו זו זוית מאוד שאפתנית, כזו שקוראת תיגר מתוך התלהבות ותחושת צדק ומאתגרת את מרס כוכב היזמה והאקשן במפת הלידה של מיארה שנמצא אמנם במזל מאזניים הדיפלומטי, אולם יופיטר מעניק לו כוח ועוצמה להתמודד עם כל גורם כרגע, מתוך התלהבות ותחושת צדק, כאמור.

בעיגול ירוק כהה זהו נפטון, כוכב מטשטש ומערפל, שיוצר שתי זויות עימות הן לשמש והן למרקורי במזל בתולה.

בניגוד לזוית המאתגרת באופן ישיר ואפילו מחזק, הרי שהזויות של נפטון עושות את ההיפך: הן מחלישות, מרפות ידים, ויוצרות פחדים חוסר בטחון ואי ודאות.

הזויות האלה גם מראות שחלק ממי שמאתגרים את מיארה לא עושים זאת באופן ישיר ושקוף אלא באופן מעורפל מטושטש ומניפולטיבי, שמשתמש בדרכים לא ישירות ולא הוגנות כדי להגיע למטרה. מטרתו של נפטון היא לבלבל את זה שממול, להציג לו מצגי שווא, ולפעול באופן ערמומי.

נפטון הוא כוכב שפעיל מאוד במפות של שחקנים או נוכלים, אנשים שמשתמשים בכלים שאינם נראים לעין, ובהשפעות לא ישירות.

נפטון גם עלול לשוות למיארה תדמית של קרבן, ובזה יכול גם בעצם לשחק לטובתה לטווח ארוך. מצד שני הוא מביא איתו גם טאץ' אידיאליסטי, שכן נפטון מביא איתו גם יכולת לבטל אגו כשאתה נלחם למען אידיאלים.

בכל מקרה, אלה זויות לא קלות לעיכול או לחוויה. מיארה תצטרך הרבה כוח עידוד סיוע ותחושה שהיא לא לבד במערכה, למרות שכפי שכתבתי באופן אישי היא האדם האחרון שפוחד ממשימות מורכבות או נתון ללחצים מכל סוג שהוא.

הייתי אפילו מרחיק ואומר שכמטרה – היא האדם האחרון שאלה שמולה היו יכולים לבחור כדי להפחיד אותו או לאיים עליו, לא עם הירח הטלאי הלוחמני הזה, ולא עם הצמידות של ונוס עם פלוטו. לא לא.

בעיגול שחור זהו סטורן הנוקשה. הזוית האחרונה שמשפיעה על מיארה בטרנזיט היא של סטורן שנמצא במזל דלי, מול ונוס הרגשית שנמצאת בתחילת מזל בתולה. סטורן עכשיו נמצא כרגע רק במעלה ה 25 במזל דלי אבל בחודש מרץ הוא יהיה ממש מול ונוס, וכבר עכשיו מיארה יכולה לחוש את הכובד שהוא מביא.

למעשה סטורן הוא סוג הלחץ העיקרי שמפעילים עליה עכשיו גורמים שונים. סטורן מסמל מסגרות פעולה כמו ממשלה למשל, מפלגה או כל גוף רשמי כלשהו.

הלחץ של סטורן יכול לגרום לאדם להכנע לעמדות של אחרים אם אינו מספיק חזק, ולאיים עליו בעונשים אם לא יסכים להכנע ולאמץ את גישתו של הגוף הסטורני.

אלא שבמפת הלידה של מיארה סטורן כבר מפעיל לחצים עליה מלידה בחמש זויות שונות, הרמוניות ודיסהרמוניות. היא רגילה ללחצים האלה ואף חזקים יותר. סטורן מכריח אותה לפעול באופן מדויק ואפילו פרפקציוניסטי כשהוא בכל כך הרבה זויות, כך שהלחץ הסטורני כבר מפעיל את מיארה מבפנים שנים רבות ממילא

וזה אומר שאם היא באמת נאמנה למצפונה המקצועי שעושה עבודה יסודית ומדויקת עם סטורן לידתי שכזה, אין לה באמת מה לחשוש מלחצים חיצוניים כאלה ואחרים: הנאמנות שלה היא קודם כל לעצמה ולמצפונה, וככל שילחצו עליה יותר מבחוץ, היא תלחם על עמדתה ולא תזוז ממנה ימין או שמאל, גם כשיאיימו עליה באיומים שונים כפי שמפעילים נגדה עכשיו.

מאחל לך שתחזקי מעמד מול כל לחץ שהוא, גלי בהרב מיארה. ותשמרי על החיוך הקטן הזה בזוית הפה גם כשהסערה תחלוף לה.. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 thoughts on “אשה בלב הסערה – גלי בהרב מיארה, היועצת המשפטית לממשלה”

  1. איכשהו זעתי באי נוחות כשקראתי את התיחסותך לתסרוקת שלה. מה זה שייך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן