מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 26 לפברואר 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

על פניו נראות שתי מגמות השבוע. הצמידות בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע מביאה איתה יומיים שלושה אופטימיים ואפשרות של פריצות דרך מעניינות, אולם התקשורת שלנו השבוע אינה קלה: מרקורי כוכב התקשורת שלנו נצמד לסטורן הנוקשה ומכביד עלינו, ואז עור למזל דגים הרגשני ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה שמונעת מאיתנו לראות את העובדות בשטח כפי שהן, מבלי שהן עוברות גישה רגשנית רומנטית ואפילו דרמטית.

אם להשתמש באנרגיית האש של יופיטר וונוס ולהזהר מהמוקשים הרגשיים של התקשורת של מרקורי, נצליח לעבור את השבוע הזה בשלום…

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ צמידות ונוס יופיטר במזל טלה

@ צמידות מרקורי וסטורן במזל דלי

@מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים

 

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו הזוית שבין יופיטר כוכב השפע לונוס הרגשית.

הזוית הזו מביאה איתה כמה אפשרויות מעניינות לפריצות דרך שהתקשינו לבצע לאחרונה גם בגלל תחושות הכובד והפסימיות הן בגלל מזג האוויר המצב הפוליטי ואפילו מצב הכוכבים.

אולם השבוע יש כמה אפשרויות לשבור את דפוס הזה,בעיקר בגלל אופטימיות מתחזקת באמצע השבוע עקב הצמידות הזו, שגם גורמת לנו להפסיק להסס ולקפוץ למים.

אולם אם נפספס את המומנטום ונחכה עד סוף השבוע, יתכן והדברים לא יקרו…

על כן אם יש לנו תכניות ליזמות חדשות התחלות מעניינות ופריצות דרך שמחכות הרבה זמן – פרק הזמן שבין שלישי לשלישי עשוי להתאים כדי לקחת תנופה, להעביר הילוך, ולהסתער על המטרה הן רגשית, הן מעשית והן אנרגטית.

אלה עשויים להיות גם ימים שנותנים פתח למזל, מה שנקרא, ואני אישית מתכוון לגרד כרטיס פיס ואפילו למלא טוטו…

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים, טלה מאזניים סרטן וגדי, ובעצם כולנו..

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין סטורן הנוקשה.

סטורן מכביד מאוד על מרקורי, וכמובן על התקשורת של כולנו. סטורן מכריח אותנו לא לבזבז זמן על תקשורת חברתית ריקה או סמול טוק, אלא למקד את התקשורת שלנו בעיקר: קביעת עובדות בשטח.

זהו זמן  טוב לשיחות הקשורות לכספים כמו עם מנהל סניף הבנק למשל, ללקיחת הלוואות, לחתימה על חוזים, ולהפיכת הסכמים מסוגים שונים לרשמיים.

זמן טוב גם לקחת שותפים או בני ברית, ואפילו להחליט על נישואים…

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים בתולה קשת דגים גדי סרטן טלה ומאזניים.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל דלי החברתי, למזל דגים הרגשני.

במזל דלי חיבר אותנו מרקורי שוב לקהילה סביבנו, ובעצם לעולם. הפעילות שלנו במדיה החברתית היתה אקטיבית מאוד, ואיתה הגיעה גם הרחבת המעגלים החברתיים שלנו,  והיכולת שלנו לפעול בחכמה מול מוסדות וארגונים בחיינו.

כעת עם מעברו של מרקורי למזל דגים כוון האנרגיה שלנו משתנה: במקום החוצה אל העולם – פנימה אל עצמנו.

זהו זמן מצוין לתקשורת כנה ועמוקה יותר, להתבוננות עומק בעולם הרגש שלנו ובדחפים והפחדים שמפעילים אותנו, וזהו גם זמן מצוין לחשבון נפש מעמיק מבחינה רגשית הן כפרטים והן בזויות: האם אנחנו באמת קשובים לעצמנו? האם אנחנו קשובים לפרטנרים שלנו? זהו זמן טוב לבירורים וסימני שאלה למה וכמה אזורים בחיינו, בעיקר כאלה שעליהם אנחנו יכולים לדבר ולבחון אותם לעוק בשיחות מסוגים שונים שזה בדיוק הזמן לערוך.

מעברו של מרקורי למזל דגים מסמן בדרך כלל חודש שבו היצירתיות שלנו בכל התחומים מתחזקת, והמלה מודעות הופכת להיות משמעותית יותר, ואם נשקיע בה ובאנשים הקרובים אלינו ממקום עמוק מודע ומאפשר, היא בהחלט תאפשר לנו שחרור מכמה וכמה לחצים בתקופה הקרובה, ופרק זמן נעים בוגר ובעיקר בשליטה, עם עצמנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה<? בגדול אכן כולנו, אבל המזלות משתנים יהנו ממנו לעומק: מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו 

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

@

 

ומה קורה למזלות?

טלה

צמידות בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע במזל שלכם עשויה להביא איתו בונוסים נאים לטלה שמוכן עכשו להעז ולפרוץ דרכים חדשות או לפתוח דלתות. קחו יזמה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם צמודה ליופיטר כוכב השפע, והשפע הזה עשוי להגיע מכיוונים שונים אם תקחו יזמה ותעמיקו את התהליך, בלי יזמה שלכם דברים לא יזוזו. קדימה.

תאומים

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה אנרגיה, אך הצמידות של מרקורי שליט המזל שלכם עם סטורן מכבידה מאוד, והמעבר למזל דגים הופך אתכם לרגשניים מתמיד.

סרטן

הצמידות בין ונוס ליופיטר בבית הקריירה שלכם קוראת לכם להעז בגדול, ולהתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד בלי פחד. מעבר מרקורי למזל דגים מחזק רצון בהרחבת אופקים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים ללא זויות משמעותיות, והמעורבות הרגשית הגבוהה עלולה להתיש אתכם. קשרים עם חו'ל ולימוד של משהו חדש יכולים לשנות את המצב.

בתולה

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית המשפחה והיחסים שלכם השבוע: זה הזמן להוריד את מפלס הביקורתיות והציניות, ולהשקיע בתקשורת הזוגית ובפרטנרים שלכם, בתולות

מאזניים

צמידות בין ונוס ליופיטר כוכב השפע בבית הזוגיות והשותפויות עשויה להביא איתה שותפות נפלאה, או היכרות מעניינת. פתחו את הלב מאזנאים, ואפשרו לכוכבים לפעול עבורכם..

עקרב

השמש במזל דגים ומרקורי שעובר אליו מרככים את העקרב שלנו ומאפשרים לו להפוך לרומנטי במיוחד. זה הזמן לתת מקום לאהבה, עקרבים, ולתת לעצמכם להסחף…

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם צמוד השבוע לונוס הרגשית, אלמנט שעשוי בהחלט להביא איתו לב פתוח לרווחה, רגעים רגשניים ועדינים, ופה ושם אפילו ניצוצות של אהבה.. לזה לה להכנס קשתים

גדי

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית התקשורת שלכם אחרי שהוא נצמד לסטורן שליט המזל שלכם, זמן משמעותי לדבר לשתף ולחלוק,  אך לא ממש קל רגשית. דברו על הכל, ואל תשאירו בבטן.

דלי

אל השמש השוהה במזל דגים בבית המשפחה שלכם מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת, וביחד מאפשרים לכם לשדרג תקשורת משפחתית, ולהשקיע בביחד.

דגים

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת מתוקים אבל מהשבוע גם מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ומאפשר לכם להיות תקשורתיים, ולהיות מקסימים מתמיד… זמן לדבר לשתף ו…לחזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן