מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 12 לפברואר 23

אז.. מה קורה בכוכבים? 

 

לפנינו שבוע מורכב מכמה השפעות סותרות, אולם הוא בהחלט אמור להיות נפיץ פחות מזה שעתה הסתיים.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל דלי הפתוח והחברתי והתקשורת שלנו משתפרת והופכת חברתית יותר, אולם גם השמש וגם ונוס נתקלות בקשיים רציניים השבוע: השמש נצמדת לסטורן המכביד, ונוס הרגשית נצמדת לנפטון המטשטש ומערפל, ותחושות המצוקה שהשמש מביאה איתה מתגברת על ידי מעורבות רגשית גבוהה במיוחד כשונוס נצמדת לנפטון, ומביאה איתה מצבי רוח משתנים וגישה אמוציונלית במקום שבו דרושים מעשים והחלטות.

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי

@ צמידות ונוס ונפטון במזל דגים

@צמידות שמש וסטורן במזל דלי

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל גדי הקשוח והמעשי, למזל דלי הקליל והחברתי.

מרקורי מביא אלינו במזל דלי פתיחות רבה לצד החברתי שלנו, ומחבר אותנו שוב לקהילה, לתחושת הביחד.

אחרי שהיינו בבידוד פרקטי במזל גדי, הגיע הזמן להתחבר מחדש לעולם, וזה אומר שהתקשורת שלנו חוזרת להיות קלילה וזורמת, ומחברת אותנו אל הביחד הקולקטיבי הגדול.

כעת כולנו חוזרים לרשתות החברתיות, חוזרים לתקשר עם חברים ידידים וקרובים שקצת נעלמו לנו בגל הקור של ברברה, ומתיידדים מחדש עם העולם.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? כל המזלות ביסוד האויר – דלי תאומים ומאזניים, וכמובן המזלות המשתנים בתולה קשת דגים ותאומים, וכמובן גם הקבועים כמו דלי אריה עקרב ושור ובעצם… כולנו.

 

 

הצמידות המכבידה של השבוע – זו הצמידות שבין השמש, המיקוד האנרגטי של כולנו, לסטורן הנוקשה המסמל את כל מה שקשור לצד המעשי של החיים ומסגרות הפעולה שבהם.

הצמידות הזו שמתרחשת פעם בשנה, באה להחזיר אותנו לקרקע המעשית שכולנו עומדים עליה מזוית הראייה של הממסד והמערכת הגדולה.

זהו זמן טוב להתמקד בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלנו, ולשדרוג מערכות הפעולה שאנחנו מחוברים אליהן הן פרקטית והן חברתית.

תחושת הכובד מכריחה אותנו לפתור בעיות הקשורות לכספים, או לקצרים בתקשורת שיש לנו עם מסגרות הפעולה שלנו.

זהו זמן לא לדבר – אלא לקבוע עובדות בשטח, ולחזק את השורשים שלנו ואת אחיזתנו בקרקע בכל תחום.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה דלי עקרב ושור, גדי סרטן מאזניים וטלה.

 

 

הצמידות הרגשנית של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית, לנפטון המבלבל ומערפל שהוא אוקטבה גבוהה יותר של ונוס הרגשית.

הצמידות הזו מביאה איתה מעורבות רגשית ברמה גבוהה במיוחד, אולם כשהרגש שולט ההגיון נדחק הצידה, אלמנט שעלול לחבל בשיקול הדעת הפרקטי שלנו, ולגרום לנו לקל החלטות ממקום רגשי יותר והגיוני פחות.

זהו זמן שבו אנו עלולים לאבד מעט את הגבולות שלנו, הן ביחסים והן בדיאלוג עם העולם, ללכת מעט לאיבוד מבחינה רגשית, ולהתקל במצבים של אובדן דרך זמני ואי וודאות.

זמן כזה עלול לגרום לנו למעורבות רגשית גבוהה בקניות ובהחלטות מעשיות הקשורות ליחסים ואפילו לצד הכלכלי, להביא מצבי רוח משתנים, אשליות, פנטזיות, ושיקול דעת גרוע בדרך קבלת ההחלטות שלנו.

אולי משום כך כדאי להתבונן שוב בהחלטות החשובות של השבוע שעל הפרק, ואת האנרגיה שלנו להפנות לצדדים היצירתיים שלנו כמו מוסיקה כתיבה וידיאו ושיחות יצירתיות עם אנשים אהובים, וכל מה שקשור לכספים השקעות וכו – לדחות לשבוע הבא, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור עקרב אריה ודלי, מאזניים סרטן גדי וטלה.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו 

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

ומה קורה למזלות?

טלה

צמידות בין השמש לסטורן בבית הקריירה שלכם מכבידה השבוע אבל גם הופכת אתכם לאמביציוזית במיוחד. הזהרו מגישה מרדנית מול סמכויות זה עלול לפגוע בכם.

שור

צמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם לכוכב נפטון עלולה לערפל לבלבל ולהפוך את הכל לרגשני ולא מעשי. התמקדו בעובדות ואל תאפשרו ללב להתפרע יותר מדי…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר, וזו בהחלט הקלה רצינית מבחינתכם. זמן טוב להרחיב אופקים ולבדוק אפשרויות חדשות של צמיחה אישית.

סרטן

הצמידות בין השמש לסטורן במזל גדי בבית היחסים שלכם עלולה להכביד עליכם, אך אולי גם להפוך יחסים אם בזוגיות ואם בשותהנוויות לרשמיים. הגיע הזמן לפעול עם המערכת

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נצמדת השבוע לכוכב סטורן הנוקשה, אלמנט שהופך את השבוע הזה לקשוח ודורשני במיוחד. זהו זמן לבדק בית של כל המערכות הקשורות אליכם.

בתולה

צמידות מעניינת בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשני בבית היחסים שלכם עשויה להפוך אתכם לרגשניים במיוחד. זמן לפתוח את הלב אבל להזהר מאשליות ופנטזיות, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לנפטון הרגשני וגם המאזנאים שלנו הופכים רגשניים נוסטלגיים ודביקים מעט השבוע… לפעמים כיף להסחף, אך להשאיר את הרגלים על הקרקע

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי המאכלס את בית המשפחה שלכם, וזה הזמן לעקרב המופנם לפתוח ערוץ תקשורת פתוח משפחתי וחם עם בני הבית, ולדבר על הכל.

קשת

בית התקשורת הופך פעיל במיוחד כשמרקורי כוכב התקשורת עובר אליו. צמידות בין השמש לסטורן בבית הכספים מחייבת הידוק חגורה, ובניית סדר עדיפויות חדש להוצאת כספים

גדי

צמידות מעניינת בין השמש לבין סטורן שליט המזל שלכם מעניק לכם כוח ועוצמה לשנות דברים או לחזק הישגים ומעמד. זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה.

דלי

מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל שלכם, והדלי שלנו הופך להיות הרבה יותר תקשורתי  וחביב. זמן טוב להרחיב את מעגלי התקשורת שלכם ולהכיר אנשים חדשים.

דגים

צמידות בין ונוס לנפטון שליט המזל שלכם שמתרחשת במזל שלכם מביאה איתה מעורבות רגשנית ופה ושם גם ניצני אהבה.. הזהרו שלא לטעות בפרשנויות שלכם, ולא לאבד את הראש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן