מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית 12 למרץ 23

 

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

השבוע המתקרב הוא אחד השבועות היותר טעונים דרמטיים ומבולבלים של הזמן האחרון, ובו שפע של אירועים כוכביים שיכולים בשק ט לספק התרחשויות לחודש חודשיים שלמים, ואף יותר.

אולי משום כך חייבים לפעול השבוע בזהירות מכסימלית, כי במצב כוכבים שכזה  ובמעורבות רגשית גבוהה שכזו, כדאי לא להעמיס על עצמנו יותר מדי, וגם לא להתאכזב כשדברים קורים אחרת ממה שתכננו.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@שמש בזוית פעולה 90 למרס האגרסיבי

@שמש בצמידות לנפטון המטשטש ומערפל

@מרקורי בצמידות לנפטון המטשטש ומערפל

@מרס  האגרסיבי בזוית 90 לנפטון המטשטש ומערפל

@ונוס  בזוית 90 לפלוטו היצרי והכוחני

@ונוס עוברת למזל שור

 

 

כוכב נפטון – הוא הפקטור המשמעותי בשמים השבוע. נפטון מהווה אוקטבה גבוהה של ונוס הרגשית, מה שאומר שהוא מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד  וחסרת פרופורציות, ותחושות חזקות של אי ודאות.

ואכן, שתי צמידוית עם נפטון וזוית פעולה אחת שהוא יוצר, אחראיות במידה רבה למעורבות הרגשית הגבוהה שכולנו נחווה השבוע.

 

הזויות הקשות שיוצר נפטון השבוע

 

צמידות השמש – המיקוד האנרגטי שלנו – לנפטון – זו צמידות עוצמתית מאוד. מצבי רוח משתנים במהירות, רצון לכבוש את העולם או להסתגר, שיקול דעת רגשני והחלטות גרועות – כל אלה ועוד יכולים לצוץ השבוע. יכול להיות גם קושי לקום בבוקר, חוסר רצון לצאת אל העולם, וגישה פסיבית שעלולה לגרום לנו למסמס תכניות ויזמות.

מה לעשות? להשאר יותר בשלב התכנון השבוע מאשר בשלב הביצוע, אבל במקביל לפעול לפי לו'ז מדויק ולא להשאב אל תוך מצבי הרוח שעלולים לגרום לנו לוותר על תכניות ופעילות.

מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות אריה עקרב שוב ודלי, דגים קשת תאומים ובתולה.

 

 

צמידות מרקורי כוכב התקשורת לנפטון – תקשורת מבולבלת ורגשנית, יצירתיות ופיוטיות בצד לא מעט דרמות ביחסים ובדיאלוג עם העולם, קושי לקבל ולראות את המציאות כפי שהיא. נפלא לחיזורים ולאהבה, גרוע בצד הפרקטי של החיים.

מה לעשות? להשען על עובדות ומספרים ולא על יצירתיות וקסם אישי. עובדות בשטח גם במלים כולל החלטות וסיכומים על נייר יהיו עוגן טוב מול מצבי הרוח.

מי בעיקר יושפע? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים.

 

 

זוית פעולה בין נפטון למרס כוכב האקשן – הקושי כאן הוא להתמקד בצד היוזם והפועל שלנו. חוסר מוטיבציה, חוסר רצון, קושי ליזום דברים ומצבי רוח משתנים שממסמסים את העשייה שלנו, החלטות גרועות ביחסים ורצון להסתגר במקום לפעול – זה סוג הדברים שאנו עלולים לפגוש בשפע השבוע

מה לעשות? למרות הכל – לעשות! גם אם לא ממש מתחשק ויש אחלה תירוצים – חייבים לפעול אפילו בקטן, כדי שלא להשאב פנימה לבור הזה של נפטון.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה מאזניים סרטן וגדי, דגים קשת תאומים ובתולה.

 

זויות נוספות השבוע:

השמש בזוית פעולה למרס כוכב האקשן – הזוית הזו מגיעה לשיאה כבר בסוף השבוע הזה ותלווה אותנו עוד יומיים. זו זוית אלימה והיא שגרמה לפיגועים לפני סוף השבוע. הזוית מגיעה לשיאה ביום חמישי השבוע, ומעניין שמארגני ההפגנות החליטו לקרוא ליום הזה יום הזעם… יש מצב שהמפגינים מתייעצים עם אסטרולוג?..

בגדול זו זוית שיוצרת אצל כולנו פתיל קצר, ותגובות קיצוניות. חשוב עכשיו לא לפעול מהבטן אלא מהראש ולא להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים משליטה כזו או אחרת כיון שזה עלול בקלות להסלים.

מה עושים? נושמים עמוק, סופרים עד עשר, … מוציאים אוויר. אם גם יוכל להגיע חיוך, זה יהיה מצוין.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה עקרב שור ודלי, טלה מאזניים סרטן וגדי

 

 

הזוית האלימה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי.

הזוית הזו מביאה איתה תגובות קיצוניות במהירות שיא, והן עלולות להופיע בעיקר ביחסים קרובים, לכן מומלץ דווקא כאן לעצור ברגע שמרגישים את גל האדרנלין מתקרב אלינו, לשחרר, להרפות, ולוותר על הצורך לומר את המלה האחרונה.

זה לא יהיה קל, אבל אפשרי…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, עקרב אריה ודלי, מאזניים טלה סרטן וגדי.

 

 

המעבר המשמעותי בשמים השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה למזל שור

על פניו נראה שהמעבר הזה עושה טוב לוונוס, וכמובן לכולנו. במזל טלה חווינו תקשורת רגשית לא קלה, קושי לבטא רגשות, וכחנות, ואפילו אלימות מילולית, כיון שבמזל טלה ונוס אוהבת להתווכח וזקוקה לסיפוקים מיידיים.

במזל שור עליו היא שולטת לעומת זאת ונוס מרגישה יותר בבית: העצבנות מפנה מקום לנוחיות, ולדברים הבסיסיים של החיים:אוכל טוב, שינה טובה, הרבה מגיע וחיבוקים, וכמובן אותה מלה שקוראים אותה… אהבה, שכן במזל שור ונוס הופכת מאוד רומנטית, גם רגשית וגם פיזית.

זהו זמן להרגיע את הרוחות ואת מערכות היחסים של כולנו, לחזור לקרקע, להתפנק מחדש עם הרבה מגע מתוקים וקניות, ורק חשוב וכדאי לא להגזים עם השנים האחרונים…

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב אריה ודלי, סרטן טלה וגדי.

וכך נראית מפת השמים השבוע

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש! רוצים לקבל אסטרולוג צמוד, את הקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 וגם להיות חלק ממיזם ההיכרויות החדש שלי? כן, זה אפשרי!  כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר ! 

 

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

@

 

@

 

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

זהו שבוע עצבני וחסר שקט, מעורבות רגשית גבוהה, ושיקול דעת גרוע. זוית פעולה של השמש עם מרס גורמת לתגובות קיצוניות. נסו לדחות החלטות חשובות לשבוע הבא.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם בזוית פעולה לפלוטו היצרי עלולה לגרום לשור שלנו לחצים מתחים ותגובות קיצוניות. זהו זמן לפעול בזהירות ולא לקחת סיכונים. אל תאבדו שליטה, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לנפטון הרגשי,  והמעורבות הרגשית מביאה איתה מצבי רוח משתנים וחוסר יציבות. סבלנות. החלטות שתקבלו השבוע עלולות להשתנות.

סרטן

מקבץ הכוכבים במזל דגים מביא איתו צורך לשנות כוון באופן זמני, להשקיע בהתפתחות אישית ובאזורי פעולה חדשים. זן להסתכל כמה צעדים קדימה, ולא לעסוק רק בכאן ובעכשיו.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם גורמת לכם להיות עצבניים בתחילת השבוע ובהמשכו – רגשנים ומבולבלים. נסו לפעול באופן איטי כדי להמנע מטעויות, והתמקדו בעובדות, לא ברגשות.

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מדגיש את  הצורך להשקיע בזוגיות וביחסים. זמן טוב למצוא שותפים ובני ברית לדרך חדשה לא לפני שאתם סוגרים מעגלים שמיצו את עצמם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור והרוחות שסוערות רוב השבוע נרגעות בסופו. הגיע הזמן לנחות על קרקע מעשית, מאזנאים, להמנע מדרמות מיותרות, ולהתמקד בעובדות.

 

 

 

עקרב

מקבץ הכוכבים במזל דגים הופך אתכם יצירתיים במיוחד השבוע. זמן לחשוב מחוץ לקופסה, לאלתר פתרונות לבעיות, ולא להתייאש. שבוע מצוין גם לאהבה, עקרבים.

קשת

נושאי בית ומשפחה על הפרק, וזהו זמן טוב לשדרג את התקשורת המשפחתית שלכם, לשתף בתכניות, להשקיע בבית ובסביבתו, ולדבר על הכל. זמן טוב למסע שיפוצים.

גדי

סטורן שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דגים, ונראה שהגיע הזמן להוריד קצת את השריון המוכר, ולהתחבר לרגש. זמן טוב להקשיב יותר ללב, גדיים.

דלי

ונוס הרגשית עוברת מבית התקשורת שלכם שם עזרה לכם להכיר אנשים חדשים, לבית המשפחה. זמן להשקיע בבית, ובבני הבית, דליים. זמן לחשוב על מעבר דירה או בניית בית.

דגים

מקבץ כוכבים גדול במיוחד שוהה עכשיו במזל שלכם, ובראשם סטורן שמביא איתו אנרגיה חדשה, אחראית יסודית וקפדנית. הקשיבו לו. זהו זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם.

 

 

ירח במאזניים 180 ונוס 90 פלוטו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן