מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – יום העצמאות – 25 לאפריל 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

שלום לכם

יום העצמאות הזה משמעותי במיוחד, גם עקב התהליכים שהמדינה הזו עוברת וכנראה תעבור. בהמשך השבוע אפרסם את מפת המדינה ואת התהליכים שיעברו עליה השנה.

מעבר ליום הזכרון ויום העצמאות, השבוע הזה נחווה בעיקרון שלוש מגמות: האחת, זוית של מתח בין השמש לפלוטו היצרי, שממליצה להוריד מינון של ויכוחים ועימותים, ולדבר על מה שחשוב באמת.

השניה – ונוס הרגשית ללא זויות, כך שחשוב לנסות ולא לוותר לדבר על רגשות ויחסים, ולא לטאטא משברים.

השלישית – הילוכו האחורי של מרקורי מכריח אותנו לפעול קצת אחרת מבחינה תקשורתית, שזה אומר ליזום פחות – ולהשקיע יותר במה שיש, עם תובנות לגבי מה שהיה.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ ונוס במזל תאומים לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים

@ מרקורי עוצר ונע באיטיות בהילוך אחורי במזל שור

@ זוית הפעולה האגרסיבית בין פלוטו היצרי לשמש נמשכת כמעט עד סוף השבוע

 

הזוית המתוחה של השבוע – המתח בין השמש לפלוטו מגיע לשיא כבר בסופ'ש הזה ומכאן בירידה איטית לאורך השבוע, אבל עדיין קיים פוטנציאל נפיץ שעלול להסלים בכל מה שקשור לויכוחים וחילוקי דיעות וגם בכלל: נסו להפוך את המתח לאתגר, ודווקא בגללו – לפתוח דברים, לנקות משקעים, ולדבר על הכל. כן, גם את פלוטו החמוץ אפשר להפוך ללימונדה…

 

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי, והתקשורת שלנו ביחסים ובאהבה קלילה וזורמת אבל.. חוסר זויות של ונוס עלול לגרום לנו להרגיש קצת לבד. זה הזמן לקחת יזמה, להרים טלפון, ולא לחכות שיתקשרו אלינו, מכסימום תגידו שהאסטרולוג המליץ. קדימה.

 

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שוהה בהילוך אחורי כעת, ופרק הזמן הזה מתאים בעיקר לסגירת מעגלים שמיצו את עצמם ולא לפתיחתם של חדשים. כרגיל – כדאי לשמור טוב על מפתחות ארנק סלולרי וכו כי הם נוטים ללכת לאיבוד ולמכשירי חשמל יש נטייה מוזרה להתקלקל.. לעומת זאת – זמן טוב לחידוש קשרים מהעבר.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות שבדרך כלל מקבלים רק במפגש אסטרולוגי אישי  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 @

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עדיין במזל סרטן, ואתם חסרי מנוחה. זויות מעשיות שיוצר מרס עם מרקורי ואורנוס מאפשרות שתופי פעולה מצוינים הן מקצועית והן לצורך בילוי משותף.

שור

השמש שוהה במזל שלכם בהילוך רגיל, ואולי מרקורי שוהה בו בהילוך אחורי.. שילוב מעניין של שתי מגמות השבוע, האחת נעה קדימה והשניה מכריחה אתכם להתבונן בעבר.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי ובמזל שור המעשי. המיקום הזה מכריח אתכם להתמודד עם פחדים הקשורים לעבר, ולסגור מעגלים שמיצו את עצמם.

סרטן

מקבץ הכוכבים במזל שור – שמש אורנוס ומרקורי – הופך את השבוע הזה לחברתי וחברי. זמן מצוין לצאת מהקונכיה הסרטנית, ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור. זמן לטיולים והרבה פעילות פיזית. הילוכו האחורי של מרקורי עלול לגרום לאי הבנות. חשוב לדבר וללבן עניינים.

בתולה

ונוס ממשיכה לנוע בבית הקריירה והתדמית שלכם ואתם מקסימים מתמיד השבוע. זמן ליזמה מקצועית חדשה אבל גם לשפע של בילויים וחברויות חדשות ומעניינות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים התקשורתי אולם חוסר זויות שלה עם כוכבים אחרים עלול לגרום להרגיש קצת לבד. זמן טוב לחדש קשרים עם אנשים שמחים…

עקרב

זוית הפעולה של השמש עם פלוטו שליט המזל שלכם עדיין בשטח, וגם השבוע הזה עלול להיות מתוח בתחילתו אולם בהמשך המתח יתפוגג. שבוע מצוין לחזרה לשורשים.

 

קשת

ונוס שנמצאת בבית הזוגיות והיחסים שלכם משפיעה עליכם לטובה בכל מה שקשור לזוגיות ולאהבה. זהו זמן לפתוח את הלב ולאפשר לונוס לרכך לעדן ולהפתח לרגש..

גדי

הפעילות במזל שור המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות מרככת את הגדי שלנו והילוכו האחורי של מרקורי עשוי להזכיר ואפילו להחזיר אנשים מהעבר הרומנטי..

דלי

למרות הכובד שמביא איתו הילוכו האחורי של מרקורי במזל שור בנושאי משפחה, הרי שונוס במזל תאומים משפיעה גם עליכם כשהיא מביאה איתה אווירה קלילה. צאו לבלות עם חברים.

דגים

ונוס הרגשית שוהה בבית המשפחה שלכם, ומביאה איתה יכולת להחזיר את תחושת הביחד, לארח ולהתארח, ולהרגיש שוב בבית. זמן להחזיר לחייכם את השמחה של פעם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן