כאן ועכשיו – מה קורה היום בכוכבים? 8 למרץ 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

הירח פותח את השבוע כשהוא נמצא במזל בתולה, והגיע הזמן להתארגן מחדש, ולעשות סדר בדברים. מזל בתולה הוא מעשי מעשי, ומכריח אותנו להתבונן בפרטים הקטנים, ולצאת לכל הסידורים שהזנחנו בשבוע הקודם בגלל הבלגן שהיה בו: תשלומי חשבונות, שיחות בירור למיניהם, עירייה מוסך וכל השיט הזה – פשוט לעשות!

אמה מה, דווקא היום, כאילו להכעיס, ביום שאמור להיות מסודר ומאורגן, נצמדת השמש באופן מדויק לכוכב נפטון המטשטש ומערפל (בצבע אדום במצב הכוכבים), וכאילו עושה לנו דווקא: רציתם סדר? קיבלתם בלבול, רציתם ארגון – קיבלתם כאוס… המעורבות הרגשית הגבוהה שהשמש מביאה איתה בצמידות הזו לא מאפשרת לנו להיות באמת מעשיים – אלא אם נתעקש כמובן – והופכת את הכל לרגשי ואפילו לרגשני, דביק, ולא יציב.

זו אחת הזויות היותר מורכבות שיש באסטרולוגיה, שכן המעורבות הרגשית הגבוהה שהיא מביאה איתה מבלבלת את הלו'ז שלנו ואת סדר העדיפויות, ובצירוף הילוכו האחורי של מרקורי רק מוסיפה על הכאוס שקיים בסביבה. איפה רואים את זה באופן הברור ביותר? בפוליטיקה שלנו כמובן, בעיקר כעת כשאנחנו מתקרבים לצומת משמעותית ואחריה עוד אחד ועוד אחת…והקורונה ממש לא מוסיפה יציבות לזוית הזו, בלשון המעטה.

בלבול, ערפול וטשטוש מטרות – אלה חלק מהתסמונות שמופיעות עכשיו מחר וביומיים שלושה שלאחר מכן, ולכן לא הייתי מתרגש כעת משום החלטה או אירוע שיתרחשו פה, או שמועות מסוגים שונים ואפילו אשליות ופנטזיות של אנשים שאנחנו מכירים, ואפילו אנחנו… יציבות היא לא המלה המשמעותית עכשיו, ולכן צריך להציב מלה שהיא עזר כנגדה והיא – יצירתיות.

ואכן, יצירתיות היא מלת מפתח משמעותית עכשיו, שכן היא זו שעשויה לעזור לנו לצאת ממצבים מאיימים או לא ברורים, על ידי יכולת האלתור שלנו, פתרון בעיות באופן לא קונבנציונלי, וחשיבה מחוץ לקופסה.

זהו זמן להיעזר בירח הבתולי הזה, להתבונן בפרטים הקטנים המרכיבים כל בעייה שאנחנו מתמודדים איתה עכשיו, וכבר בפתיחת השבוע לקבוע לנו סדר עדיפויות מדויק שאיתו אנחנו יוצאים לקרב מול הערפל הנפטוני המעצבן הזה, וזה אומר לעזוב את ההחלטות הגדולות לרגע  ולהתמקד בכאן ועכשיו, בהחלטות היומיום הקטנות שמורכבות ממטרות קטנות שאם לא יצאו לפועל הן עלולות לגרום לבלגנים גדולים…

סדר יום, לו'ז מדויק, ומטרה אחרי מטרה פשוט לעשות וי, ולהוריד מסדר היום.

ונפטון? ומרקורי? הם יחכו בסבלנות בינתיים, ואליהם נתפנה רק אחרי שנעשה היום את מה שאחננו מוכרחים לעשות עם ה טו דו ליסט שלנו. הם יחכו לבחירות של אחר הצהריים, ולשיחות הרגשניות או שיחות הנפש והעומק או הדרך שבה נבחר להעביר את זמן האיכות שלנו, אם יהיה כזה, ואם השמש תמשיך להפגין נוכחות חמימה ומשכיחת דאגות כמו שעשתה בחלקים גדולים של השבת הזו..

וזה – יהיה כיף אמיתי.

אז לסיכום – שליטה בפרטים הקטנים של היומיום שלנו תביא גם לשליטה בעודף הרגשות שעשויים לצוץ היום בכל פינה ולהדאיג אותנו: תנו להם מקום, לרגשות האלה, אבל רק אחרי שתסיימו את העשייה שלכם, וגם אז – לעשר דקות. יותר מזה זה כבר יבוא על חשבון רגעי האיכות שלנו עם עצמנו. וחבל.

 

מצב הכוכבים היום:

ראשון  8/3

ירח בבתולה 180 מרקורי 120 ונוס ואורנוס

שמש במזל דגים צמידות נפטון (מדויק!)

מרקורי במזל דלי בהילוך אחורי 60 אורנוס וונוס

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (כניסה)

מרס במזל גדי ללא

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה במזלות?..

ראשון 8/3

 

טלה

תחילת השבוע הזה קוראת אתכם לסדר, טלאים. הירח ששוהה במזל בתולה מאפשר לכם להשקיע קצת יותר מחשבה בכל הסידורים שדחיתם בשבועיים האחרונים בגלל הבחירות, הילוכו האחורי של מרקורי, וכל הבלגן ברשת… ונוס שבבית הכספים שלכם יכולה להביא הזדמנויות עסקיות מעניינות. תנו לה צ'אנס.

 

שור

הירח שוהה בבית היצירתיות שלכם בתחילת השבוע, ומאפשר לכם למצוא פתרונות יצירתיים לקשיים שאתם נתקלים בהם עכשיו ולחשוב מחוץ לקופסה. ונוס שליטת המזל שלכם שבמזל שלכם פותחת את הלב, ויש לכם אנרגיה טובה כעת.. מפגש שלה עם אורנוס יביא שינויים פתאומיים במצב הרוח

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי בהילוך אחורי אבל היום כבר מתחיל להאט. הירח הבתולי מדגיש את הצורך היום בהשקעה ביתית ומשפחתית. פנו לכם זמן לארגן מחדש את הבית וסביבתו ולשנות אוירה. בערב – ארוחה מקרבת לבבות עם כולם.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום בבית התקשורת שלכם, סרטנונים. זמן לפתוח את השבוע בתקשורת חכמה ויוזמת, מה שאומר לדבר לשתף ולחלוק, ולתת מקום גדול יותר למלים שלכם. בערב – מלים רכות, חיזור עדין, ושנת כפיות כיפית…

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נצמדת היום באופן מדויק לכוכב נפטון המטשטש ומערפל, אלמנט שמדגיש את המעורבות הרגשית הגבוהה של היום הזה, מעורבות שעלולה לפגוע בהחלטות שלכם ובשיקול הדעת. חשוב במיוחד היום להזהר מהחלטות על בסיס רגשי. נסו לדחות החלטות להמשך השבוע כולל קניות גדולות.

 

בתולה

השבוע נפתח כשהירח שוהה במזל שלכם, בתולות. המיקום הזה שם את הדגש על הקסם האישי והעוצמה שלכם, ומתאים במיוחד לפגישות חשובות שתכננתם לשבוע הזה. אם לא תספיקו היום – גם מחר יתאים, שכן הירח שוהה במזל שלכם גם מחר. בערב – שיחות עומק מקסימות.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור השייך ליסוד האדמה, וזהו זמן למהלכים משמעותיים הקשורים לאיזון בחשבון הבנק ולרגלים איתנות על הקרקע. אולם ונוס מתקרבת מאוד לאורנוס התזזיתי ומחר תצמד אליו באופן מדויק: נסו להמנע מהחלטות אימפולסיביות מכל סוג, ומלקיחת סיכונים מיותרים היום ובעיקר מחר.

 

עקרב

ונוס ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והעקרבון שלנו יכול לצאת קצת מהצד הקשוח שלו, ולגלות רכות ואמפטיה ביחסים קרובים. זהו זמן טוב להעמיק קשר זוגי קיים ולשתף ברגשות. הצירוף שלה ושל הצמידות של השמש ונפטון בבית הרומנטיקה שלכם, מביאה רגשות עדינים ועוצמתיים.

 

קשת

נראה שאתם  פותחים את השבוע ברגל ימין, קשתים: הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, והיומיים הקרובים מתאימים להתחלות חדשות ויזמות מעניינות. כעת הזמן לא לפזר אנרגיה אלא לרכז ולמקד אותה במטרה אחת או שתים בלבד, ולרוץ קדימה. אל תדחו לשבוע הבא.

 

גדי

פתיחות לרעיונות חדשים וחשיבה מחוץ לקופסה – זה אולי מה שמאפיין את היום הזה, גדיים. כעת הזמן להזיז דברים ולא להתעקש דווקא לשמור על הקיים. נושאים הקשורים לחו'ל עשויים להעסיק אתכם היום, וזהו זמן טוב לראות את כל התמונה לפני שמקבלים החלטה, במקום לפעול באופן אימפולסיבי.

 

דלי

צמידות של השמש עם כוכב נפטון מכריחה אתכם לפעול באופן חכם ומדויק בכל מה שקשור לחומר וכספים. ונוס מתקרבת מאוד לאורנוס שליט המזל שלכם, ומביאה איתה עצבנות וחוסר שקט ביחסים. זה אינו זמן להחלטות על ניתוקי קשרים, דליים. מצד שני, זהו זמן מצוין להברקות הארות וקיצורי דרך בנושאים שמעסיקים אתכם עכשיו.

 

דגים

צמידות של השמש עם נפטון שליט המזל שלכם מגיעה היום לדיוקה, דגיגים. זהו יום מאוד רגיש ומרגיש, ובו מצבי הרוח משתנים במהירות ושיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. מומלץ לחשוב פעמיים לפני כל יזמה חדשה או החלטה ועדיף אף להתייעץ עם אנשי מקצוע. הירח שוהה היום ומחר בבית הזוגיות והיחסים שלכם: השקיעו בזוגיות.

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן