כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? 9 למרץ 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

הירח הפרפקציוניסטי הזה במזל בתולה מדגיש את הצורך להתייעל ולהיות אפקטיביים מול הצמידות הרגשנית הזו חסרת הפרופורציות של השמש ונפטון שגם היום עדיין בסביבה, אם כי במינון נמוך יותר. נראה שאנחנו מצליחים איכשהו להתארגן באופן מעשי אבל עכשיו נכנס לנו הפורים הזה שבו חייבים לשמוע ולבחור תחפושות בזמן שדיפ דאון אנחנו מודאגים וממש לא רגועים גם מהפוליטיקה גם מהקורונה ובכלל אבל הם לא אשמים, המתוקים האלה, שילדנו אותם לעולם כל כך מורכב מתוסבך ומהחודש גם מסוכן יותר ממה שתכננו, נכון? אז עכשיו כשבאט מן וסופר מן ומלכת השלג כבר פחות באופנה איך מתחפשים לקורונה חוץ מאשר לשים מסיכת בד על הפה?

אין ספק, הם גדלים לתוך עולם כל כך הרבה יותר מורכב מאשר אנחנו גדלנו לתוכו (אני בכלל..) אבל זה הזמן להיות יצירתייים במיוחד ולאמץ את הדמיון: אין ברירה… זה בשבילם, אומר הפולני הדביק שבתוכי וישר חושב מה להקריב, אבל לפעמים גם הפאקינג יצירתיות שלי נגמרת. אוף.

ולתוך כל זה אנחנו מכניסים היום את הקונפליקט הזה בין הירח לבין נפטון (מסומנים באדום במצב הכוכבים) שנמצא ממול (כאילו שלא הספיקה השמש אתמול בצמידות עם נפטון…) ובעיקר בעיקר – את ונוס הרגשית שנצמדת היום באופן מדויק לאורנוס התזזיתי (באדום במצב הכוכבים). היום!! בתחילת חגיגות פורים! מה עובר עליה שם למעלה, רבאק?

כי ונוס בצמידות לאורנוס זה שינויים מהירים ואינטנסיביים, עצבנות וחוסר סבלנות, וצורך להתתנק מכל האנשים האיטיים או הטפשים או אלה שלא מבינים שנמצאים סביבנו, ומן הסתם גם אנחנו נכללים בקטגוריה הזו מולם. הם רואים אותנו עצבניים וחושבים לעצמם: למה  כשאני צריך להיות כאן עכשיו עם העצבני הזה? אני זקוק לספייס… אז זהו שלספייס הזה כוווולם זקוקים, ביחוד היום ומחר ומחרתיים, וביחוד בזמן שהכי אי אפשר לתת אותו או לקבל אותו עם החגפורים חגפורים חגדול לילדים…

אין ברירה. אלה החיים. תערובת מזורגגת ובלתי אפשרית של ונוס ואורנוס וקורונה וביבי וטוקבקים מרים וחוסר זמן ומה לא…רק עם הצמידות הזו שבין ונוס ואורנוס – איתה חייבים לגלות סבלנות ולא משנה כמה קשה כמה בלתי אפשרי ובלתי נסבל – לא מנתקים היום קשרים, גם לא בסטייל של פסק זמן לחשוב עם עצמי, או קיי?

אז כן, פשוט להיות שם, לחייך בגאווה מול הילדונית שמודדת תחפושת מול הראי, ובשביל לקבל פרופורציות גם להזכר איך אנחנו היינו עם התחפושת שלנו מול הראי אז כשהיינו בגודל של בוטן ואמא גאה מאחורינו ומתחת לדמעונת פשוט להחליט שלא ונוס ולא אורנוס לא ישנו פה כלום, וילך העולם קיבינימט!

ורק – בעדינות עם כל זה, חברים, כי יש פה ילדים…:-)

 

מצב הכוכבים היום

שני  9/3

ירח בבתולה 180 שמש ונפטון 120 מרס

שמש במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 מרס יופיטר סטורן

מרקורי במזל דלי בהילוך אחורי 60 אורנוס וונוס

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (מדויק!)

מרס במזל גדי ללא

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ולמזלות עצמם

שני 9/3

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח בבית העבודה שלכם, ויוצר גם זוית הרמונית למרס שליט המזל שלכם. זהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה, ולהתמקד בכל המטלות והסידורים שעדיין נשארו לכם לעשות. זמן טוב לחשיבה על יזמה מקצועית עצמאית.

 

שור

על פניו זה נראה כמו היום המתוח של השבוע, שוורים. הירח שוהה לו  אמנם במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, אבל ונוס שליטת המזל שלכם בצמידות מדויקת לאורנוס התזזיתי מביאה איתה יום לא שקט ועשייה אימפולסיבית חשוב ביום שכזה לפעול באופן שקט וממוקד, להמנע מדרמות מיותרות, ולא לנתק קשרים.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל דלי תוך שהוא יוצר זויות מעשיות עם הכוכבים אורנוס וונוס, ומאפשר לכם לפעול בשתוף פעולה מעניין אם אחרים. הירח עדיין במזל בתולה והתקשורת עם בני הבית כעת חשובה מתמיד. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולדבר על הכל.

 

סרטן

הירח שוהה לו היום בבית התקשורת שלכם ומאפשר לכם להצליח להעביר בצורה טובה את המסרים שלכם, לעמוד בהצלחה מול קהל, ולשדרג את התקשורת שלכם עם העולם. זמן לשתף אנשים קרובים בתכניות וברגשות, ולאפשר למלים לפעול אתכם – ועבורכם.

 

אריה

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, אבל ההשפעה של הצמידות בין השמש שליטת המזל שלכם לכוכב נפטון עדיין חזקה: חשוב במיוחד ביום שכזה לפעול מהראש ולא מהבטן, ולהתמקד בעיקר בפרטים הקטנים שמרכיבים את התמונה הגדולה, ולא להיפך.

 

בתולה

זהו יום נוסף שבו הירח ששוהה במזל שלכם מאפשר לכם להיות במיטבכם מבחינת נוכחות ועוצמה, בתולות. זמן מצוין ליזמות חדשות, ולשיחות משמעותיות שיכולות לעזור לכם להזיז רעיונות שעד עכשיו לא הצלחתם להפעיל. זמן טוב לפתוח דלתות, ולהכיר אנשים חדשים.

 

מאזניים

למרות שיש לא מעט תכניות ליום הזה אתם לא ממש במיטבכם היום. הירח שבמזל בתולה ממליץ לעשות היום קצת פחות, ולנוח יותר. צמידות מדויקת בין ונוס שליטת המזל שלכם לכוכב אורנוס עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת עם העולם: גלו סבלנות ואיפוק כלפי אנשים שהקצב שלהם שונה משלכם.

 

עקרב

חברים מכרים קרובים וידידים – זהו יום מצוין להשקיע בקשרים איתם, עקרבים. הצד החברתי שלכם פעיל היום, וכדאי לנצל אותו גם כדי ליצור קשרים מקצועיים עם קולגות, לצורך שיתופי פעולה מקצועיים. זמן להשקיע קצת יותר במעגל החברתי שלכם, ולאפשר לאנשים להתקרב אליכם קצת יותר.

 

קשת

אמביציה ודרייב – אלה ממשיכות להיות מלות המפתח של היום הזה מבחינתכם, קשתים. הירח מריץ אתכם קדימה עם תכניות פעולה אסרטיביות, ורק חשוב לדעת איך למקד את הדברים כך שהבוטום ליין יהיה מעשי, ולא רק הצהרת כוונות. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט עם אנשים קרובים שמכירים ואוהבים אתכם כפי שאתם, קשתים.

 

גדי

מיקומו של מרקורי בהילוך אחורי בבית הכספים שלכם מראה על תהליך עומק שכדאי לבצע עכשיו בכל מה שקשור להתארגנות מחודשת בנושאי כספים, ובנעשה בחשבון הבנק שלכם. זהו זמן טוב לחשיבה ועשייה לטווח ארוך, ועדיף לא לבד. שעות הערב יתאימו לבילוי כיפי בשנים, גדיים. אם הלב פנוי – צאו לדייט…

 

דלי

צמידות מדויקת בין ונוס הרגשית לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום ליום הפכפך ולא צפוי, ושינויים בלו'ז ובתכניות שלכם. חשוב לפעול בזהירות כעת במערכות היחסים שלכם, להתבונן לעומק במה שעובד ובמה שלא, לשתף את הפרטנרים, ולהמנע מהחלטות רק במעמד צד אחד. זמן טוב לפתוח דברים, ולדבר על הכל.

 

דגים

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם, והוא מאפשר לכם להתבונן בעין מהורהרת ביחסים שבניתם, ובדיאלוג הזוגי בכלל. השמש עדיין חוגגת לכם יומולדת ומתחילה להתרחק לאיטה מנפטון שליט המזל שלכם: חשוב כעת להיות ברורים ומדויקים, ולא לאפשר לאחרים לפרש אתכם באופן לא נכון.

 

ואחרי כל זה – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן