קורי העכביש של נפטון נכרכים סביב השמש, ונדנדת הרגש עובדת שעות נוספות: צמידות שמש נפטון.

צמידות בין השמש לכוכב נפטון בשמים, והרגש חוגג: השאירו את הרגלים על הקרקע, חברים.

אין ספק שזהו שבוע רגשני במיוחד, ובעיקר בעיקר – חסר פרופורציות. השמש נמצאת במזל  דגים השייך ליסוד המים, מיקום שמביא לגבהים לא קטנים את המעורבות הרגשית שלנו בכל מה שקורה, ואם זה לא מספיק – היא גם נצמדת לנפטון המטשטש ומערפל.

נפטון הוא כוכב מתעתע, וכשהוא נצמד לכוכב משמעותי כמו השמש, הוא מציף אותנו במעורבות רגשית גבוהה שמגיבה לכל מה שקורה בעוצמה חסרת פרופורציות. מכיון שהזוית הזו גם ארוכה יחסית – לפחות ארבעה או חמישה ימים – זה אומר שכולנו עלולים להיות מושפעים ממנה לא מעט עד סוף השבוע.

מה נפטון בעצם עושה? הדמיון כעת עובד שעות נוספות, ומביא איתו פה וגם גם אשליות ופנטזיות. נפטון יוצר מעין קורי עכביש רגשיים, שמונעים מאתנו לראות את המציאות כפי שהיא. זה אומר שכל בעיה קטנה עלולה עכשיו להביא איתה תחושה של קטסטרופה, ומצד שני – כל משהו שמצליח לנו, עשוי להביא איתו אופוריה אמיתית. ביחסים זה אפילו מוקצן יותר: תחושה של אין מוצא כשמתפתח לו ריב קטן, מול תחושה נפלאה כשהאהבה חוזרת – או מראה את פניה לראשונה – ואז אנו עשויים לחוש התעלות נפש מדהימה.

זה נכון בעיקר לאלה מאתנו שעשויים להרגיש השבוע שהם מתאהבים.. אין כמו התאהבות שכזו, שכן מה שהיא באמת עושה זה להביא איתה דיאלוג רגשי ישיר עם הלב, שחוטף בעצם הזרקה ישירה של סם שמורכב מ50 אחוז אדרנלין, 30 אחוז פנטזיה, 15 אחוזים של נוסטלגיה, ו 5 אחוזים שמנסים כבר בשלב הזה לרוץ ולספר לחבר'ה או ליומננו היקר.

ואכן, התאהבות תחת הזוית הזו עלולה להיות לא קלה בהמשך הדרך כשקורי העכביש האלה יורדים, והאדם שאנו פוגשים מתעקש להשאיר את משחת השינים פתוחה, או להשאיר את החזיה שלה על המקלדת האישית שלך, ואנו מתפכחים במהירות מהערפל הורוד שאפף אותנו.

זוית שכזו עלולה גם להביא איתו פתאום זכרון נוסטלגי מאקס או אקסיים מיתולוגיים, וצורך להרים טלפון אחרי שנה וחצי שבהן נעלמתם ולשאול מה קורה כאילו כלום.. צביטות מהעבר עלולות להופיע ולגרום לנו לרצות ולסגור מעגלים, או אולי לפתוח אותם מחדש.. לאלה מכם שנתקלים בכך – חכו עוד כמה ימים לפני שאתם ניגשים לטלפון – אתם עלולים להרגיש אחרת בקרוב מאוד.

מבחינה עסקית ופרקטית – זהו מקום לא קל, שכן אשליות ופנטזיות עלולות לגרום לנו לבנות מגדלים פורחים באויר, ומכאן הדרך להתפכחות כואבת בהמשך – קצרה מאוד.

אז מה עושים? משתמשים באנרגיה המתוקה הזו וכותבים שיר למגירה, מזילים דמעה בסדר, מעמיקים את הקשר הרגשי שיש לנו כרגע, או פונים לחפש קשר אחר אבל.. להחזיק חזק את שתי רגלים על הקרקע, גם כשהראש מתעופף.

 

יאיר  טריבלסקי (C)

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן