כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? 19 בפברואר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

הירח במזל גדי הקשוח צמוד ליופיטר כוכב השפע כשבזנבו עדיין כוכב מרס האסרטיבי, אבל השינוי המשמעותי הוא מעברה של השמש ל… מזל טוף, דגיגים!

כן, אחרי חודש אוורירי וחברתי במזל דלי עוברת השמש למזל דגים הרגשני, והרגשות הולכים להציף אותנו בגדול גם כי מרקורי כוכב התקשורת נמצא כאן בהילוך אחורי… היא, הגבירה הגדולה, הולכת קדימה בעוד הוא – משורר המלים נסוג אחורנית ונע ברוורס באקווריום הדגי הזה.. קולטים את הפרדוקס? כאילו מה עושים עכשיו – רצים קדימה וחושבים אחורה, או ממשיכים לנוע אבל מדברים בעיקר על מה שהיה? עשו לנו סלט, הכוכבים האלה, והיום הזה ידגיש את המגמה אם כי העוצמה האמיתית שלה תהיה בהמשך החודש כששתי המגמות האלה יפגשו ביום אחד ואז נצטרך להחליט אם אנחנו הולכים לבזבז את הזמן הזה על זכרונות דביקים ונוסטלגיה זולגת, או משנסים מתניים (משנסים.. תמיד אהבתי את המלה הזו) ורצים קדימה בלי להסתכל אחורנית כמו אשת לוט שרק אם תסתכל ותראה שהאוברדראפט רץ אחריה ותיכף ידביק אותה, היא תהפוך לנציב מלח שם בין הסלעים.. לאאאא!

יום מעניין שמדבר בעיקר על שינוי מגמה ועוד יותר מזה – מכניס את הרגש למקומות הטבעי במרכז התמונה!

ורק חשוב שכשזה קורה, נתקע חזק את הרגלים בקרקע כדי שהראש לא יקבל סחרחורת, קפיש?

 

וזה מצב הכוכבים היום

רביעי 19/2

ירח בגדי צמידות יופיטר 60 מרקורי נפטון 90 ונוס

שמש עוברת למזל דגים (!)  60 מרס

מרקורי במזל דגים 60 בהילוך אחורי

ונוס במזל טלה

מרס במזל גדי 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומכאן – למזלות!

רביעי 19/2

 

טלה

הירח עובר היום לבית הקריירה שלכם אליו עבר אתמול כוכב מרס שליט המזל שלכם, והצמידות העוצמתית הזו יכולה להביא איתה יומיים ממוקדי מטרה, בתנאי שלא תריבו עם אף אחד, כי מרס וירח קצת מתקשים לא לריב ביחד.. התמקדו!

 

שור

השמש עוברת היום לבית החברתי שלכם, והשור שלנו שאין לו ממש חיים קלים מאז ונוס במזל טלה, סוף סוף יכול לקבל תמיכה חברתית ולהשקיע במעגלים החברתיים שלו. הגיע הזמן להחזיר לתמונה את החברים והידידים שקצת התרחקו לאחרונה.

 

תאומים

השמש עוברת היום לבית הקריירה שלכם, והחודש הקרוב הולך להיות אמביציוזי במיוחד. אולם דווקא עכשיו נמצא מרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי, ועדיף לסגור מעגלים בקריירה שמיצו את עצמם, מאשר להתחיל חדשים…

 

סרטן

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום הזה, סרטנונים. הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, וביחסים שבינו לבינה. אם הלב הסרטני העדין פנוי – זה בדיוק הזמן לדייט…

 

אריה

נראה שהיום הדגש הוא על התחום המקצועי, אריות, ועל כל מה שקשור למטלות ולמשימות שלכם. כעת הזמן לתשלומי חשבונות מסוגים שונים, עירייה אומוסך, וכל מה שחייבים לעשות למרות שלא ממש מתחשק… להגדיר מטרות – ולבצע!

 

בתולה

השמש עוברת היום למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, בתולות, מה שאומר שבחודש הקרוב כדאי להעמיק קשרים רגשיים קיימים, לדבר על כל מה שלא דיברתם עד כה, ולשתף בתכניות וברגשות.. בערב – זמן לבילוי שקט עם אדם קרוב.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה, ולעזור לכם להשקיע ביחסים קרובים. מעברה של השמש למזל דגים המאכלס את הבית המקצועי שלכם מראה על צורך להגדיר מחדש מטרות מקצועיות.. הילוכו האחורי של מרקורי ממליץ על השקעה בבריאות שלכם.

 

עקרב

בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם פעיל במיוחד עכשיו, עקרבים: השמש עוברת אליו והרגשות מתחזקים, אולם הילוכו האחורי של מרקורי ממש עכשיו במיקום הזה מצביע על צורך בחשבון נפש רגשי, ואולי אפילו בפסק זמן בדיאלוג הרומנטי.. זמן לחדש קשרים מהעבר.

 

קשת

נושאי חומר וכספים על הפרק, קשתים: הירח שוהה לו בבית הקשור לכספים ועסקים, והקשת שלנו יכול דווקא היום להשקיע קצת יותר מחשבה בנעשה בחשבון הבנק, לסגור אוברדראפט אם צריך, ולחזור ליציבות. אל תדחו לשבוע הבא…

 

גדי

זה נראה כמו היום הטוב שלכם, גדיים: הירח שוהה במזל שלכם וצמוד ליופיטר כוכב השפע, וכוכב מרס מביא איתו ים של אנרגיה ועוצמה ודרייב חזק לעשייה. נצלו את המומנטום הזה ורוצו קדימה, גדיים. זה הזמן לאתגרים גדולים במיוחד.

 

דלי

נראה שזה לא ממש היום הטוב שלכם, דליים… הירח שוהה לו במזל גדי וכדאי היום להוריד הילוך, לעשות קצת פחות, ו..לנוח יותר. יזמות חדשות והתחלות מעניינות – את אלה כדאי כבר לדחות לשבוע הבא, דליים.

 

דגים

מזלטוף, דגיגים! השמש עוברת למזל שלכם, והגיע הזמן לחגיגות יום ההולדת. אמה מה, דווקא עכשיו נמצא מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי במזל שלכם, והמגמה כעת היא לנקות משקעים ולסגור מעגלים, ולא להתחיל חדשים… סבלנות.

 

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן