כאן ועכשיו – מה קורה היום בכוכבים? 18 לפברואר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

צמידות בין הירח למרס ובהמשך גם ליופיטר כוכב השפע הופכת את היום הזה לאמביציוזי במיוחד. מצד שני, הילוכו של מרקורי אחורנית במזל דגים לא ממש מבטיח תוצאות רצויות כשאנחנו נכנסים למוד הישגי… מה עושים?

במלה אחת – נזהרים.

נזהרים שלא לקבוע עדיין דברים מדויקים לשלושת השבועות הקרובים בגלל החשש – לפעמים די מוצדק האמת – משינויים של הרגע האחרון וביטולים וקצרים בתקשורת – מתמקדים בעיקר בכוונות ובהגדרות הביצוע, ואם אפשר לדחות זאת כבר לסוף מרץ – היה מעולה.

ובינתיים, מתבוננים איך כל שיחת עומק קטנה הופכת לשיחה על מהות החיים, ומנסים לקלוט תובנות חדשות למקום שבו אתם נמצאים עכשיו מזוית הפעולה של מרקורי בהילוכו האחורי, כי הזמן הזה או זמן לימוד איכותי מאין כמוהו על עצמנו, על הגבולות שלנו, ועל הדרך שבה אנשים אחרים רואים אותנו, אם בכלל…

הצמידות בין הירח למרס (מסומנת באדום) אינה קלה ועלולה להביא איתה לא מעט פגישות ורגישות, אפילו רגישות יתר. כדאי ביום שכזה לשמור על פרופורציות, ולא להסחף בפרשנויות לדבריהם או מחשבותיהם של אחרים..

 

שלישי 18/2

ירח בגדי צמידות מרס 120 אורנוס 60 שמש

שמש במזל דלי  יום אחרון 60 מרס

מרקורי במזל דגים בהילוך אחורי

ונוס במזל טלה

מרס במזל גדי 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

מרקורי ברטרו – ואני מביא שירים של פעם

פתאום נזכרתי בשיר הזה. לא הסלואו הראשון שלי, אבל הראשון שבו העזתי להצמיד..

וזה המקור.

 

 

 

למזלות עצמם

שלישי 18/2

טלה

הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, צמוד למרס – צמידות לא קלה שכן היא מביאה עצבנות וחוסר שקט – אבל הדגש כעת הוא על קידום אישי, ויזמות אמביציוזיות. זמן טוב לנוע קדימה ובכל הגזרות.

 

שור

פתיחות לרעיונות חדשים בצד הצורך בתנופה חדשה של הרחבת אופקים וצמיחה אישית מגיעות עכשיו כשגם הירח וגם מרס נמצאים במזל גדי. הגיע הזמן לצאת קצת מעצמכם ולחפש אזורי פעולה חדשים ומעניינים.

 

תאומים

מרקורי נמצא עכשיו בהילוך אחורי באופן ברור. זהו תהליך מעניין שמתרחש אחת לשלושה חודשים ונמשך כשלושה שבועות. נצלו את הזמן הזה כדי לסגור מעגלים בחייכם שמיצו את עצמכם, ולשדרג את מערכות היחסים שלכם.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם נמצא ממש ממול בבית היחסים ונצמד לכוכב מרס האגרסיבי, מה שאומר יום לא שקט עם סיכוי לא רע לכמה דרמות קטנות וויכוחים גדולים. נסו לחפש את המכנה המשותף ולא להדגיש את המפריד.

אריה

זה היום האחרון שבו נמצאת השמש בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וכדאי לנצל אותו כדי לנסות ולשתף את בן או בת הזוג במה שעובר עליכם, ולשדרג תקשורת זוגיות. אם לבו הגדול של האריה פנוי – זה הזמן לדייט..

 

בתולה

זה נראה כמו יום יצירתי במיוחד, בתולות. הירח שוהה בבית הביטוי האישי שלכם – זמן להשקיע בפתרונות יצירתיים שמתעוררים עכשיו כשמרקורי שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי ולחשוב מחוץ לקופסה.. בערב – רומנטיקה.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה, וזה אינו מיקום שקט עבור ונוס שלנו… כמה סערות ודרמות עלולות להגיח פתאום,  ולקלקל את ההרמוניה. הירח בצמידות למרס בבית המשפחה מביא איתו אפקט דומה: המנעו מויכוחים מיותרים.

 

עקרב

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, עקרבים. הירח שוהה במזל גדי ביחד עם כוכב מרס והשנים האלה עלולים להעניק לכם יום לא שקט… השמש הדליית שמה דגש על נושאי בית ומשפחה. השקיעו יותר בבני הבית.

 

קשת

הקשת נחשב לאחד המזלות ההרפתקניים על פני גלגל המזלות, אבל כשהירח שוהה במזל גדי בבית החומר והכספים שלו ביחד עם מרס, חשוב להזהר מהוצאות מיותרות ולא לקנות דברים שאין לכם בהם צורך אמיתי. יום מצוין להחזיר חובות ולסגור אוברדראפט.

 

גדי

הירח שוהה לו היום במזל שלכם והקסם האישי שלכשם בשיאו. יום מצוין לפגישות משמעותיות. אולם צמידות בין הירח לכוכב מרס עלולה לגרום למתחים לחצים וכמה דרמות מיותרות… החלטות חשובות – דחו למחר.

 

דלי

השמש שוהה זה היום האחרון במזל שלכם לפני שמחר היא עוברת למזל דגים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. נצלו זאת לשיחות עומק עם בן או בת הזוג ובילוי בשנים. הירח הגדיי מזמין פעילות של מאחורי הקלעים, והרבה מנוחה.. אל תקחו סיכונים.

 

דגים

מחר מתחילה תקופה חדשה עבורכם, דגיגונים: השמש תעבור למזל שלכם, וחגיגות יום ההולדת הדגיות יתחילו. אבל היום כדאי עדיין לשמור על פרופיל נמוך. הצד החברתי פעיל היום. הילוכו האחורי של מרקורי במזלכם מביא איתו זיכרונות ונוסטלגיה.

 

ובינתיים –  יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן