כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? 20 לפברואר 2020

 

 

rtmps://live-api-s.facebook.com:443/rtmp/

אז… מה קורה היום בכוכבים?

הירח ממשיך לנוע במזל גדי הקשוח אבל מכביד יותר מאשר בימים האחרונים כשהוא נצמד לסטורן הנוקשה ופלוטו הכוחני שנמצאים לקראת סופו של המזל (מסומן באדום).

בגדול, זה אומר שהיום הזה דורשני יותר מהימים האחרונים, ובאופן טבעי גם לוחץ ומכביד יותר בעיקר בגלל עודף מטלות משימות ובעיקר דאגות, עם או בלי סיבה: יש משהו קצת פסימי באויר, והילוכו האחורי של מרקור אחראי על כך הפעם.

הצמידות של הירח עם סטורן דורשת מאתנו מיקוד ודיוק היום. הצמידות עם פלוטו היצרי עלולה להביא איתה ריבים פתאומיים או גישה מרדנית ואפילו תוקפנית כשדברים יוצאים לרגע משליטה. גם זה וגם זה לא ממש תורמים לשקט הנפשי שלנו היום, אבל כשהשמש מציצה לעיתים קרובות יותר ואין את צינורות הגשם האינסופיים האלה בחוץ, זה לפחות נראה סביל…

מה שמעצבן במיוחד היום הוא חוסר הזויות של מרקורי בהילוכו האחורי. הוא והשמש – הוא צועד אחורנית והיא קדימה במזל דגים – עדיין רחוקים זה מזה וגם יפגשו בהמשך. בינתיים משהו לא עובד בתקשורת שלנו עם העולם, ובתקשורת בכלל. רבים מאתנו מרגישים כאילו צפים בתוך בועה מקומית, כשהחיים עוברים על ידינו בלי שניגע בהם באמת אלא אם אנחנו כועסים או מודאגים..

חוסר תקשורת שכזה אינו צו הגורל. ברגע שמודעים לכך אפשר גם לשנות את זה. כעת הזמן להרים טלפונים לחברים ידידים או קרובים שקצת נעלמו לנו לאחרונה, להזכיר להם שאנחנו קיימים ולחדש או לשדרג קשרים. זה בהחליט יחזיר אותנו קצת לקרקע, וקרקע היא בעיקרון משהו שאנחנו זקוקים לו עכשיו כדי שירגיע אותנו, בבידוד החורפי הזה.

ונוס הרגשית שנמצאת במזל טלה האסרטיבי ומתחילה ליצור זוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע (מסומן בוורוד) בהחלט מחממת את הלב, לעומת זאת.. קרן אור קטנה בערפל שמסביב היא בהחלט משהו שאפשר ליהנות ממנו קצת. אנשים שמחים – ויש כאלה בסביבה למרות שלא נראה כך לפעמים – יכולים בהחלט לעשות את ההבדל, בעיקר כאלה שמאפשרים לונוס הזו לפתוח להם את הלב ואפילו בלי סיבה.. כן כן.

אז.. לוקחים יזמה ומרימים טלפון או שנים, או קיי? זה לא דורש יותר מדי אבל בהחלט מחזיר דברים לפרופורציות.

 

וזה מצב הכוכבים היום:

חמישי 20/2

ירח בגדי צמידות סטורן ופלוטו

שמש במזל דגים 60 מרס ואורנוס

מרקורי במזל דגים  בהילוך אחורי ללא זויות

ונוס במזל טלה 90 יופיטר (כניסה)

מרס במזל גדי 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

 

ולמזלות עצמם

 

חמישי 20/2

 

טלה

ירח גדיי קודר צמוד סטורן ופלוטו במזל גדי מכריח אתכם לפעול באופן מדויק וברור, טלאים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה אבל להזהר שלא להגזים לשני הכיוונים. בערב – שיחת נפש.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שבמזל טלה מביאה איתה אנרגיה ואקשן, וזוית הפעולה שהיא נכנסת אליה עם כוכב יופיטר מביאה איתה גל אופטימי ואסרטיבי. הגיע הזמן להתעורר קצת, ולגלות שבגדול קל לכם יותר עכשיו ליזום ואפילו להצליח, אם תחליטו.

 

תאומים

מרקורי במזל דגים בהילוך אחורי הוא לא ממש כוס התה שלכם אבל מה לעשות… זה קורה פעם בשלושה חודשים ותיכף זה מתחיל להעיק עם כל הביטולים והשינויים האלה. הירח בגדי מנסה לדייק אתכם.. הקשיבו לו, וקחו הכל באיזי. בערב – שיחת נפש.

 

סרטן

זוגיות ויחסים ממשיך להיות האייטם המרכזי גם היום, סרטנונים. זהו זמן שבו כדאי להקשיב קצת יותר לפרטנרים שלכם, בעיקר עם הילוכו האחורי של מרקורי משפיע עליהם (משפיע על רובנו אגב..). זמן לפתוח דברים, לציין בעדינות נקודות שמפריעות, ו..חיבוקי.

 

אריה

לא ממש קל לכם כשהירח שוהה במזל אריה, ובצדק: המיקום עלול להכביד מאוד ונראה שדברים זזים לא בקצב הרצוי דווקא היום… השמש שליטת המזל שלכם במזל דגים לא ממש תורמת גם היא עם כל הרגש הזה. התמקדו בפרטים הקטנים וב..סבלנות.

 

בתולה

הירח הגדיי הוא דווקא אחד המיקומים החביבים על הבתולה מהיותו קשור לנושאי רומנטיקה ויצירתיות, שני דברים שמוציאים אתכם מהמקום הביקורתי הזה שאתם נמצאים בו. זמן טוב לפתוח את הלב, ולתת קצת יותר מעצמכם לאדם אהוב…

 

מאזניים

בית ומשפחה ממשיכים להדגיש שהם זקוקים לכם עכשיו קצת יותר, מאזנאים. בין אם המדובר בארגון הבית סדר ונקיון וקניות גדולות, ובין אם המדובר בשינוי אווירה וגישה ידידותית יותר לבני המשפחה. התמקדו בחיוך גדול שפותח את הבוקר.. השאר יגיע מעצמו

 

עקרב

תקשורת – זו מלת המפתח שצבועה בגדול על פני כל היום הזה, ואם תהיו קצת יותר תקשורתיים גם מילולית יש סיכוי טוב מתמיד שלא רק יבינו אתכם אלא גם ילכו בדרך שלכם. כל שצריך זה להעז לנסות ו..לדבר. אל תדחו למחר!

 

קשת

נושאי חומר וכספים אף פעם לא היו האישו המודגש אצל הקשת המצוי למרות שיש כבר כמה שלקחו ברצינות את הנושא. זמן טוב להגדיר מחדש מטרות דווקא בתחום הכלכלי כמו סגירת אובדראפט למשל.. כן כן. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות.

 

גדי

זה נראה כמו יום נוסף שבו אור הזרקורים הוא עליכם, גדיים. כעת הזמן להתמקד במה שחשוב לכם באמת ועוד יותר במה שחשוב לכם להעביר לאחרים. פגישות חשובות ועמידה מוצלחת מול קהל יעשו את ההבדל לטובתכם, ובגדול.

 

דלי

נראה שאתם לא ממש במיטבכם ביום הזה, דליים: הירח שוהה לו במזל גדי ואתם זקוקים ליום נוסף כדי לטעון מצברים כמו שצריך ולצאת לדרך חדשה ואסרטיבית יותר. זמן טוב לפעול כעת בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. עד מחר.

 

דגים

הצד החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל במיוחד גם היום, אבל הילוכו האחורי של מרקורי דווקא במזל שלכם עלול לשבש כמה וכמה תכניות פעולה, דגיגים. קחו אותו כמשימה והשתמשו בו כתירוץ: מה צריך עכשיו לשדרג בחייכם ושווה השקעה?

ובינתיים.. יומקסים

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן