כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? סופ'ש 6-7 למרץ 2020

אז… מה קורה בכוכבים בסופ'ש?

הירח שוהה במזל אריה בסופ'ש, ואת אנרגיית האש הזו כדאי בהחלט לנצל כדי להנאות כיפיות, ולשחרור פיזי. שמעתי שהולך לרדת גשם ובמקרה כזה, מסיבה טובה היא בהחלט אפשרות, או סתם יציאה למקום שאפשר לרקוד בו ולהוציא קצת מרץ, ובעיקר מרץ שמח… יש דבר כזה, מרץ שמח? ברגע שהחלטתי שיש – הוא ישנו… ככה זה עם שמחה: היא רק צריכה איזה קולב להתלבש עליו ולשמח, והיא כבר שם. דנפנטלי.

אם אין גשם או יש סתם טפטוף חרישי כזה שגורם לך לפתוח את המטריה ואז מיד לסגור אותה או סתם להחזיק אותה ביד – הייתי מציע לצאת לטבע, גם כדאי להתחמק קצת מזוית העימות המעצבנת הזו של הירח עם סטורן (מסומנת באדום במצב הכוכבים) שעלולה לגרום לכובד מסויים, ואפילו לרגעים של חשבון נפש, או בדידות (בדרך כלל השנים האלה באים ביחד): אין כמו ריח של אדמה רטובה מגשם כדי להחזיר אותנו לעצמנו ולתחושת הקרקע מתחת לרגלים.

במקביל, אפשר כבר להרגיש את הצמידות של ונוס הרגשית שזה עתה עברה למזל שור עם כוכב אורנוס (מסומנת באדום בשורה הרביעית במצב הכוכבים) הולכת ומתחזקת. הזוית הזו מצביעה בעיקר על קצב מהיר יותר של הדברים, עצבנות לחץ וחוסר שקט. ונוס ואורנוס – לפעמים זו זוית שמוציאה דברים במהירות משליטה, ממש בשניות, ואז גורמת לנו לסוג של זעזוע – או תגובה כועסת ומופתעת. 

לפעמים זה מוציא מאתנו צד אחד שזקוק להמון ספייס וחופש אישי ואנשים איטיים או טפשים בסביבה ממש מרגיזים אותנו ואז אנחנו נהיים לא נחמדים… כדאי להזהר מזה כי מלה לא במקום מהסוג הזה יכולה להרוס שבת שלמה.

אז מה כן? כשמפסיק הגשם – יוצאים מהורהרים למקומות של אדמה וירוק, או אנשים שמעניין לדבר איתם או עדיף אפילו שכיף לשתוק לידם,  ואחרי שעה שעתיים מרגישים איך המצברים מתמלאים ואפשר לחזור ולראות מה שהקלטנו השבוע, ולשכוח את הבלגן שהיה וקורה עם הבחירות המזורגגות האלה וכל מה שסביבן.

ואפשר גם סתם לשבת בשקט ולשתוק. בשביל זה צריך הרבה שקט או אדם אינטליגנטי שכיף לשתוק לידו ואיתו. ואם אין כזה? תמצאו אחד – או שתסכימו להיות אחד כזה למישהו אחר שזקוק לשקט ולקרקע לידו, וזה אתם. זו חוויה מעניינת. באמת.

כנכן, סופ'ש שכזה.

 

מצב הכוכבים בסופ'ש

שישי 6/3

ירח באריה 180 סטורן 90 ונוס ואורנוס

שמש במזל דגים 60 מרס

מרקורי במזל דלי בהילוך אחורי 60 אורנוס וונוס

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (כניסה) 90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (יציאה)

מרס במזל גדי

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 7/3

ירח באריה 150 יופיטר ונפטון

שמש במזל דגים צמידות נפטון (כניסה)

מרקורי במזל דלי בהילוך אחורי 60 אורנוס וונוס

ונוס במזל שור צמידות אורנוס (כניסה) 90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (יציאה)

מרס במזל גדי

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה קורה למזלות?

הורוסקופים שישבת    6-7 למרץ 2020

 

טלה

הירח שוהה בסוף השבוע הזה במזל אריה, השייך גם הוא ליסוד האש, ושני האלמנטים האלה מביאים איתם מרץ התלהבות ואפילו אופטימיות… זמן מצוין לפעול מהלב, לחפש ריגושים ואנשים שמרגשים, ובעיקר לתת מקום לאהבה בסוף השבוע.

 

שור

ונוס הרגשית שאתמול עברה למזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, מתחילה להרגיע את הרוחות, לעזור לשור שהוא מזל רומנטי כל כך בבסיסו לפתוח את הלב לאהבה, וכבר בסופ'ש להחזיר גם את החיוך שהלך קצת לאיבוד לאחרונה… מקובל עליכם?

 

תאומים

הירח שוהה היום בבית התקשורת שלכם והופך את סוף השבוע הזה לתקשורתי במיוחד. אולם איזו מן תקשורת זו כשמרקורי בהילוך אחורי? תקשורת חכמה, מודעת, יוצרת קשרים עם אנשים שמזמן לא פגשה, מפילה אסימונים, ומביאה תובנות חדשות לקשרים ישנים.. דברו, והרבה.

 

סרטן

בית ההנאות הקטנות מודגש בסופ'ש הזה, סרטנונים. זהו זמן לארגון מחדש של הבית וסביבתו, למסע קניות גדול למשפחה ולעצמכם, וליהנות מהדברים הקטנים ללא צורך בנסיעות מתישות או בילוי מעייף: אוכל טוב, בית נקי ומאורגן כמו שהסרטנון אוהב, וחברותא נעימה… כל השאר יגיע בהמשך.

 

אריה

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע הטוב שלכם, אריות. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן טוב למסיבה טובה באמת עד השעות הקטנות, או למפגש חברתי עם חברים וידידים טובים באמת.. כל מה שתעשו בסופ'ש יצליח – אם אתם תהיו במרכז. כרגיל…:-)

 

בתולה

נראה שאתם קצת לא במיטבכם בסופ'ש הזה, בתולות. הירח שבמזל אריה מדגיש את הצורך להוריד הילוך, לשהות בסוף השבוע הזה מאחורי הקלעים, ובמלה אחת שממצה את הכל – לנוח. זמן להוריד מכם מטלות ומשימות ובעיקר דאגות ולהתמקד בעיקר בטעינת מצברים. שבוע מעייף בפתח…

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שור השייך ליסוד האדמה, והגיע הזמן להוציא קצת אוויר, להוריד קצת אקשן, ובעיקר להוריד הילוך. זהו זמן להתחיל לפנק את עצמכם ולא להתעקש לדבר על תכניות משימות והמצב בכלל. תנו למלים לנוח, ולגוף – להתפנק… מגיע לכם.

 

עקרב

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, עקרבים. הירח שבמזל אריה הופך אתכם לכריזמטיים ומשכנעים במיוחד, וזהו זמן מצוין לצאת למקומות בילוי בהם עדיין לא ביקרתם עד כה, ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים. שבת תתאים  למפגשים קטנים עם קרובי משפחה.

 

קשת

הילוכו האחורי של מרקורי מוצא אותו כעת בבית התקשורת שלכם, וזהו זמן מצוין להפוך את סוף השבוע זה למוקד של חידוש קשרים מהעבר הרחוק והקרוב. אקסים מיתולוגיים, חברים מהצבא או ידידים שנעלמו לכם בחורף הקר הזה – זה הזמן להחזירם לחייכם, ולבלות ביחד.

גדי

כוכב מרס ממשיך להזרים אנרגיה ועוצמה לחייכם כעת, ובעזרתו של מרקורי במזל דלי וונוס בבית הרומנטיקה שלכם אפשר לומר שהגדי הקשוח שלנו מוכן להתרכך ולתת מקום גדול יותר לאהבה…. זמן לרכך את הלב  ואת סוף השבוע, לחזר בעדינות, להחזיר ניצוץ לקשר קיים, או לצאת לדייט…

 

דלי

חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם מביאה איתה יכולת מתוגברת של תקשורת משודרגת: זמן מצוין לשיחות שמזמן רציתם לעשות כמו שיחות בירור שיחות שבינו לבינה או ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, כדי לפתוח דף תקשורתי חדש בתקופה הקרובה. תנו למלים לפעול אתכם – ועבורכם.

 

דגים

נראה שאת סוף השבוע הזה כדאי להקדיש למשימות למטלות ולמחויבויות שלכם. זמן טוב לארגון הבית וסביבתו ולשינוי אווירה, לאירוח בני משפחה וקרובים, וליציאה עם חברים שמזמן רצו והתעצלנו להרים טלפון… זמן לעשות וי על כל מה שלא הספקנו בסופ'שים האחרונים, ולהחזיר דברים לקדמותם..

ובינתיים – סופ'ש נעים

מיאיר 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן