כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים 5 למרץ 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

2 מהלכים מעניינים (מסומנים בכתום במצב הכוכבים) מתרחשים היום בכוכבים. הראשון – ונוס הרגשית עוברת ממזל טלה השייך ליסוד האש, למזל שור השייך ליסוד האדמה.

המהלך הזה מגיע ממש בזמן, כאילו הוזמן על ידי המארגן הראשי של מצב השמים מעל המדינה המוזרה שלנו. הוא התבונן וראה שמתחילה עכשיו התלהמות והבין שהיא קשורה לונוס הזו במזל טלה שעשתה פה לא מעט בלגן, צעקות איומים קללות ומה לא..

אז הוא שולח אותה היום בספיד עם מזוודה ובה בגדים ספורט אלגנט למזל שור: תרגיעי, הוא אומר לה. שבי בשקט, תאכלי משהו טעים, תיהני קצת מהשמש, ותפסיקי לסכסך פה בין כולם… מה קורה לך? למה תמיד מקפחים אותך ומסדרים אותך? למה לאיים שאם לא יעשו את מה שאת רוצה תחסמי את איילון ? מה זה זה? יש חוקים, כפרה, אז קחי איזה כמה דקות בדשא, שבי מול הנוף, ותתחילי לדפדף בדפים העתיקים האלה שפעם את בעצמך כתבת כדי שנרגיע פה את הרוחות ולא נחמם את האווירה.

בינינו, הוא אומר לה, לא מתאים לך יותר להיות ליידי חכמה מאופקת במקום לצעוק כמו גרגנזולה אכלו לי שתו לי? די, רבאק! יש הגיון גם בשגעון, אבל השגעון הזה הורס לך ולכולנו הכל! שבי תקראי ותביני לאט לאט ובסבלנות שהכל הגיוני ומסודר ונכון, ואחר כך נצא לאיזה שופינג כי יום יפה בחוץ, ולאט לאט הכל יסתדר.. פרומיס!

ונוס עוברת היום למזל שור עליו היא שולטת, ומרגע זה, בזהירות באיטיות ובסבלנות הרוחות אמורות להתחיל להתקרר בהדרגה, בעיקר כי כל הרגשות הסוערים האלה עומדים בעצם על קרקע של עובדות וצריך רק להתבונן בהן לעומק, ובעובדות – יש משהו מרגיע בסופו של דבר כי… זה מה יש. 

כן, העובדות האלה הן הקרקע שלא רק ונוס אלא גם כולנו עומדים עליה. פה ושם הן לא מוצאות חן בעיני מישהו, אבל בגלל זה לקרוא לשרוף את המועדון – זה ישרוף פה הכל, כולל הקרקע הזו שעליה אני מדבר. 

ונוס מקשיבה לי. אני יודע שהיא מקשיבה. היא עוצרת לרגע, פותחת את הפה לומר משהו ואז מתחרטת, סוגרת אותו, לוקחת את המזוודה ויוצאת למעלית. לפני הדלת היא מסתובבת אלי: תקרוץ ותשלח חיוך? אני מחכה… את החיוך שלי יש לה כבר מקודם.

 

השינוי השני במפת השמים הוא חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי למזל דלי. כעת הזמן להתחיל לצאת קצת מכל הסמטוחה הרגשית שחווינו במזל דגים הרגשני, אל הצד השכלתני של מזל דלי. עדיין בהילוך אחורי הוא מוביל אותנו אחורנית כדי שנזכור מי אמר למי מתי, נדפדף בכל מה שהיה פה בחודשיים האחרונים, ונסיק איזו מסקנה חכמה או שתים כי תיכף הוא חוזר לדהור קדימה ואז יהיה מאוחר מדי ללמוד משהו חדש ממשהו ישן שכבר קרה, וחבל…

כן, מרקורי מחזיר אותנו לחוקים שאנחנו קצת שכחנו, כמו למשל איך באמת מתנהגים במקום ציבורי גם כשאנחנו כועסים, איך לא לשבור את החלון רק כי מישהו אמר לנו את האמת שלא בא לנו לשמוע, ואיך בסופו של דבר כולנו באמת באמת מחוברים פה באיזה ערימת חוטים שמרחוק היא בלתי נראית, אבל מקרוב רואים שזה פלונטר אחד גדול שאין לו התחלה או סוף אלא רק בלגן אחד גדול שנמשך וזורם לו עוצר, אבל הוא מחובר לשרשים עמוקים מאוד שכדאי מאוד מאוד שלא נאבד את הקשר איתם בזמן שכזה, אחרת באמת לא נוכל להתיר לעולם את הפקעת הזו, וכמו שקורה לפעמים במצבים כאלה – היא גם תגרום לכולנו ללכת לאיבוד בתוכה.

יום שכזה…

 

וזה מצב הכוכבים היום:

חמישי  5/3

ירח בסרטן 180 יופיטר סטורן ופלוטו 120 נפטון

שמש במזל דגים 60 מרס

מרקורי חוזר למזל דלי (!) בהילוך אחורי 60 אורנוס וונוס

ונוס עוברת למזל שור (!) 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (יציאה)

מרס במזל גדי

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ולמזלות עצמם

 

חמישי 5/3

 

טלה

גם היום שוהה הירח במזל סרטן, והדגש היום הוא בעיקר על פעילות הקשורה לבית ולמשפחה. זהו זמן איכות משפחתי, ובו אתם יכולים לטעון מצברים בבית ועם בני הבית, ולהחליף אנרגיות. שעות הערב יתאימו לארוחה משפחתית גדולה ומקרבת לבבות.

 

שור

משהו טוב קורה לכם היום, שוורים: ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם עוברת ל..מזל שלכם! איזה כיף.. ונוס עוזרת לשור המעשי להתחבר מחדש לצד הרגשני והרומנטי הטבוע בו, ולתת מקום גדול לאהבה, מצרך שכידוע לשור יש צורך גדול ממנו במיוחד.. זמן להתאהב!

 

תאומים

מרקורי ממשיך לנוע בהילוך אחורי והיום אף עובר למזל דלי השייך ליסוד האויר. המעבר הזה מביא איתו יכולת לחזור למעגלים חברתיים שהתנתקתם מהם בעבר, ולו רק כדי לסגור אותם סופית. זמן מצוין להרים טלפון או שנים לחברים שעבדו איתכם במוסדות וארגונים.

 

סרטן

הירח שוהה לו במזל שלכם גם היום, סרטנונים. זהו זמן להשלים תהליכים שהחלו אתמול, והיום – להתמקד ביזמות חדשות שהתבשלו אצלכם בזמן האחרון. זוית של עימות עם יופיטר כוכב השפע מביאה איתה רצון לנסיעה או לימוד של משהו חדש ומעניין.

 

אריה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל גם היום כדאי להוריד פרופיל, לעשות קצת פחות, ו…לנוח יותר, אריות. כעת הזמן להחליף כוחות, לטעון מצברים, ולתכנן כמה תכניות אקטיביות למחר או מחרתיים, עת הירח יעבור לו למזל שלכם.

 

בתולה

חברים מכרים ידידים וקרובים-נראה שהדגש עובר כעת ליחסים איתם, בתולות. זהו זמן ליצירת קשרים חדשים לחדש ולהעמיק קשרים קיימים. ובשעות הערב לצאת לבלות עם חברים למקום חדש מקום בו עדיין לא ביקרתם, בתולות.

 

מאזניים

משהו מעניין קורה לכם היום, מאזנאים: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור, והגיע הזמן לנחות על הקרקע ואף לחזק אותה. זמן להשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק, אולם להזהר מהוצאות גבוהות ובזבוזי כספים בתקופה הקרובה.

 

עקרב

ונוס הרגשית עוברת למזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והיא מזמינה את העקרב הקשוח לרכך את לבו, ולהשקיע קצת יותר בכל מה שקשור למערכת יחסים קרובה ובעצם – להשקיע באהבה…זמן להוריד את השריון ולתת ללב לדבר.

קשת

מעברה של ונוס הרגשית לבית העבודה והמקצוע שלכם מסמן תקופה מקצועית חדשה מפרגנת ומחממת לב. הגיע הזמן לשלב את הצד הרגשי והיצירתי בעבודה ובתחום המקצועי. מרקורי חוזר לבית התקשורת שלכם, ומאפשר לכם לבטא רגשות במלים.

 

גדי

הירח ששוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם במזל סרטן מדגיש את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר מחשבה ותשומת לב בפרטנרים שלכם, וביחסים בכלל. ונוס שעוברת לבית הרומנטיקה שלכם רק מחזקת את המגמה: הגיע הזמן לתת לרגש לדבר, גדיים…

 

דלי

מרקורי כוכב התקשורת חוזר בהילוך אחורי למזל שלכם, דליים, והגיע הזמן לכל המלים שמזמן לא אמרתם אבל רציתם לומר… זמן להתפייס, לסגור מעגלים, להתחיל מעגלים חדשים, ובעיקר לאהוב..

 

דגים

הירח שוהה לו יום נוסף במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, דגיגים. ונוס שעוברת לבית התקשורת שלכם הופכת את הדגיגים שלנו לרכים ומקסימים מתמיד… זמן טוב לעמידה בפני קהל, למסע שכנוע עדין אך תקיף, למלים רכות, ולחיזור עדין.

 

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן