כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? סופשבוע 28-29 לפברואר 2020

אז..  מה קורה בכוכבים בסופ'ש?

סופ'ש טעון לפנינו, ואין פלא: אחד האלמנטים שממש מגיע לשיאו בסוף השבוע הזה, זו זוית הפעולה בין ונוס לפלוטו שליוותה אותנו באווירת ההתלהמות שיצרה בכל מקום, ושהופכת מדויקת בסופ'ש: וונוס שלנו שאמורה להקרין בטחון חיבה והרמוניה חוטפת את שיא הזבטה בזוית הפעולה שלה מפלוטו דווקא עכשיו!  מה זה אומר? שהמלחמה הכוחנית הזו שמתנהלת מסביבנו בכל מקום מגיעה כעת לשיא בסוף השבוע הזה, ותלווה אותנו גם ביומיים הקרובים של השבוע החדש.

נראה לי שאין מי שלא מרגיש זאת ובעוצמה, מה גם שפלוטו הוא שליט האופק במזל עקרב של המדינה (לדעתי, כמובן, אך ורק..:-) ) והקונפליקט הופך להיות לא רק שלנו אישית אלא גם של המדינה הזו כולה שנתונה תחת מצור פלוטוני כוחני שכזה, שהגיע לשיאו בשבוע האחרון, ככל שהזוית התקדמה.

אז על מי נסמוך שיחזיר אלינו את היציבות? אולי על הירח שוהה במזל שור בסוף השבוע הזה, ואמור להנחית אותנו בעדינות על הקרקע, לפחות ליומיים? אבל בשישי הזה הירח נצמד לאורנוס – בזוית האדומה במצב הכוכבים – ונראה שחוסר השקט והעצבנות אפילו מתחזקים… באסה.

לשמחתנו זו צמידות קצרה יחסית, ובשעות אחר הצהריים-ערב היא תתחיל להתפוגג לאט לאט, אבל היא עלולה להקצין את התחושה שיש כעת לרבים מאתנו שיש משהו גורלי מתמיד כעת באוויר, ושסוף העולם מתקרב.. מאיזה כוון הוא מגיע, הסוף הזה? מימין או משמאל? חחחח   כשהקרקע רועדת מתחת לרגלים – והאורנוס הזה יודע להרעיד אותה יפה, המאניאק הזה – זה בכלל לא משנה.

הילוכו האחורי של מרקורי כעת במזל דגים לא תורם גם הוא לתחושת היציבות שלנו, ובטח לא השמש במזל דגים, ואפילו נפטון.. לא לא: השלישיה הזו שמשייטת לה באקווריום הדגי תורמת הכל חוץ מיציבות, והדגל העיקרי שהיא מנופפת מעלינו – הוא דגל אי הוודאות. מה יהיה? לאן הדברים הולכים? 

אז מה נשאר? על מי מהכוכבים נסמוך בעת מצוקה שכזו? על מרס… כן כן, אותו ערס פוחז שיוצר מהומות בלי חשבון – דווקא הוא מתגלה כעת ככלב שמירה ותיק ונאמן כשהוא במזל גדי, ועוזר לנו לתקוע את העקבים בקרקע גם כשהרוח הרעה מלמעלה מאיימת לסחוף איתה את הכל: עובדות, חברים, הוא אומר שם בפשטות – כבר עברנו דברים גרועים יותר. פשוט אחזו חזק במוט האוהל, וסמכו על עצמכם – וגם על השפיות עצמה, זו שבנויה מחוקים כתובים ומאמיתות ברורות ופשוטות שהוכיחו את עצמן עם השנים, ואולי מסתכמות במשפטים כמו – מי שלא מתעייף ולא מתעייף – יזכה לחגוג בסופו של דבר, ובכיף!

לסמוך על מרס – זה אומר לסמוך על העשייה שלנו, על היזמה ועל הפעילות. כשאנחנו פועלים ועושים וקובעים עובדות, חוסר הודאות מתרחק, ותחושת הממשות והיציבות חוזרות אלינו. אולי משום כך חשוב בימים כאלה בעיקר לעשות למען היציבות הזו שאנחנו מחפשים, שכל הכוכבים האלה במזל דגים ממסמסים בגלל הפחדים שלנו.. 

אפילו הירח יוצר זוית ירוקה – ומעשית – עם כוכב מרס, ומסמן את הדרך לודאות ולבטחון, בנוסף לזוית הירוקה שמרקורי יוצר עם אורנוס: הפתרון הוא במעשים, ולא בדיבורים רגשניים ובעולם הרגש בכלל כעת. פשוט לעשות!

אז מה באמת אפשר לעשות בסופ'ש הזה? למשל.. לתכנן כבר עכשיו כמה מהלכים מעשיים בשבוע הקרוב הקשורים לעבודה או ללימודים, להחליט איזה טלפונים נרים ולמי, ופשוט לרשום לנו לוז קצר של טו דו ליסט כזה… לפעמים אפילו זה עוזר בזמנים כאלה, כשאי הודאות נוגעת לנושאים האלה.

אם אי הודאות נוגעת לבחירות המתקרבות – אולי זה זמן להרים טלפון לחברים או קרובים שמתנדנדים אם להצביע או לא, ולקרוא אותם לסדר.. לשוחח עם אנשים מוצקים ויציבים בסביבה שיודעים בדיוק מיהם ומהם כדי לשאוב מהם בטחון ועוצמה… לראות כמה הקלטות של סדרות שהקלטתם ולא יצא לכם לראות השבוע.. ואפילו ליהנות מערב משפחתי במיוחד בסופ'ש הזה אחרי שאורנוס סוף סוף מואיל לעזוב ולשחרר, ולהחזיר את היציבות לשולחן הביחד המשפחתי שלנו.

ובשבת – שיחות רגועות, נסיעה שמחה לטבע שמתעורר עכשיו בפול ווליום, ולראות מים זורמים היכנשהו.. פשוט לצפות בהם, במים, או בים, ולאפשר לעצמנו ליהנות מהתנועה הזו מולנו שרק מדגישה עד כמה אנחנו יציבים פיזית מול הזרימה הזו.

כן, לפעמים הטבע בעצמו מזכיר לנו מאיפה באנו ומרגיע אותנו מכל הפחדים שעולים כאנו כעת ושממש, אבל ממש לא קשורים אליו.. הפחדים הדמיוניים האלה מסוף העולם שמגיע, למרות שבחוץ הממשות של החרציות האלה בצהוב עז ועוצמתי כל כך חזקה יותר מכל טוקבק באינטרנט, ביג טיים.

טבע,  ממשות, פעולות, סבתות, בישולים, וילד אחד רץ עם המגף שלו ביד כמו בתמונה.. וזה – הילד שלי, הממשות שלי שמחזירה אותי תמיד לקרקע גם כשהראש בורח למעלה, אל הכוכבים, מחזירה בענק, עם מגף או בלי.

ובסופ'ש כזה, עם הונוס הסוערת והדרמטית הזו, על רקע המרקורי האבוד הזה ששט אחורנית במזל דגים, עולה לי דווקא השיר הזה, עולה ומחזיר אותי אחורה וקדימה לסירוגין. יש דבר כזה, קדימה ואחורה? כן, יש: עובדה…:-)

 

 

ובינתיים…

 

מצב הכוכבים – שישבת

שישי 28/2

ירח בשור צמידות אורנוס 120 מרס

שמש במזל דגים 60 מרס ואורנוס צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל דגים בהילוך אחורי 60 מרס בהילוך אחורי 60 אורנוס

ונוס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)

מרס במזל גדי 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 29/2

ירח בשור 120 מרס ויופיטר 60 מרקורי ושמש

שמש במזל דגים 60 מרס ואורנוס

מרקורי במזל דגים 60 אורנוס

ונוס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (מדויק!)

מרס במזל גדי 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

 

 ומה קורה למזלות?..

הורוסקופים שישבת

  28-29 לפברואר

טלה

על פניו זה נראה כמו סוף שבוע נהנתני למדי, טלאים. הירח שוהה לו במזל שור, ואמור להיות רגוע וחביב, אבל דווקא עכשיו ונוס שנמצאת במזל שלכם חוטפת זוית מדויקת מפלוטו.. הזהרו מריבים מזדמנים, ומלים כועסות שמקלקלות יחסים.

 

שור

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע הטוב שלכם, שוורים: הירח שוהה במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. אולם זוית פעולה מדויקת מונוס הרגשית עלולה להפוך את סוף השבוע לכעוס ולא שקט, כשדברים יוצאים משליטה. החליטו כבר עכשיו להשאר רגועים, שוורים.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ונראה שתהליך סגירת המעגלים שלכם בעיצומו. בסו'פש הזה אינכם במיטבכם: כדאי להוריד הילוך, לא להתעייף בטיולים ונסיעות ארוכות, ולהזהר מאוד בכבישים, תאומים. חשוב לנוח ולטעון מצברים.

 

סרטן

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בסופ'ש הזה, סרטנונים. זהו זמן טוב לצאת מהקונכיה, להרים כמה טלפונים, לפגוש חברים שמזמן לא ראיתם, ולתכנן ביחד מפגש כיפי או טיול שמח. זמן טוב לחדש קשרים. בכל מקרה אל תשארו בבית.

 

אריה

הירח שם אתכם במרכז העניינים בסופ'ש הזה, ואפשר בקלות לארגן מפגש של חבורת טיילים או הורים חביבה לסופר אקשן. השמש שליטת המזל שלכם במזל דגים ממשיכה להפוך את האריות שלנו לרגשניים במיוחד, מה שעלול ליצור כמה דרמות מקומיות, ותגובות קיצוניות.  

 

בתולה

היום הזה מתאים לאקשן, בתולות, בעיקר מהסוג הנייד, כלומר – נוסעים… כן, הגיע הזמן להזיז את עצמכם, להחליף אוויר ולשנות אווירה, ולהגדיר מטרה מחוץ לאזור המגורים שלכם: טיול פריחות, 4X4 בטבע, חברים שגרים רחוק – ציינו לכם מטרה, וצאו קצת מאזור הנוחות שלכם.

 

מאזניים

זוית הפעולה בין ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם לפלוטו היצרי מגיעה לדיוקה בסופ'ש, ועל פניו זה נראה כמו יומיים טעונים במיוחד, והכל נפיץ למדי. כל הערה או מלה לא במקום עלולה לעורר מלחמת עולם. שמרו על הפה, ספרו עד עשר לפני שאתם מתפרצים, ונהגו בזהירות.

 

עקרב

זוית הפעולה בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום לסופ'ש רגשי במיוחד, שבו הרגשות יכולים לנוע לשני הכוונים: התפעלות והתלהבות, או התלהמות ווכחנות. זמן מצוין למה שמזיז ומלהיב אתכם (כן, כולל סקס, נודניקים) ואפילו למסיבה שמחה במיוחד.

 

קשת

נראה שהסופ'ש הזה הוא קצת איטי מבחינתכם, ותכניות לא ממש קורות כפי שרציתם. הירח הזה במזל שור מאט את הקשתים שלנו, לפעמים בעניין של כל הסידורים לפני שנוסעים לטייל או מחויבויות משפחתיות שאין ברירה.. אין מה לעשות: הפרטים הקטנים הם החשובים כעת, לפני שמזנקים החוצה.

 

גדי

נראה שהגיע הזמן להתלהב קצת יותר, גדיים, ואפילו להעמיק את הצד הרומנטי המופנם שלכם. ונוס בבית המשפחה מעמיקה יחסים עם בני הבית, והירח ששוהה בבית הרומנטיקה שלכם שם דגש על אזור הלב… לא הגיע הזמן לקצת יותר אהבה, ועוד בסופ'ש? קדימה! אל תקחו שום דבר כמובן מאליו.

 

דלי

על פניו זה נראה כמו סופ'ש ביתי לגמרי, דליים. הירח שוהה במזל שור ומאפשר לכם להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, לארגן לסדר ולשנות אווירה, ולהשקיע קצת יותר באירוח חברים או בני משפחה, ובאווירה משפחתית. שבת תתאים לביקורי קרובים, ולחידוש קשרים משפחתיים.

 

דגים

נראה שרוב האקשן על פני גלגל המזלות קורה אצלכם, נכון? השמש חוגגת לכם יומולדת,  נפטון מביא איתו נדנדה של מצבי רוח, ומרקורי כוכב התקשורת נע אצלכם בהילוך אחורי בודק קשרים מהעבר ומכריח אתכם להשתדרג.. סופ'ש נפלא לשיחות עומק, ולחידוש קשרים שהתנתקו בחודשים האחרונים.

סופ'ש נעים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן