כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? 27 לפברואר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

זה מצב הכוכבים היום

חמישי 27 לפברואר
ירח בטלה צמידות ונוס 90 פלוטו
שמש במזל דגים 60 מרס ואורנוס צמידות מרקורי (יציאה)
מרקורי במזל דגים 60 מרס בהילוך אחורי ללא
ונוס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)
מרס במזל גדי 120 אורנוס
יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון
סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)
נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן
פלוטו בגדי

 

בגדול, פלוטו שולט היום באווירה עם שתי הזויות האדומות שלו (במצב הכוכבים למטה), האחת לירח והשניה לוונוס – שני הכוכבים המתוקים שלנו שחווים את המעצבן הזה מאיים עליהם שם למעלה – ואנו עלולים להתקל פה ושם בגישה כוחנית ואלימה, וכדאי להזהר ולשמור על עצמנו, בעיקר לא לאפשר לפלוטו שלנו להגיב להכנס לויכוחים או עימותים, וכך לאבד פרופורציות.

אז..לא, היום לא משתלם לריב, כי לאן שזה יקח אותנו זה גם ישאיר אותנו שם, עם הזעם הפנימי הזה שלא ממש ימצא לו מקום. לכן חשוב לא לכעוס היום על שטויות, ובעיקר לא להתרגז על אנשים טפשים – הם את העונש כבר קיבלו הרי, הם צריכים לחיות עם עצמם לנצח.. – כך אני בכל אופן מנחם את עצמי כשאני נכנס לריב (עם האופק טלה שלי זה קורה לפעמים) עם אנשים שהם מוקשי כעס מהלכים, כאלה שסוחבים איתם כעסים שלא טופלו שנים רק כדי לזרוק אותם על מישהו בהזדמנות הראשונה.

לשמחתי זה קורה לעיתים רחוקות כי קצת התבגרתי, ואת הפתיל הקצר שלי למדתי לאלף, אבל מדי פעם – בכביש או באינטרנט – אתה נתקל במקרים של אי צדק או טפשות או רע לשמו, שבא לך פשוט… פשוט…

אוף. זהו, שחררתי.

אז ביום שכזה שבו אתם רואים במצב הכוכבים לפחות שתי זויות אדומות – בי קרפול! פשוט לא לריב. למזלנו היום יש גם זוית אחת ורודה, מתוקה במיוחד, צמידות בין הירח לונוס, שמתגלה ברגעים מסויימים מאוד שבהם אתה נמצא ליד מישהו או מישהי שאתה אוהב ופתאום העינים נפגשות ו.. יו נואו. כן, רגעים כאלה, ויש גם כאלה היום, צריך רק לשים לב אליהם כי הם בדרך כלל קטנים ועדינים ומרס ופלוטו עם כל הבלגן שלהם יכולים בקלות להעלים או להשכיח אותם…

אז בבקשה, נסו לחפש אותם, דווקא אותם, ביום הזה. אני קורא לזה אתנחתא קטנה של אהבה.. והיא, שווה הכל.

תיכף יגיע הסופ'ש ופלוטו ידייק את הזוית שלו עם ונוס: כשזה קורה – צריך להזהר. עד אז – זמן לפלרטט עם הזויות האדומות, אבל גם לא לשכוח לחפש את הוורודה, האחת והיחידה שמלווה את היום הזה.

אבעיי געזונט!

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 27/2

טלה
זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. כעת הזמן לפעול באופן נמרץ וממוקד, ולהיעזר גם בונוס הרגשית ששוהה במזל שלכם כדי לרכך את האנרגיה הזו ולהפוך אותה למקסימה ויעילה.. קדימה, טלאים! אל תדחו.

שור
נראה שגם היום השור שלנו לא במיטבו, והדברים האמיתיים מתרחשים עכשיו מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. כעת הזמן להוריד הילוך למרות כל הלחצים שמגיעים מונוס שליטת המזל שלכם, לגלות סבלנות ואיפוק, ובעיקר – לא לריב בשום צורה עם העולם.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך להטריד אתכם כעת, ולגרום לכם לעשות צעד אחד קדימה, שנים הצידה, ושלושה אחורנית… זה מבלבל אבל במבט לאחור תוך שבועיים תוכלו לראות שלמדתם לא מעט כעת על ההתנהלות שלכם מאחורי הקלעים. זמן לקניות שחיכו זמן רב, ולהחלפת מכשירים שאיכזבו..

סרטן
יום נוסף נמצא הסרטנון שלנו באור הזרקורים, מה שאומר שזהו זמן מצוין לשים בצד חלק מהרגישות שלכם ולהתחבר לעוצמה וליכולת שלכם לקבל עכשיו החלטות משמעותיות. זמן להגדיר לכם אתגר גדול במיוחד להתמודד איתו, בעיקר כזה שהלחיץ אתכם לאחרונה.

אריה
פתיחות לרעיונות חדשים וגישה מקורית ויצירתית – זה בגדול מה שהכוכבים דורשים מכם היום, אריות. כעת הזמן להיות מדויקים ותכליתיים ולא לאפשר לכל הרגש הזה לנווט ולכוון אתכם. זמן לעשות דברים קצת אחרת, ולחשוב מחוץ לקופסה כדי לפתור בעיות שמציקות לכם.

בתולה
זהו יום נוסף שבו כדאי וחשוב לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות. שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו כעת, וזהו זמן להתמקד לא ברגשות אלא בעובדות. חשוב במיוחד ביום שכזה לנהוג בזהירות בכבישים ובדרכים, בתולות.

מאזניים
זוגיות ויחסים – נראה שהיום הזה מדגיש דווקא את הצד הזה בחייכם. יותר מכל דבר אחר אתם זקוקים עכשיו לשותף או לבן ברית שמאמין בכם ובדרך שלכם. זמן לצאת מעצמכם, ולהשקיע קצת יותר מחשבה במערכות היחסים הקרובות שלכם, ובאנשים קרובים.

עקרב
ירח טלאי עלול לגרום לעקרבון שלנו לקבל היום החלטות פזיזות, וכדאי לחשוב פעמיים לפני כל החלטה היום, קטנה כגדולה. מקבץ הכוכבים בבית היצירתיות שלכם הופך אתכם ליצירתיים במיוחד. שעות הערב מתאימות בעיקר לרומנטיקה, עקרבים…

קשת
זהו יום שבו כדאי להקדיש את הצד הזה שלכם שעוסק בביטוי האישי הייחודי שלכם, קשתים, גם כשהמדובר במערכת שאתם שייכים אליה. זמן להחלטות הקשורות לבית ולמשפחה, ובעיקר לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו לאחרונה, ומעיקים על הקשר שלכם.

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים הופך את הגדי המופנם שלנו לתקשורתי במיוחד. זהו זמן לשיחות נפש מיוחדות, שיחות בירור שמזמן הייתם צריכים לערוך, ומלים שמזמן הייתם צריכים לומר, ולא אמרתם. עוד לא מאוחר…

דלי
זהו יום שבו כדאי לצאת ולהלחם על מה שחשוב לכם, דליים, ולא לפחד להיות ישירים או להתעקש על עקרונות שמשמעותיים לכם. הירח הטלאי מביא איתו אנרגיה שמחה של עשייה: זה הזמן להגדיר דברים באופן מדויק, ולצאת לאקשן.

דגים
לפעמים צריך להזיז את הדגיגים שלנו ולכוון אותם לצד היותר מעשי של החיים, זה שמחובר לחשבון הבנק שלכם ולנעשה בו. זמן לסגור אוברדראפט אם אפשר להחזיר חובות אם צריך, ולנסות ולהניח את הרגלים על קרקע מוצקה באמת, כשאתם דואגים שהיא תהיה כזו.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן