כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? סופשבוע 21-22 לפברואר 2020

אז.. מה קורה בכוכבים בסו'פש?

הירח שוהה במזל דלי החברתי, ונראה שעל פניו זהו זמן מצוין להחזיר לחיינו את החברים הידידים והקרובים שקצת נעלמו לנו לאחרונה בגל הקור האחרון… ולמי אכפת הקור עם חם בלבד? לכן זה בדיוק הזמן להתחיל להרים להם טלפונים, לקבוע איתם טיול טבע בוצי או מפגש ערב פטפטני שבו כל אחד מביא משהו משמח לשתות, ולתת לחיים לעשות את שלהם… יש מצב?

אז זהו, ש..לא בדיוק.

ראשית, בשישי הזה הירח פוגש את הזוית עם אורנוס התזזיתי (מסומנת באדום) שעלולה להביא איתה שינויים מהירים במצב הרוח, ניתוקים וכעסים, תסכולים וביטולים מסוגים שונים… לא אומר שלא צריך לנסות ולקבוע ולהתכונן אבל.. להיות מוכנים שאורנוס יחבוט פה ושם ויגחך להנאתו… כן, מוזר היצור הזה, שנהנה מזה שאחרים מתוסכלים ממנו.

שנית, מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא עדיין בהילוך אחורי – לכל השבועיים וחצי הקרובים אגב – ועדיין לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים, מה שאומר שהתקשורת שלנו עם העולם וגם עם הסביבה הקרובה, עדיין בעייתית.

משמעות הדבר שכדאי לקחת בחשבון שיש חברים שלא יענו, יש כאלה שלא יוכלו, יש כאלה שיסכמו אתכם ויבטלו, ויש כאלה שיגיעו ום יהיה כיף – כשמרקורי גם בהילוך אחורי וגם בלי זויות לכוכבים אחרים – הכל אפשרי…

מה עוד אפשרי חוצמזה? לנצל את זה שאין לו כעת זויות עם כוכבים אחרים ולהיות לבד עם הפרטנרית או הפרטנר שלכם, להוציא את כל מה שצברתם ולהתפייס בסערת תשוקה, או פשוט להקדיש זמן איכות לעצמכם וליהנות מהלבד המרקוריאלי הזמני הזה… גם כיף.

בקיצ, עכשיו כשאתם מודעים לסכנות – פשוט לכו תיהנו מהבלתי ידוע הידוע מראש, ביחד, לחוד – או לבד…

מרקורי מודיע שהוא אמנם לא צפוי במיוחד עכשיו, אבל מבטיח לא להתאכזר יותר מדי…

אז.. אבעיי געזונט = שבעס, מיידעלעך..!  .

 

זה מצב הכוכבים בסופ'ש

סופשבוע 21-22

שישי 21/2

ירח בדלי 90 אורנוס

שמש במזל דגים 60 מרס ואורנוס

מרקורי במזל דגים 60 בהילוך אחורי ללא זויות

ונוס במזל טלה 90 יופיטר (כניסה)

מרס במזל גדי 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 22/2

ירח בדלי 60 ונוס

שמש במזל דגים 60 מרס ואורנוס

מרקורי במזל דגים 60 בהילוך אחורי ללא זויות

ונוס במזל טלה 90 יופיטר (כניסה)

מרס במזל גדי 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

 

הורוסקופים שישבת    21-22 לפברואר

 

טלה

סוף השבוע הזה הוא חברתי במיוחד, טלאים. הירח שוהה במזל דלי, וזהו זמן מצוין לפגוש ידידים ומכרים, ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. כעת הזמן ליציאה למקומות בילוי חדשים ולא מוכרים, וליהנות עם חברים שמזמן לא ראיתם. הרימו טלפונים, וחדשו קשרים.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין סוערת ומסעירה, ונכנסת לזוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע, מה שהופך את השור שלנו לפזיז ואופטימי… נראה שאתם נמצאים במרכז האקשן בסוף השבוע: מסיבה טובה או מפגש? הממ.. ואולי גם וגם? דילמה שכזו.

 

תאומים

הירח שוהה במזל דלי השייך ליסוד האויר, אלמנט שהופך את סוף השבוע לנעים יותר עבורכם. אבל הילוכו האחורי של מרקורי במזל דגים הופך אתכם לרגשניים במיוחד.. זמן נפלא לאהבות אבודות, אקסים או אקסיות מיתולוגיות, ונוסטלגיה דביקה.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי וסוף השבוע הזה מצריך מצדכם זהירות מיוחדת, סרטנונים. זוית פעולה מצדו של אורנוס לירח עלולה ליצור שינויים קיצוניים במצב הרוח. נסו לא לכעוס ללא צורך ולנהוג בזהירות. בשבת – נסיעה מוצלחת תהפוך את הס'ופש למקסים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דגים, והמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד בסוף השבוע הזה. הירח הדליי מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובמערכות היחסים שלכם. זהו זמן איכות זוגי, אך אם לבו הגדול של האריה פנוי – צאו לדייט…

 

בתולה

גם השמש וגם מרקורי שליט המזל שלכם שבהילוך אחורי נמצאים בסוף השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שעשוי ליצור מעורבות רגשית גבוהה יותר ובמקביל אפשרות להתבוננות עומק ביחסים, ואולי גם צורך בפסק זמן זעיר. הירח הדליי שם דגש על המחויבויות החברתיות והמשפחתיות שלכם בסופ'ש.

 

מאזניים

הירח שוהה לו בבית הביטוי האישי שלכם בסוף השבוע, והצד היצירתי שלכם מודגש היום במיוחד. זהו זמן לדבר על מה שחשוב לכם באמת, ולשתף אחרים. כעת הזמן לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם, מאזנאים, ובלי לעשות חשבונות. מלת המפתח– רומנטיקה.

 

עקרב

בית ומשפחה – אלה המלים המשמעותיות של סוף השבוע הזה, עקרבים. הירח הדליי מדגיש את הצורך בשהות רבה יותר בבית ובחיק המשפחה כדי לטעון מצברים. השמש ומרקורי בבית הרומנטיקה שלכם עשוים להציף רגשית. שמרו על פרופורציות.

 

 

קשת

על פניו זה נראה כמו סוף שבוע תקשורתי במיוחד, קשתים. מיקומו של הירח בבית התקשורת שלכם הופך את סוף השבוע לזמן איכות חברתי, שבו מפגשים שמחים והרבה מלים שלא אמרתם עושים לכם טוב על הלב. זמן לא רק לטייל, אלא גם – ובעיקר – לדבר..

 

גדי

למרות שהותו של כוכב מרס במזל שלכם וחוסר השקט שהוא מביא, גדיים, הרי שהירח שוהה במזל דלי ומאפשר לכם ליהנות מהדברים הקטנים בלי לעשות לשם כך מאמצים גדולים או לצאת לנסיעות מעייפות. זמן למוסיקה שקטה, אוכל טוב, וחברותא נעימה.

 

דלי

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע הטוב שלכם, דליים. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן איכות נפלא שלכם עם עצמכם ואחרים. אולם זוית פעולה בין הירח לאורנוס התזזיתי, עלולה לגרום לעצבנות ואי שקט. צאו לרקוד או לטייל ולשחרר לחצים.

 

דגים

השמש חוגגת לכם כעת יומולדת, וכמו שאנחנו יודעים לדגיג הרגיש לא תמיד קל לקבל מסיבות הפתעה המוניות או סתם לשמוח..השנה מצטרף לחגיגה גם מרקורי בהילוך אחורי במזל שלכם, והאירועים השנה סמליים יותר מתמיד, ואפילו מחזירים אתכם קצת לעבר כדי לסגור דברים סופית לפני שממשיכים הלאה.. פתחו את הלב, דגיגים.

ובינתיים.. סופ'ש מקסים!

מיאיר

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן