חכמה, ייחודית, ותמיד חופשיה – האשה בת מזל דלי

האשה בת מזל דלי היא מיוחדת במינה. היא זו שחיה בקונספט בלתי אפשרי: גם להיות מחוייבת לעצמה ולמטרות שלה מול העולם – וגם להשאר חופשיה. לא שהיא המציאה פה את הגלגל –  לכוכב אורנוס יש זכויות יוצרים על הקונספט הזה… אבל היא יודעת להשתמש בו בחכמה אפילו טוב יותר מגבר בן מזל דלי, ופעמים רבות להצליח לא לוותר על העיקר – ובמקביל גם על החופש..

האשה הזו גלתה כבר מגיל צעיר שהרגש הוא אייטם חביב מתוק ומרגש – אבל לא ממש משתלם… ולמה? כי כשאתה מרגיש בעוצמה ובגובה העינים, אתה גם חשוף לדבר הנורא מכל – שיעזבו אותך… זה קורה בדרך כלל אי שם בילדות, כשאחת הדמויות במשפחה משדרת לה באופן לא מודע שהיא לא תמיד זמינה עד הסוף, וגם אם יש אהבה בסביבה לא תמיד ישנה גם נוכחות, ובעיקר כשהיא רוצה או זקוקה לה שתהיה.

הילדה מפנימה – איך לא – ויש מצב שזה קרה אפילו לאם, וזה הועבר אליה בגנים הרגשיים שלה באופן לא מודע: רגש הוא דבר מסוכן, בעיקר כשהמדובר בגבר אפשרי ובגובה העינים. נסי להשאיר לך תמיד איזה מרווח סיכון כלשהו שאומר שגם אם מתמסרים – לא מתמסרים עד הסוף, כי להפגע רגשית זה הדבר הנורא ביותר  .

הדלייה שלנו היא תלמידה מצוינת, ומפנימה: קשר אמיתי בגובה העינים ובעיקר עם גבר אפשרי – מבחינת גיל השכלה וכו – הוא דבר מאיים בעיקר על השליטה שלך בקשר כדי שלא להפגע. מה עושים? יוצרים קשרים מורכבים עם אנשים בלתי אפשריים או לא נגישים עד הסוף כדי שתמיד יישאר צד מסוים בך שלא מתמסר עד הסוף: גבר שונה מבחינת גיל – צעיר הרבה יותר או מבוגר יותר – מוצא שונה לגמרי, גרוש מנותק או כזה שלא נמצא תמיד או כזה שהשליטה בו ובקשר תמיד תשאר אצלך או גבר אקזוטי שכזה שברור שלא תפגשי שוב – כך שאת תוכלי לחיות את חייך העצמאיים בבועה שאת בונה לך, עם או בלי מסגרת שנראית סבירה, מה גם שפעמים רבות את לומדת שבהחלט אפשר בלעדיה כי העצמאות שלך היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לך, ולמה? כי שם אי אפשר לפגוע בך..

פעמים רבות מה שמאפיין את הגבר הזה שהוא או אינדיבידואליסט כמוך ומאפשר לך לחיות בתוך הבועה שלך, או שהוא פשוט לא מבין שאת חיה סוג של חיים כפולים: אם ורעיה בחוץ, ואשה חופשיה לגמרי בפנים, כשהמפתחות לקשר כמובן אצלך בחגורה, ותמיד יהיו שם.. זה אחד התנאים שבגללם את נמצאת שם ומוכנה למלא גם תפקידים אחרים.

גם בגלל הצורך הזה לחיות סוג של חיים כפולים – זוגיים ולא-זוגיים בו זמנית – זו אחת הנשים הכי אינטליגנטיות רחבות האופקים והחכמות שיש, בעיקר אחרי שלמדה את השיעור שהזכרתי קודם וגם שכללה אותו בהמשך: להעביר את הכל לראש. הגוף הוא כלי נפלא, אבל הראש הוא זה שקובע.

כך למשל האשה הזו יכולה להמשך לכל גבר בלי קשר לצורה או לגיל רק בגלל מנת המשכל שלו ובגלל היכולת שלו לעניין ולרתק אותה. החכמה שלו היא הדבר הכי סקסי שעובד על הדלייה, בעוד שלגוף או למשיכה פיזית יש בהחלט תפקיד משני. אולי משום כך אפשר לראות דלייות רבות בתקופה הסוערת שלהן – ויש לא מעט כאלה שסערו באמת – עם פרופסורים בגיל כפול מגילן, אמנים תמהוניים, ודמויות הזויות אחרות שפשוט..יודעות לדבר, ליצור, ולשתף אותן בחכמתם.

אם יש משהו שלרוב הדליות לא אכפת זה התדמית החיצונית שלהן. הדליות שמות קצוץ פעמים רבות על מה שחושבים עליהן, על הדרך שבה הן מתלבשות ועם מי הן יוצאות ולאיפה.

אפרופו לבוש – לרוב הדליות יש טעם מדהים בבגדים, אבל.. הוא יוצא דופן. היכולת שלהן להרכיב אאוט פיטים מעניינים ולבוש מתוחכם ומעניין יוצא דופן ואפילו כזה שמקדים את זמנו מבחינה אופנתית, גבוה במיוחד. זה נעשה אצלן כבדרך אגב פעמים רבות ולפעמים הן אפילו מתפלאות על כך שאחרים עושים מזה עניין…

הדליות יכולות בהחלט להקים משפחות מאושרות בתנאי שהתנאי שלהן לחופש אישי – אם הן כבר מוכנות לוותר על פרטנר חכם לפחות זה.. – מתמלא איכשהו, אבל דליות רבות מוצאות את עצמן חופשיות גם ממסגרות נישואין או מסגרות מחייבות בכלל. הן פשוט לא זקוקות לזוגיות מהסוג החונק: הן כן זקוקות לחבר שאפשר לחלוק איתו, אבל לא כזה שיחנוק אותן בעשרות אסמסים סטייל איפה היית ומה עשית אלא כזה שאיתו אפשר לחלוק את רוח החופש…

אולם פעמים רבות הן נוכחות לדעת שאחרי שבילו שלושים שנה מעניינות וחסרות גבולות בהיכרויות עם אנשים נפלאים ובדאגה לחברה עם דגש על אקולוגיה או טבעונות או כל מה שקשור לבריאות האנושות תוך שכחת עצמה – מגוון הגברים הפנויים שמתאים לדרישות  שלה הופך קטן למדי, והרבה דליות מוצאות את עצמן לבד או כיחידה עצמאית עם ילד או שנים מול העולם, חשופות לביקורת הסביבתית (שבדרך כלל לא מזיזה להן בגלל רוחו החופשית של אורנוס), ולמרבה ההפתעה אפילו מתפקדות טוב יותר מאשר עם פרטנר צמוד, בשינה אלכסונית בחדר המיטות שלהן שגם הוא מעוצב באופן שונה או יוצא דופן פעמים רבות..

הדלייה היא אשה ללא ספק אשהיוצאת דופן גם יחסית למזלות אחרים. גם המיניות שלה לא תמיד ברורה לה עצמה:  היא רואה את עצמה כאזרחית העולם, ומאפשרת לסקרנות שלה להוביל אותה להתנסות בכל סוגי המיניות האפשריים, כולל חיים בקומונה או בזוגיות לא מחייבת עם פתיחות מינית גבוהה, אבל במקביל קנאית לפרטיות שלה ושונאת גבולות חונקים ואנשים קנאים ואובססיביים: את אלה היא מנפה מהר מאוד מחייה.

אשה בת מזל דלי תהיה תמיד החברה הטובה החכמה והמכילה שלך. היא לא תעשה לך סצינות קנאה מיותרות כי היא יודעת גם לכבד את החופש של הזולת, תתעניין כמעט בכל מה שאתה עושה ובכלל בכל מה שקורה בעולם, תהיה מאוד מעורבות בפעילות חברתית ואפילו תצא להפגנות למען הטבע או החיות, ופעמים רבות תרגיש חנוקה בכלא הביתי והמשפחתי שבנתה לה, למרות ששם נותנים לה את כל החופש בעולם להיות היא, כי יודעים שאם לא יעשו את זה – היא פשוט תקום ותלך, וגם אם לא תמיד פיזית – רגשית היא פשוט תפסיק להיות שם.

גם את ילדיה תלמד הדלייה את דרכו וערכו של החופש, לא תשמור ריחוק מהם ותהיה החברה הטובה שלהם תמיד אם רק ירצו בכך. היא בעצם מגלמת בעקיפין את דמותה של אותה נערה מקסימה מהסיקסטיז שניסתה הכל, ובסוף בוחרת בקצת שקט ביתי – אבל אבוי אם תשתעמם שם, כי דלייה משועממת זה מתכון לצרות.

אשת העולם הגדול המקסימה ביותר שיש, סוליסטית המגלמת בצורה הטובה ביותר את רוחו החופשיה של אורנוס לטוב ולרע – זו הדלייה המקסימה שלנו..

 

נ.ב. פעמים רבות חלק מהתכונות הדלייות האלה יתגלמו באופן כזה או אחר גם במי שיש לה כוכבים משמעותיים במזל דלי כמו ירח במזל דלי, ונוס במזל דלי מרס בדלי ועוד..

 

יאיר טריבלסקי (C)

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן