כאן ועכשיו – מה קורה היום בכוכבים 24 לפברואר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ארבעה (!) כוכבים במזל דגים כשאחד מהם הולך אחורנית – זהו לא מצב פשוט עבור אף אחד, בעיקר כשכל הכוכבים האלה נמצאים במזל דגים השייך ליסוד המים, והכל רגשי ורגשני. זה עוד מילא – אבל אם נוסיף לכך את הילוכו האחורי של מרקורי במזל הזה נבין שנדנדת הרגש הזו יכולה לנוע קדימה ואחורה, למעלה ולמטה, וקשה מאוד להתאפס על מה שחשוב באמת בלי שהמחשבות על כך בהמשך ישתנו.. ולפעמים אפילו שוב ושוב.

כן, הכל – או לפחות הרוב – רגשי עכשיו, בעיקר בכל מה קשור לדרך האסוציאטיבית שבה המוח שלנו פועל כשהרגש מנחה אותו, והרגש כידוע הוא לא סטטי – הוא מאוד דינמי, ומה שגרוע יותר – הוא מקשה עלינו לראות דברים באופן אובייקטיבי, והופך את הכל לאישי ורגשי – בעדנו – או נגדנו…

זה טוב ליהודים או רע להם? אין טוב ורע בכוכבים, יש… אחר. רגש הוא דבר נפלא, אבל כשאין קרקע יציבה מתחת לרגלים קשה להתמודד עם השינויים המתמידים שבו. למזלנו כוכב מרס במזל גדי ביחד עם יופיטר נותנים בדל קרקע, אבל כשונוס הלוחמנית במזל טלה מביאה איתה את רוחות המלחמה לאזור ופלוטו מצטרף בזוית – הקרקע באמת מתרחקת קצת…

מה עושים? מחכים בסבלנות, וזוכרים – שהכל זמני.

מה שכן – לא להסחף בפרשנויות המוטעות – ורובן כאלה עכשיו – ובחוסר הסבלנות וסובלנות של ונוס, לא בחיים, ולא במדיה. כן כן – זה ממש מיותר עכשיו.

בקיצ – בי קול פוקס!

 

וזה מצב הכוכבים

שני 24/2

ירח במזל דגים

שמש במזל דגים 60 מרס ואורנוס

מרקורי במזל דגים 60 מרס בהילוך אחורי

ונוס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה)  90 פלוטו (כניסה)

מרס במזל גדי 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

 

שני 24/2

 

טלה

ביום שאתם לא במיטבכם, כמו היום למשל. כדאי לעשות קצת פחות, ולנוח יותר, טלאים. כעת הזמן להארות מחשבות ומסקנות, ולא לעשייה בשטח: זו תחכה למחר, ובשיא העוצמה. היום – מתארגנים.

 

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה כשגם הירח גם השמש ואפילו מרקורי נמצאים במזל דגים המאכלס את בית התקשורת שלכם. יום מצוין ליזמות תקשורתיות חדשות, אולם גם לזהירות מפני טעויות בשיפוט ובשיקול הדעת שלכם.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני ויוצר היום זוית מעשית עם כוכב מרס. בכללי זו אחת הזויות הטובות לשיתופי פעולה אבל הילוכו האחורי של מרקורי מאותת שאולי זה הזמן לשתוף פעולה שכבר הוכיח את עצמו בעבר.. קחו יזמה.

 

סרטן

צמידות בין הירח שליט המזל שלכם לכוכבים מרקורי ונפטון מביא איתו מביאה איתה יום יצירתי המאפשר לכם גם לעוף למחוזות הדמיון וגם לדבר לשתף ולחלוק זאת עם אחרים… הילוכו האחורי של מרקורי מחזיר אתכם לקשר מהעבר.

 

אריה

מקבץ הכוכבים הגדול שכולל גם את השמש שלכם ממשיך לנוע גם היום במזל דגים השייך ליסוד המים הרגשי, והאריה שלנו וכדאי להזהר מגישה דרמטית מדי ומתגובות קיצוניות. ונוס מביאה איתה טאץ' רומנטי מיוחד במינו, אריות.. תנו ללב להסחף.

 

בתולה

ויכוחים, עימותים – או דיאלוג מאתגר מול מי שנמצא ממול? מקבץ הכוכבים הגדול המזל דגים דורש מכם התייחסות כנה וישירה לאתגרים שנצבים מולכם כעת, אולם חלק מהם מצריכים שדרוג של שגיאות העבר.. קחו אחריות, וצאו לדרך חדשה.

 

מאזניים

זוית הפעולה בין ונוס שליטת המזל שלכם ליופיטר כוכב השפע מתחילה לצאת מדיוקה, אבל ההשפעה עדיין שם: גישה אופטימית ומאפשרת, ואפשרות מעניינת שבה תוכלו להרחיב אופקים או להתרחב… אולם חשוב במיוחד עכשיו להשאר בתחום המעשי: הדגש הוא על הפרטים הקטנים, לא על התכניות הגדולות.

 

עקרב

היכולת שלכם למצוא היום פתרונות יצירתיים לבעיות שמטרידות אתכם גבוהה במיוחד, בתנאי שתעשו זאת באופן לא קונבנציונלי, ובחשיבה מחוץ לקופסה. זמן לחשוב כמה צעדים קדימה, עקרבים, ולא להתעקש להיות רק בכאן ובעכשיו. בערב – בילוי מעניין ומסעיר במיוחד.

 

קשת

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים ממשיך גם היום להפעיל אתכם בעוצמה: ארבעה כוכבים ביסוד המים,

ירח בדגים צמידות מרקורי ונפטון מביאים איתם מטען רגשי גבוה ועלולים לגרום לקונפליקט עם אדם קרוב. זמן לשנות אווירה בבית, ולהשקיע בבריאות שלכם.

 

גדי

כוכב סטורן שליט המזל שלכם מתחיל להתקדם לקראת סופו של מזל גדי, ובאפריל יעבור כבר למזל דלי. נצלו את שהותו במזל שלכם כעת כדי להשלים תכניות ויזמות, ואל תוותרו על עצמכם גם כשהדברים הולכים בקושי. בי קול!

 

דלי

הצורך שלכם בבטחון רגשי וכלכלי גבוה במיוחד, וזוית הרמונית בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין מרס מאפשר לכם לקדם נושאים שחשובים לכם בתחום הכלכלי, ויזמות חדשות ומפתיעות. זמן לחשוב קצת אחרת, ולא לוותר לעצמכם.

 

דגים

מקבץ הכוכבים שנמצא במזל שלכם עכשיו גבוה במיוחד, וזה אומר מגוון גדול של אפשרויות חדשות ומעניינות שמביאות איתן כמה יכולות מפתיעות שלא  חשבתם שיש לכם. התמקדו בכאן ובעכשיו, לפני שאתם מתמסרים לדמיון העשיר שלכם…

יומקסים ושקט 

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן