כאן ועכשיו – המדור החדש: 27 לינואר – מה קורה בכוכבים?

 

על פניו היום ואפילו מחר, הם הימים הבעייתיים של השבוע. הצמידות בין ונוס הרגשית לנפטון הסופר רגשי המטשטש ומערפל מגיעה היום לדיוקה במעלה ה 16 במזל דגים (בעיגול כחול).

במקביל, חוטפת ונוס זוית פעולה מדויקת מכוכב מרס(בעגול אדום)  שנמצא במעגל ה 16 במזל קשת. זהו צירוף מעניין ומעט נדיר שבו כוכב אחד חוטף שתי זויות ושתיהן מדויקות על המעלה. מה זה אומר?

ונוס מייצגת את עולם הכגש שלנו, את כל מה שקשור לנתינה הכלה ויחסים. מרס מייצג את אנרגיית הדרייב והכיבוש. זוית פעולה בין השנים האלה עלולה לגרום לריבים סכסוכים ועימותים הן בזוגיות וביחסים קרובים והן מחוצה לה. עצבנות וחוסר שקט הן חלק בלתי נפרד מהדיאלוג הרגשי הזה.

לעומת זאת, האנרגיה שאנחנו פוגשים בצמידות בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש והמערפל הפוכה לחלוטין: המעורבות הרגשית פה גבוהה מאוד, והצד הרגשני הנוסטלגי והדביק משהו עשוי להיות דומיננטי היום  במערכות היחסים שלנו ובדיאלוג הרגשי שלנו בכלל עם העולם.

מתח ותוקפנות בצד רגשנות ונוסטלגיה… נראה שנדנדת הרגשות מגיעה היום ומחר לשיאה, שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, וחשוב עכשיו להצמד להגיון הבריא ולעובדות בשטח, ולא לאבד את הצפון בסיטואציות שבהן הרגש שולט.

לא כולם יחושו בזה, אבל האנרגיה הרגשית הזו תשכב לה מתחת לפני השטח, ותצוץ בזמן של קונפליקטים או צורך בהחלטות, והיא עלולה לבלבל אותנו ואת התכניות שלנו.

חשוב ביום שכזה להזהר מאוד שלא לריב, בעיקר עם אנשים קרובים, ומצד שני – להזהר מחלומות ופנטזיות הן בתחום המקצועי והן בתחום הרגשי אישי ואפילו כלכלי פיננסי.

קצת סבלנות – וזה עובר.. מחר יהיה יום חדש… ועוד שלושה ימים נחזור כולנו פחות או יותר לאיזון.

מי בעיקר עלול להפגע משתי הזויות האלה של ונוס? מזלות שור מאזניים טלה דגים בתולה ותאומים.

יאיר טריבלסקי (C)

 

 

שני 27/1

ירח בדגים 60 אורנוס

שמש במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל דלי 60 מרס

ונוס במזל דגים  צמידות נפטון (מדויק!) 90 מרס (מדויק!) 60 יופיטר

מרס במזל קשת  90 נפטון (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

 

ולהורוסקופ המזלות

שני 27/1

טלה

הירח עובר לו למזל דגים היום, לא ממש הזמן הטוב שלכם, טלאים. זהו זמן להתכנס מעט, לעשות בדק בית אמיתי, ולהתמקד בארגון מחדש מאחורי הקלעים, ולא בעשיית יתר במרכז הבמה. זמן לטעון מצברים, טלאים, ולא לבזבוז אנרגיה.

שור

הצד החברתי שלכם מודגש היום, כשגם הירח גם ונוס וגם נפטון נמצאים ביחד במזל דגים, ושמים את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם במוסדות וארגונים, ובעיקר לשים דגש על שיתופי פעולה, ולא עשייה סוליסטית. מלת המפתח – ביחד.

תאומים

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז תשומת הלב, תאומימים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן טוב לרוץ קדימה עם האמביציה שלכם, אבל להזהר מחלומות ופנטזיות ואופטימיות יתר. יום טוב לעמידה מול קהל.

סרטן

מזל דגים שייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שעוזר לסרטנון שלנו להרגיש בבית, ולפעול באופן נינוח ונעים יותר. זוית מעשית בין הירח לכוכב אורנוס מביאה איתה יכולת לממש רעיונות ותובנות באופן מעשי, ולחשוב באופן פרקטי מחוץ לקופסה, כשהרגלים על הקרקע.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת מהזוית עם אורנוס התזזיתי, והלחצים ממשיכים לרדת. הירח הדגי היום ממליץ לאריות לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לקחת סיכונים בעיקר בנושאי חומר וכספים בגלל חוסר בהירות רגשית. התמקדו בעובדות, ולא ברגשות.

בתולה

הירח שוהה היום במזל דגים ביחד עם ונוס ונפטון, והמעורבות הרגשית הזו גורמת לבתולה להיות רומנטי ורך יותר, אבל לא בהכרח ממוקד מטרה… זמן למקד את תשומת הלב כעת בפרטים הקטנים של כל עניין לגופו, ולהמנע מהסחות דעת בגלל הצמידות של ונוס עם נפטון.

מאזניים

ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם נצמדת היום באופן מדויק לנפטון המטשטש ומערפל, ועל פניו אמורה להביא איתה יום בעייתי במקצת ללא שיקול דעת פרקטי אמיתי. כשהרגש שולט שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו. החלטות חשובות – דחו לסוף השבוע או לשבוע הבא.

עקרב

הרומנטיקה מתחזקת והמעורבות הרגשית בשיאה כשגם הירח במזל דגים וגם ונוס נצמדת באופן מדויק לנפטון. ביום שכזה חשוב להתמקד בעיקר בהגיון ובצד הרציונלי שלכם, ולא להקשיב רק לרגש בלבד. שימו דגש מיוחד על היכולת לצרף מעורבות רגשית ליצירתיות המעשית שלכם.

קשת

נושאי בית ומשפחה דורשים היום מכסימום תשומת לב, למרות שהילוכו של מרס במזל קשת מביא איתו דרייב חזק במיוחד. זה עלול ליצור קונפליקט בין הצורך בקרבה ואינטימיות לבין הצורך בגישה אסרטיבית ואמביציה מתחזקת. נסו לשלב בין שני הכוונים האלה.. וזה אפשרי.

גדי

השמש ומרקורי במזל גדי מאפשרים לגדי שלנו לעשות עבודת עומק אמיתית על הנעשה בחשבון הבנק. מקבץ הכוכבים שנוצר היום בין הירח ונוס ונפטון במזל דגים לעומת זאת, מביא איתו תקשורת יצירתית במיוחד שיכולה לקצר תהליכים, ולפעול מהלב.. תנו לרגש לדבר אבל.. בגבולות מוגדרים ומעשיים.

דלי

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת ומרקורי ממשיך להביא איתו תקשורת מעולה ויצירתית, אולם זהו זמן שבו כדאי להתמקד בעיקר בצד הפרקטי של החיים: הצמידות בין ונוס לנפטון עלולה להביא איתה שיקול דעת גרוע בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, והוצאות גבוהות ללא צורך. נסו להתייעץ לפני הוצאות גדולות ולא הכרחיות. בערב – בילוי סולידי.

דגים

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם, עובר לו הירח למזל שלכם. מצד אחד הנוכחות שלכם עוצמתית ומעשית. מצד שני הצמידות בין נפטון לונוס עלולה לגרום לרגשנות יתר ומעורבות רגשית גבוהה מדי בנושאים מעשיים. הוצאות וכספים – נסו לדחות למחר או מחרתיים.

 

ואם הגעתם עד כאן, ואתם אוהבים אסטרולוגיה, אני מזמין אתכם להתאהב מחדש

אסטרולוגיה בקלי קלותו

בואו להתאהב…

 

קורס מאסטרולוגיה –  רוצים להיות מאסטרולוגים מקצועיים? הקורס המקיף היום הנותן הסמכה כמאסטרולוג כולל סטאז' וליווי אישי. קורס רציני למשקיענים בלבד.

מורים: יאיר טריבלסקי ורניאל גנרוז

 

 

ואני אישית פותח מיזם חדש: אסטרולוגיה בקלי קלות..

 

להתאהב מחדש – למדתם פעם אסטרולוגיה ושכחתם? עברתם קורסים סדנאות וקורסים אבל עד היום אתם לא יודעים לעשות מפה?

רוצים לשדרג את הידע שלכם תוך התבוננות במפות שלכם ושל הקרובים אליכם?

אני מזמין אתכם לחזור לאהבה הישנה שלכם: אסטרולוגיה…מי שהתאהב בה פעם – תמיד יחזור אליה. בואו איתי ונשדרג את מה שיש, ננתח לעומק את מפות הלידה שלכם ושל הקרובים שלכם, ואפילו נבין לעומק את מערכות היחסים שבניתם – ונשפר..

 

יש לכם ידע ואתם רוצים לפענח, לנתח, להבין לעומק מה קורה שם דיפ דאון, לנתח את היחסים עם הילד או להבין מה קורה בזוגיות או להבין מה עובר על בראד פיט או מה קורה בדיאלוג בין שרה לביבי? ואולי אתם קוראים אותי שנים ובא לכם להבין איך אני עובד ומה הסודות הקטנים שלי? בא לכם לנתח מפות ביחד איתי? …בכיף!  לכם בניתי את..

 אסטרולוגיה למתקדמים: ננתח ביחד מפות של פוליטיקאים, ומפות שאתם תביאו: אירוע קרוב, הדודה חנה שתמיד רבה אתכם, הילד שמתעקש שלא יחבקו אותו.. את כווולם נשים על שולחן הניתוחים!.. איזה כיף!

 

בקיצור – אני מזמין אתכם לבוא ולהתאהב מחדש.. באסטרולוגיה. לחצו פה ושלחו לי מייל ובו מפורט הידע שיש לכם ואחזור אליכם..

 

יאיר טריבלסקי  /   0524215559     yairtri@gmail,com

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן