כאן ועכשיו – המדור החדש: מה קורה בכוכבים? 28 לינואר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

הירח שוהה במזל דגים הרגשני ביחד עם ונוס ונפטון, אבל הצמידות של ונוס ונפטון שהגיעה לשיאה אתמול כבר מתחילה להתפוגג, וכנ'ל גם הזוית של מרס עם ונוס, מה שאומר שגם הקריזות הקטנות והויכוחים המיותרים יכולים להתחיל להתפוגג להם…אבל דווקא עכשיו נפטון שולט על הכל ומתזמן לנו ערפול ובלבול – בעיקר בגלל הזוית של מרס עם נפטון.

כן, הגיע הזמן להתארגן מחדש, אבל להזהר מזוית חדשה שקצת תכביד ותעיק רגשית בימים הקרובים: זו זוית הפעולה בין מרס במזל קשת לנפטון במזל דגים (מסומנת בכתום) והצטרפותה היום לצמידות של ונוס ונפטון עלולה להביא איתה כמה ימים של מבוכה ערפול ובלבול, ואפילו מאורעות קיצוניים כאלה ואחרים: נפטון פשוט מערפל לא מעט גורמים עכשיו, ושיקול הדעת של כולנו אינו במיטבו.

ואכן, בדיוק כמו הצמידות של ונוס ונפטון – הבעייה של הזוית הזו – היא ממסמסת החלטות ופעולות, ועלולה לגרום להצפות רגשיות ותחושה של חוסר אונים כשהעומס הרגשי והטכני מעיק ומעמיס על כתפינו הצרות קצת יותר מדי…

מה עושים? היום הזה עלול להיות מבולגן למדי, עם כמה אירועים לא צפויים. מה עושים? נרגעים, ופשוט לא נותנים לרגש להשתלט על המחשבות שלנו בימים האלה, וזה ממש לא קל כשעדיין הצמידות בין נפטון לונוס בסביבה ובגדול.

וזה אפשרי..

זמן להתמקד בפרטים הקטנים והמעשיים, ולנסות ולהמנע מניתוחים רגשניים מיותרים  שרק מגבירים את הנדנדה הרגשית שממילא נמצאת בסביבה.. עזבו את כל מה שקורה מסביב – התמקדו בכם ובמה שקורה לכם.

בי קול!

 

וזה מצב הכוכבים של היום הזה:

שלישי  28 לינואר 

ירח בדגים 60 אורנוס

שמש במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל דלי 60 מרס

ונוס במזל דגים  צמידות נפטון (יציאה) 90 מרס (יציאה) 60 יופיטר

מרס במזל קשת  90 נפטון (כניסה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה קורה היום למזלות?..

 

שלישי 28/1.

טלה

כשהירח במזל דגים אתם ממש לא במיטבכם, טלאים. אולי משום כך חשוב דווקא היום לפעול באופן שקט, להוריד הילוך, לעשות קצת פחות, ולנוח יותר. כשהאנרגיות אינן בשיאן –טוענים מצברים. קדימה לנוח גם אם לכאורה עשיתם תכניות אסרטיביות ליום הזה, טלאים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לחטוף גם היום משני כיוונים: זוית פעולה ממרס הערס שמביאה איתה פתיל קצר וכעסים מזדמנים, וצמידות עם נפטון שמביאה איתה ערפול מטרות ומעורבות רגשית גבוהה. אבל הזויות האלה הגיעו אתמול לשיא והיום הן מתחילות להתפוגג.. עדיין חשוב להיות ממוקדים, ולשמור על קרקע יציבה מתחת לרגלים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע היום במזל דלי, כשהירח וגם ונוס וגם נפטון בצמידות שוהים היום בבית הקריירה שלכם ומאפשרים לכם להקסים את העולם, אבל בזהירות: הצמידות בין ונוס ונפטון עלולה לגרום לאשליות ופנטזיות עדיין בנושאי קריירה והחלטות הקשורות לאמביציה שלכם. התמקדו בפרטים.

סרטן

הירח שוהה היום במזל דגים השייך גם הוא ליסוד המים, וזה הופך את היום הזה לנינוח יותר עבורכם. זוית מעשית שיוצר הירח עם כוכב אורנוס מביאה איתה יום פרקטי שבו אפשר לנצל שיתופי פעולה כדי להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד. יום מצוין לאתגרים גדולים וחשיבה מחוץ לקופסה.ץ

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת והיכולת שלכם להצליח היום לנהל דיאלוג ישיר וחכם גבוהה במיוחד. זמן מצוין לשיחות של אחד על אחד, אריות, ולפתרון בעיות שלא הצלחתם לפתור בשבועיים שלושה האחרונים, למרות המאמץ. לפעמים צריך פשוט לדעת לשחרר…

בתולה

הירח ונוס ונפטון בצמידות שוהים היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרים לכם לפעול באופן רגשני במיוחד. אולם הזויות בין ונוס למרס ולנפטון כבר מתחילות להתפוגג ואפשר כבר לראות הכל באופן בהיר יותר ורגשי פחות.. עוד יומיים שלושה – והכל ברור לגמרי. עוד קצת סבלנות…

מאזניים

צמידות רגשנית ודביקה משהו בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין נפטון המטשטש ומערפל סוחפת אתכם רגשית ועדיין מצליחה לבלבל אתכם מבחינה מעשית. המעורבות הרגשית הגבוהה גובה מחיר וההחלטות שלכם אינן מדויקות. אולי פשוט כדאי להניח עכשיו לדברים להתרחש בקצב שלהם, ולהתמסר לרגש..

עקרב

הירח ונוס ונפטון בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם הופכות את העקרבון שלנו לרך ורומנטי במיוחד, אבל המעורבות הרגשית הזו שהגיעה לשיאה אתמול מתחילה כבר לרדת היום ואפשר כבר לראות איך השריון נבנה לאיטו.. חכו עוד רגע לאהבה, עקרבים. זמן טוב להכניס קצת יותר רגשות לצד המקצועי ולצד החברתי שלכם.

קשת

נראה שמקבץ הכוכבים הגדול היום בנושאי בית ומשפחה ממשיך לעבוד גם היום והקשת לומד שלהתמסר לבית ולבני הבית זה לא נורא כל כך.. לתקופות קצרות כמובן. זמן טוב להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ולשנות אוירה אם אפשר. זמן לארח חברים או בני משפחה בשעות הערב ולשדרג קשרים.

גדי

לדבר לשתף ולחלוק – זה לא משהו שבא לגדי בקלות כידוע, אבל גם היום הוא הזדמנות מצוינת לאפשר לאחרים להתקרב אליכם קצת יותר, והצד הרך שלכם שאתם דואגים לשמור עליו חבוי לא מעט – דווקא הוא עשוי להיות האלמנט שיעזור לקדם את מה שחשוב לכם באמת, גדיים. בערב – בילוי שקט.

דלי

 מיקומם של השמש ומרקורי במזל שלכם, ממשיך לעזור לכם לרוץ קדימה עם כמה וכמה תכניות פעולה ויזמות חדשות. יום נוסף עם מקבץ הכוכבים הגדול בבית החומר והכספים שלכם ממשיך עדיין לדרוש  זהירות מיוחדת, דליים. שעות הערב יתאימו לבילוי במקום שעדיין לא ביקרתם בו, ורצוי אפילו עם ידידים חדשים.

דגים

הירח שוהה גם היום במזל שלכם, מאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, וממשיך להזרים את הקסם האישי שלכם שיכול לעזור לכם דווקא היום להכיר אנשים חדשים ומעניינים וקולגות מקצועית שיכולות לשתף אתכם פעולה בהצלחה. ונוס ונפטון עדיין בקרבה גדולה במזל שלכם מה שהופך את הדגיג לרגשני ונוסטלגי.. זמן לטלפון לאנשים מהעבר.

 

 כל זה – יום רגשני ומקסים, פוקס 

 

מיאיר

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן