בלוג של אסטרולוג – פרק 6: אתמול לפני 9 שנים… יונתן פוגש את האבא שבי.

אתמול לפני 9 שנים…

 

ילד של אבא

מכיון שאני אבא רגשני ודביק לגמרי, רק טבעי שאספר בהתרגשות איך השתנו חיי כשערימת האושר הורודה והמקומטת הזו נכנסה לחיי, אחרי שלא האמנתי בכלל שאפשרי שאתן לאדם נוסף להפוך אותי לאחראי על חייו בצורה טוטאלית שכזו, ואחרי שראיתי בכל כך הרבה מפות לידה של לקוחות עד כמה הורים יכולים במודע או שלא במודע להזיק לילדיהם..

פעמים רבות זה עשה אותי עצוב. הרגשתי את הילד הבודד דרך המפות של הוריו שישבו מולי, וניסו להבין מה לא בסדר איתו. כשהסברתי להם את הקוד ההורי שלהם ואיך לשפר קשר עם הילד ולמה הוא זקוק, ראיתי את העינים שלהם נכנסות פנימה כדי שלא להפגע ממה שהם חשבו כביקורת על ההורות שלהם.

אבל פה ושם זה גם עבד, והצלחתי להניע הורים להרגיש ולהבין את הילד מזוית אחרת, שבו הם מצליחים גם לפגוש את הילד הפנימי שלהם, לזהות אותו, ולהתחבר אליו שוב בדרך להתחברות מחודשת עם הילד שלהם, שמחכה שיראו אותו כפי שהוא באמת..

כעת הגיע תורי לעשות את השינוי הזה בתוכי, כלומר להפגש עם הילד הפנימי שלי ולומר לו להתכונן לפגישה עם דמות חדשה בחייו, כשהפעם הוא הולך להיות בתפקיד האבא..

 זה לא היה קל.

עכשיו, כשיש לך יומולדת, אהוב שלי, אני נזכר גם בתהליך שעברתי, עברנו.

הורים וילדים – הקוד ההורי: כמה טוב שכבר עשיתי את המיזם הזה עוד לפני שנולדת, ובעזרת הקוד הרגשי גם הסכמתי לפתוח את הלב, ולהשאיר אותו פתוח גם כשפגשתי את מירית, והסכמתי לתת לזה צ'אנס

כששאלתי את מירית אם היא מוכנה שנלד ילד, התכוונתי באופן לא מודע לאפשר לילד שבי לצאת, ואז לפנות מקום למבוגר שבי, להורה הסמוי, לצאת לקראתו.

שמח כל כך על ההסכמות, שלה שלי ושלך. אבל גם אז, אחרי שמירית אמרה כן, זו היתה רק תחילת הדרך.

הדרך אליך. אלינו.

הנה דוגמא של המיזם שלי שאותו אני גם מלמד בקורס על הקוד הרגשי: זו מפה של ילד, ששני הוריו, יושבים מולי ומבקשים לדעת מה עובר עליו, ואיך הם יכולים לעזור.

 

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש! רוצים לקבל אסטרולוג צמוד, את הקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 וגם להיות חלק ממיזם ההיכרויות החדש שלי? כן, זה אפשרי! כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר ! 

 

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

@

 

@

אסטרו-זום – צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן