תחזית שבועית

תחזית שנתית תאומים

יופיטר כוכב השפע שוהה בשנה הזו במזל קשת, המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ובכך מכריח את התאומים שלנו שכל כך עסוק בעצמו ובמה שמעניין אותו, להציץ ולראות ממול מישהו שמאתגר אותו, מסעיר אותו, והופך בפוטנציה להיות בן זוג מרתק או שותף נפלא..

בקיצור – התאומים שלנו – שגם כך כולם חושבים שהוא מורכב משני בני אדם שנמצאים צמודים זה לזה ורק צריך לזהות עם מי מהם אתה מדבר באותו רגע – מגלה השנה את נפלאות הביחד… אם גם יסכים להרים את הכפפה הזוגית הזו ולחוות אותה בעוצמה בלי פשרות ובגובה העינים – שני הצדדים ירויחו בגדול.

אבל מעבר לתחום הזוגי, עמוק מאחורי הקלעים, מחכה לו סטורן הנוקשה גדי לחנך את בן התאומים הילדי שלנו, שלא ממש אוהב מסגרות חונקות אבל לפעמים זקוק להן כדי לממש את הפוטנציאלים הלא נגמרים שלו, אלה שכולנו מכירים ויודעים שיש לו, בעיקר כשהוא מדבר מתקשר חולק ומשתף, ועושה זאת בקלילות המוכרת כל כך…

אלא שמיקומו של סטורן בבית השמיני של התאומים, תהליך שהחל כבר בעצם לפני כחצי שנה להיות מורגש, לא קל לתאום שלנו. הוא חייב ללמוד עכשיו לא לחפף, לא לעבור בחפזון מפרח לפרח כדי למצוץ אינפורמציה או גירויים ולא להבטיח דברים בקלות ראש שאין ברצונו או ביכולתו לקיים, וכשהוא עושה זאת למרות כל אלה כי זה חלק ממנו והוא פשוט יכול, השנה הזו הוא עלול לשלם מחיר לא קל: סטורן יחכה לו בפינה, בין אם במגירת היחסים או בחשבון הבנק, ויכריח אותו לשלם ביוקר על כל טעות חפיפית או פליטת פה לא רצינית.
קוראים לזה – אחריות ומחויבות, אומר סטורן ומנופף מול התאומים הסורר והמקסים המקצועי באצבע מאיימת: בלי אחריות על כל מה שאתה אומר ומבטיח, ובלי מחוייבות לתהליכים ארוכי טווח, לא תצליחו להצמיח הרבה מדי השנה, למרות האתגר שמציב מולכם יופיטר כוכב השפע עם חלומות העושר שלו, בעיקר בכל מה שקשור למערכות היחסים והקשרים הקרובים שלכם, הרגשיים או המקצועיים, תאומימים.

כל זה קורה כאשר כוכב אורנוס עובר למזל שור, הנמצא מבחינתו של התאומים מאחורי הקלעים. אורנוס מביא איתו את כוחו של השינוי, אבל בבית ה 12 של התאומים, זה שאין לו גישה ישירה אליו והוא קשור לפחדים של בן התאומים ולנעשה מאחורי הקלעים, הוא חייב להתחיל לעשות עבודת עומק אמיתית ולבדוק את הפחדים שלו משינויים בכוון, בדרך, בגישה, בסטטוס, ובכל מה שקשור להעזה להרים כפפות ולהתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד.

ואכן, כוכב אורנוס שישהה מאחורי הקלעים של בן התאומים, הוא אישו מעניין במיוחד: הוא מאותת לתאומים שלנו שהגיע הזמן להתגבר, ולהפוך את החיים למשהו תלת מימדי שלא בנוי רק על גירוי תגובה ופואנטה, אלא גם על הצורך להתמודד עם הנעשה בתחום הרגשי, אלמנט שקצת מכביד על התאומים המצוי שיודע כל כך יפה לדבר עליו אבל לא ממש לחוות אותו לעומק ולאורך זמן.

אורנוס יכריח את בן התאומים שלנו להתמודד סוף סוף עם כל המשקעים הרגשיים שהוא סוחב מאחורי הקלעים, בעיקר כאלה הקשורים לעזיבות פרידות וניתוקים, ולהבין שגם לתקשורת חיננית ואסוציאטיבית יש בן לוואי מאחורי הקלעים שבנוי על הרגשות שמפעילים את התקשורת הזו, ואולי גם לפגוש סוף סוף את הפחדים האמיתיים שלכם, אלא שהצטברו שם בשק שלא מדברים עליו יותר מדי, אבל שאם לא נפתח אותו ונתבונן באומץ במה שיש בו, הוא עלול באופן מסתורי לחבל בתהליכי הבנייה העתידיים שלכם באופן לא מודע, כמו אותו ילד שמושך בשרוולו של המבוגר שנסחף בעולמו ושוכח את הילד הזה, שזקוק לקצת צומי ולתחושה שיש שם, לידו, מבוגר אחראי ולא רק ילד חולמני כמוהו…

כוכב נפטון ששוהה במזל דגים בבית הקריירה של בן התאומים, מביא איתו את ברכת הדמיון והיצירתיות, אבל במקביל גם את הערפול הבלבול וגם ההונאה, הונאה עצמית או זו שמול אחרים, כשהתדמית התאומית משתנה במהירות, והופכת את התאום המקסים לילד אבוד מצד אחד הזקוק למשענת, אך גם כזה שיכול להפוך את הפחדים שלו לחומר לבניית זהות ואוטוריטה, ולהשפיע על חיים של רבים באופן אימפולסיבי ומניפולטיבי, ונכלולי משהו. מעין הבטחה שלא ממש מתקיימת בעולמו שלו.

שהותו של נפטון בבית הקריירה של התאומים היא אמביוולנטית: היא עשויה להפוך אותו לדמות המעוררת השראה – או תיעוב וחוסר נוחות, כשהמעורבות הרגשית הזו מטלטלת אותו וגורמת לו להראות כמה פנים שונות לעולם: פעם הוא אבוד, פעם הוא ווינר, פעם הוא איש רוח ופעם – שחקן על במה.. הכל בעיני המתבונן.

בן התאומים עצמו לא ממש נהנה ממיקומו זה של נפטון, והצורך לשלוט כעת בדמיון וביצירתיות שלו ולתעל אותם למקומות מעשיים של בנייה והשראה הופך השנה לחיוני, כדי שהתאומים שלנו לא יפול קרבן לדמיון שלו עצמו.

לסיכום – השקעה במערכות היחסים ובזוגיות, ניקוי משקעים רגשיים, והתמודדות עם מעורבות רגשית מול שליטה מעשית בחייו ובחיי הסובבים – זוהי תמצית השפעת הכוכבים בשנה הזו.

ואלה הזמנים שבהם מרקורי שליט המזל שלכם נמצא בהילוך אחורי, בהם כדאי לפעול בזהירות בנושאים כמו חתימה על חוזים או התחייבויות לטווח ארוך, ולשמור על עצמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן