תחזית שבועית

תחזית שנתית שור

תחזית שנתית 2019

השור שלנו שייך לקבוצת המזלות הקבועים, ובנוסף – גם ליסוד האדמה, שני אלמנטים שהופכים אותו פוטנציאלית לעקשן במיוחד, ושונא שינויים סדרתי.

אבל מה לעשות, והכוכבים השנה חושבים אחרת. התהליך הזה החל כבר בחודשים האחרונים של 2018 כשאורנוס כוכב השינויים עשה צעדים ראשונים במזל שור, וגרם לשוורים שנולדו בשבוע הראשון של המזל להרגיש שהאדמה קצת, אפעס, רועדת מתחת לרגלים… זה נכון רגשית או כלכלית – אבל הצורך בשינוי מתחיל לחלחל לאט לאט לשוורים האלה, וכשאורנוס יעבור שוב למזל שור בחודש מרץ, האסימונים יתחילו ליפול בקצב מהיר יותר.

אמה מה, אם יש משהו שהשור שלנו מכור לו זה להרגלים שלו, ושינויים זה משהו שממש קשה לו איתו. לכן נראה כבר השנה ובשנים הקרובות בכלל לא מעט שוורים שמנסים לעשות שינוי בדברים שחשובים להם, או יותר נכון נאבקים בשינויים שהחיים עצמם מנסים לשנות אצלם, אם בעבודה או ביחסים, ולא מוכנים לוותר אלא אחרי לא מעט תירוצים וויכוחים וטענות… לא לא, אורנוס הולך לעבוד קשה מאוד על השוורים האלה, שלא תהיה טעות.

אבל.. זה יצליח. אורנוס הוא כוח טבע חסר פשרות, אחד מהעקשנים ביותר, ומי שלא יצליח לעשות את השינוי – ישלם מחיר, ואפילו כבד. זוכרים את הדינוזאורים שחיו פה 60 מליון שנה, ולא הסכימו להשתנות?

אלמנט נוסף שיכריח את השוורים שלנו לשנות ולהשתנות, יגיע דרך יופיטר כוכב השפע. בשנה שחלפה יופיטר שהה בעיקר במזל עקרב המאכלס את בית הזוגיות והיחסים של השוורים, ולא מעט מהם נכנסו לחופה או למגורים משותפים או סתם נהנו למצוא פרטנר שמח ולהיות ביחד: יופיטר עזר לשוורים לפתוח את הלב בפני יחסים שמחים, או את הראש – בפני הזדמנויו עסקיות מעניינות.

השנה שוהה יופיטר במזל קשת, מזל אנרגטי וקצבי מאוד שהוא ניגוד גמור לקצב האיטי והשמרני של השור שלנו, והשור מגלה שיצטרך לעשות כמה צעדים מהירים יותר ולקבל החלטות נועזות יותר לא רק כדי לשמור על הקיים, אלא גם כדי לפתוח דלת בפני החדש.

נושאים כמו נסיעות, לימודים, טיולים והרחבת אופקים עשויים לאתגר את השור הזחוח והמפונק שלנו, אלמנט שעלול להביא איתו גם הוצאות גבוהות ובזבוזי כספים בכלל החלטות גרועות, אבל גם לקיחת סיכונים לא אופיינית עסקית וכלכלית ואפילו רגשית, וקפיצה למים לא מוכרים בניגוד גמור לאופיו.

כן, יופיטר במזל קשת יכריח את השור שלנו להסתכן קצת השנה, וביחד עם אורנוס – להתחיל לשנות הרבה מושגים וערכים ועקרונות שעד עכשיו השור התקשה לזוז מהם: זו עשויה להיות שנה מאוד מפתיעה, ללא ספק..

אבל מסתבר שעם קצת מאמץ ושכל ישר אפשר בהחלט לראות דברים אחרת, בתנאי שהשור שלנו יפתח את הראש ויחשוב מחוץ לקופסה – אלמנט שנשמע טוב אבל הוא לא קל לשור הממוצע שהוא חובב תבניות וקופסאות מעיקרו, אלא שנראה שהשנה הזו פשוט לא תהיה לו ברירה…

לכן חשובה מאוד זהירות בענייני חומר וכספים השנה, שוורים, ולא לקפוץ מקיצוניות של לא לעשות כלום – ללקיחת סיכונים של כל הקופה, והחלטות שגויות.

שני אלה, אורנוס ויופיטר, עלולים לגרום לשור שלנו תנודות קיצוניות: מצד אחד נסיון כושל לשמר את מה שיש, ומצד שני – לקחת סיכונים גבוהים וללכת על כל הקופה.

אלה גם אלה עלולים להביא איתם תחושות של תסכול ובדידות אם השור שלנו לא ידע לאזן ביניהם: נסו להשלים עם העובדה שהשינויים שמתחילים להגיע השנה הם כורח המציאות, אבל שינוי כמו שינוי, בעיקר כשהמדובר במזלות קבועים ושמרנים בבסיסם כמו בני מזל שור, הוא לא זבנג וגמרנו: זהו תהליך ארוך שעיקרו הכרה בצורך בשינוי מצד אחד, ובמקביל צורך גם למצוא אלטרנטיבה וגם לתכנן אותו כך שלא יווצרו סיכונים מיותרים למה שכבר השגתם וקיים עכשיו, וההישגים של השנים האחרונות ישמרו, ואף ישגשגו עם גישה חכמה ואקטיבית, שתביא איתה יכולת שדרוג איטית ואינטנסיבית לעבר המטרות שלכם.

אבל.. כשהמדובר בשינויים, גם אורנוס עלול למצוא שהשור הוא יריב לא פשוט: לא סתם הוא נחשב קשה עורף, וכשהוא מתעקש לשמור על הקיים ועל ההרגלים הנוחים שהתרגל אליהם, קשה מאוד להזיז אותו מהכורסה המוכרת ונעלי הבית שלו, ולגרום לו לפעול. אולי משום כך כדאי לזכור שהמדובר בתהליך ארוך ולא קל, ולמרות שבסופו של דבר תרויחו בגדול, קשה לשנות את אותו צד אצל השור המתנגד בכל כוחו לשינויים, ומסכים אליהם רק כשהמדובר בתנאים שלו.

אלא שכשאורנוס בשטח – לשוורים לאריות לדליים ולעקרבים, המזלות השייכים לקבוצת המזלות הקבועים, יש בהחלט סיבות למתח. אך שור שיתעקש לרבוץ ולשמור על הקיים בכל מחיר, ילחם בכל כוחו ולא יסכים לשנות או להשתנות – עלול לשלם מחיר יקר מאוד, כאמור, בהמשך, וחבל..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן