תחזית שבועית

2020 תחזית שנתית – עקרב

מזל עקרב: שינויים במערכות היחסים, וחשיבה חדשה בנושאי זוגיות ושותפויות.

שינוי היא מלה שהופכת להיות משמעותית במיוחד בחייכם כעת, עקרבים, ובעיקר כשהמדובר באלה מכם שנולדו בשלישון הראשון של המזל.

את השינויים האלה מייצג אורנוס כוכב השינויים עבר למזל שור מול המזל שלכם באפריל הקודם, ולא מעטים מכם מרגישים כבר את בשורת השינוי שהוא מביא. השינוי שאורנוס מביא למזל עקרב מתבטא במערכות היחסים שלכם: לא מעטים מכם מרגישים כעת שמערכות היחסים הזוגיות או החברתיות מיצו את עצמן, אך לעקרב כמו לשור או לאריה השייכים לקבוצת המזלות הקבועים לא קל לעשות את השינוי ולכן הוא עלול לארוך זמן רב מהרגיל, כי המזלות האלה מתקשים לשחרר את ההרגלים הקבועים שלהם ואת האנשים שהיו במערכות היחסים הקבועות בחייכם.

אבל לא רק בשינוי במערכות יחסים מדובר: אורנוס מביא איתו את הצורך בספייס ובחופש אישי במינון גבוה מהרגיל. עקרב הוא מסוג המזלות הנצמדים בדרך כלל, והחוויה שלו ביחסים היא טוטאלית בדרך כלל, לטוב ולרע. אבל כעת עם תחילת תנועתו של אורנוס במזל שור שממול, נדמה שההיצמדויות האלה מתחילות להתרופף והצורך בהן הולך וקטן. העקרב לומד לשחרר מערכות יחסים ואנשים קרובים, לסמוך על עצמו ועל האינטואיציה שלו מבלי שיצטרכו להוכיח לו שוב ושוב שאוהבים אותו, ובכלל – זהו זמן טוב להתחיל להשתחרר מהרגלים שמכבידים עליכם, ולתת לצורך שלכם לחוות את עצמכם כחוויה נפרדת מהזולת ומיחסים בכלל, מקום גדול יותר בחייכם.

מעבר נוסף שתומך בגישה הזו הוא מעבר יופיטר כוכב השפע למזל גדי, המאכלס את בית התקשורת שלכם. היו לכם שנתיים לא קלות כשסטורן הנוקשה ופלוטו היצרי והכוחני כיכבו במזל גדי, שנתיים שהפכו אתכם לנוקשים יותר וכוחניים יותר. בשנתיים האלה התחלתם ללמוד שלבטא רגשות, והמדובר בכל סוגי הרגשות, בעיקר רגשות רכים שלעקרב קצת קשה לבטא בדרך כלל…

כן, שנתיים קיבלנו עקרב קשוח ומתוח, והנה – האופטימיות של יופיטר מתחילה סוף סוף לרכך אותו כך שבסופה של השנה הזו נקבל עקרב נעים יותר, חיובי יותר, כזה שמחייך את החיוך הקטן שלו אבל לפחות לא מגיב באופן ציני ואגרסיבי עם ההערות המעצבנות שלו…

כוכב סטורן עובר למזל דלי באפריל, ויתחיל לעשות עבודה על כל מה שקשור לבית ולמשפחה של העקרב שלנו. כן, הגיע הזמן שלעקרב יהיה בית, לו הוא זקוק כמו הסרטנון, מקום שבו יוכל להיות הוא בלי חשש ובלי להיות פגיע. סטורן מביא איתו את היכולת לפעול באופן חכם אך לא רגשי בנושא בתים ושורשים, אבל לא רק: זהו גם בית כמו סוג של קרקע יציבה מתחת לרגלים, תהליך שבסופו העקרב ירגיש סופסוף שיש לו מקום שבו הוא מרגיש שייך וחיובי.

שנה מרתקת מצפה לעקרבים: היא דורשנית ולא קלה, אבל העקרב לא מעריך מדי – לצערנו – דברים שבאים בקלות רבה מדי. זה גורם לו להיות חשדן. קשה לו לקבל משהו מבלי להלחם עליו או להיות משוכנע שאכן זה מגיע לו, ומהכיוון הזה – אורנוס וסטורן ואפילו פלוטו שליט העקרב, בהחלט יעשו עבודת עומק טובה השנה. או יה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן