תחזית שבועית

2020 תחזית שנתית – סרטן

מזל סרטן: זוגיות, מערכות יחסים, ואתגרים אישיים ממוקדי מטרה

אין ספק שלקבוצת המזלות הקרדינליים יוצרי האנרגיה – שלהם שייך מזל סרטן בנוסף לטלה למאזניים ולגדי – זו שנה מאותגרת צמיחה במיוחד: מיקומו של יופיטר כוכב השפע במזל גדי הוא ללא ספק מנוע צמיחה עוצמתי מאין כמוהו, והוא יביא איתו לסרטנונים ממוקדי המטרה – מזל שבדרך כלל לא מתקשה בכך – לא מעט בונוסים, בתנאי שיסכימו לוותר על דברים שהפריעו לכם עד כה לממש מטרות ואתגרים, אם בגלל אי נוחות ואם בגלל הצורך לצאת ממרחב מוגן ובטוח, אלמנט שהסרטן הביתי שלנו אוהב לשהות בו אולי יותר מאשר מזלות אחרים…

ואכן, להתפתחות ולצמיחה אישית של הסרטן השנה עלול להיות מחיר מסוים: ויתור על מרחב מוגן ומוכר תמורת הימור וכניסה לעולם מאתגר ופחות בטוח – אך בהחלט מתגמל יותר את מי שבאמת מוכן לקפוץ פנימה, על כל המשתמע, ולראות פירות בסוף השנה הבאה או בשנה שלאחריה.

יופיטר פותח את השנה הזו כשהוא נמצא בבית הזוגיות והיחסים שלכם, וישהה שם ממש עד סוף השנה. בשנה הקודמת שהה יופיטר בבית העבודה והמקצוע שלכם ואיתגר אתכם מבחינה מקצועית ובריאותית, עם הצורך להשקיע במקום העבודה או להגדיר את המטרות המקצועיות שלכם, ולקדם את עצמכם מקצועית וכלכלית.

כעת אפשר לראות את ההשקעה של התהליך הזה: אם אכן קיבלתם החלטות נבונות – יופיטר בהחלט עוזר לכם לקטוף השנה הזו את הפירות. אם לא, יתכן דשדוש מה עד שתתאפסו מחדש, ותסמנו שוב מטרות מדויקות בדרך.

יופיטר מביא איתו אופטימיות וגישה חיובית ליחסים קרובים ובעיקר לדיאלוג הזוגי. הוא פותח דלתות לסרטנונים המופנמים ומאפשר להם להפתח לאנרגיה החיובית שלו ומשם גם לפרטנרים שלהם, ולזוגיות בכלל – וזה נכון כל זמן שאתם באמת מאמינים ביכולת שלכם לשבור את מחסומי הרגישות שלכם – לפעמים גם רגישות יתר, כידוע – או הצורך – הלפעמים מוגזם – בחום ובטחון – כשהצד הפרפקציוניסטי שלכם מוצא שוב ושוב סיבות למה לא להפתח, או למה לא לתת אמון… ובינינו, תמיד אפשר לראות סיבות כאלה, אם באמת פותחים את הלב הרגישי שלכם, נכון סרטנונים?

סטורן ופלוטו לא עשו לכם חיים קלים במישור הזוגי בשנים האחרונות, ולמרות שהיכולת שלכם לממש פוטנציאל זוגי ולהכנס למערכות יחסים היתה גבוהה יחסית בגלל סטורן שלנו, הרי שבגדול היו רגעים של כובד וקושי לא קטנים, כשפלוטו דוחק בכם להעז ולבטא גם רגשות שליליים כמו כעס או תסכול, אלמנטים שלא תמיד קלים לסרטנון הביישנון.

אולם סטורן הנוקשה יוצא סוף סוף ממזל גדי בחודש אפריל, מה שבהחלט מקל על יופיטר להביא איתו מזמן זה ואילך כמה וכמה אפשרויות חדשות לבניית מערכות יחסים וזוגיות אם הלב הסרטני העדין פנוי, או לשדרג קשר קיים אם הוא תפוס ובעיקר עוזר לכם לחזק את הגישה האופטימית של יופיטר ולגרום לדברים להצליח.

סטורן מביא איתו תהליך של תחילת התחדשות עומק רגשית מחודש אפריל ואילך, כשהוא עובר למזל דלי. הגיע הזמן לשנות סדרי עדיפויות הקשורים להוצאת כספים, לבנות תכנית כלכלית שאפתנית יותר, ולשנות כיוון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן