תחזית שבועית

תחזית שנתית מאזניים

השנה שעברה היתה מאוד מורכבת עבורכם, מאזנאים, ונראה שחלק מכם עדיין מנסה ללקק את הפצעים להתאושש ולהסתכל באופטימיות קדימה: הילוכה האחורי של ונוס במזל עקרב, ותנועתו של אורנוס התזזיתי במזל טלה שממול בשלישון השלישי של המזל, הכריחו לא מעט מכם לנקוט בצעדים דרסטיים שעד עכשיו לא נקטתם בהם, להגדיר מטרות באופן מדויק יותר ולא עמום באופן המאזנאי המוכר, ובעיקר, הדבר הקשה ביותר למאזנאי המצוי – לקבל החלטות. כן כן..

אבל השנה אפשר סוף סוף לומר שלום לאורנוס התזזיתי והמעצבן שגמר לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם ממול, במזל טלה, ועובר למזל שור. כן, היה לא קל בכל נושא היחסים השנה, ולמרות שלא מעטים מכם בנו אכן יחסים ואפילו שונים מתמיד, הדברים לא הלכו ממש על מי מנוחות: אורנוס התזזיתי יודע לטלטל את הסירה לא מעט, אבל השאיפה שעכשיו הדברים יתחילו להירגע סוף סוף, בעיקר מחודש מרץ והלאה.

השנה הזו סטורן הנוקשה נמצא במזל גדי, המאכלס את הבית הקשור למשפחה. זהו מיקום לא קל ודורשני, והוא מכריח את המאזנאי שלנו להשקיע הרבה יותר בבית ובמשפחה מאשר תמיד, אבל התוצאה עלולה להיות לא מספקת במקרים רבים: תחושות של תסכול כובד ואי הבנות עלולות לצוץ, בצד מינון גבוה במיוחד של מחויבויות משפחתיות בדמות ילדים ובני בית שדורשים יותר צומי מאשר תמיד, או שהבית עצמו קטן וצפוף עליכם כעת, או כי הוא דורש השקעה וזה לא קל…

אבל סטורן גם מביא איתו בונוס מעניין: היכולת לחבר בין הבית לעבודה, למשל – לעבוד מהבית. נכון, זה הורס את הפרטיות, זה דורשני ומעיק, אבל זה גם מאוד מעשי ונוח. הרבה מאזנאים עשויים לגלות השנה את היכולת לעבוד מהבית ואפילו לעשות ככה כסף, וכסף טוב. זה מתחיל לפעמים כאין ברירה, אבל אם אתה מתמסר ללימוד של סטורן, עשויות בהחלט להגיע הפתעות…

כוכב יופיטר שוהה השנה בבית התקשורת שלכם, והופך את המאזנאים שלנו לאלופי התקשורת: המאזניים נפלא בתקשורת של אחד על אחד, אבל כשיופיטר בבית התקשורת שלכם כמות האנשים שאתם מכירים ותכירו השנה תהיה גדולה משמעותית מאשר בשנים אחרות, אם רק תסכימו לקחת יזמה ולהפתח לעולם…

גם יכולת השכנוע שלכם תגדל השנה, מאזנאים. זהו למשל גם זמן טוב לעשות מעבר לעבודה ברפואה אלטרנטיבית או בטיפול באחרים, כי הצד הטיפולי שלכם מתחזק מאוד, ובעיקר הצד התקשורתי טיפולי הקשור לסוגי יעוץ למיניהם.

יופיטר בהחלט מביא איתו הרחבת מעגל ההיכרויות והמעגלים החברתיים בכלל, אבל לא רק: שלל היכרויות מקצועיות גם הן כאן, ביחד עם שלל קשרים חדשים. המאזנאים שלנו יוצאים לאור למרות סטורן הנוקשה שכל כך מכביד עליהם השנה, ומכריח אותם לארגן מחדש את הבית וסביבתו, ובמקביל גם את הקשרים המשפחתיים.

ואכן, מאזנאים רבים ירגישו בדידות השנה כשסטורן מככב בבית הרביעי. חסרה כאן שמחת חיים פנימית, והקשרים עם הבית והמשפחה חייבים כעת עידוד הידוק ושדרוג כדי לשפר ולהכניס קצת יותר אור ואופטימיות למורה הזקן והמעצבן הזה, סטורן.

הכוכב הלא צפוי בסדרת הכוכבים הזו הוא דווקא אורנוס. המעבר שלו למזל שור המאכלס את הבית השמיני שלכם, עלול להביא איתו שינויים קיצוניים במצב הרוח ובסדרי העדיפויות שלכם. אורנוס עלול להביא איתו שינויים בתחום הכלכלי ובנושאי חומר וכספים, וחשוב לבנות השנה ציר כלכלי יציב ומאוזן ככל האפשר, ולהמנע מהוצאות כספים פתאומיות וחסרות פרופורציה, שעלולות לנבוע מהחלטות פזיזות ולא שקולות.

כוכב נפטון ממשיך לנוע במזל דגים, המאכלס את הבית המקצועי שלכם. המיקום הזה מביא איתו הרבה דמיון והשראה לתחום המקצועי כבר כמה שנים, ולא מעט מאזנאים בחרו בגללו לעבוד כמטפלים ויועצים שונים, או לחילופין במקצועות הדורשים כישרונות אמנותיים ויצירתיים כמו עיצוב, גרפיקה, כתיבה, ומקצועות המאפשרים נתינה ועזרה בתחומים האלה לאנשים אחרים.

נפטון גם מכריח אתכם לשמור על הבריאות שלכם, והשנה הזו כדאי להתמקד בנושאים הקשורים לאכילה נכונה ופעילות ספורטיבית – שני נושאים שהיה לכם מעט קשה איתם בשנה שחלפה, ובצדק: הרעב הרגשי שמביא איתו נפטון מתורגם פעמים רבות לאכילה, בעיקר מתוקים, ואפילו לאכילת יתר.

אלמנט נוסף שמביא איתו יופיטר בבית התקשורת שלכם – הרצון לנסוע. מאזנאים רבים יחליפו כעת מכונית, או לחילופין יעברו לדו גלגלי, יארגנו לעצמם חופשות המצריכות נסיעות ארוכות וקצרות, ויצאו יותר לטיולים: חוסר השקט שמביא איתו יופיטר מעודד את הצד ההרפתקני אצל המאזנאים, גם על חשבון הצורך לנסוע לטיולים מפנקים ונוחים מדי: המאזנאי שלנו עשוי לצאת כעת יותר לטיולים רגליים או לטיולי אופניים, או לחילופין לסגל לעצמו תחביבים העוסקים בצד הפיזי כמו משחקי כדור, או תרגול קבוע בחדר הכושר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן