תחזית שבועית

2020 תחזית שנתית – טלה

מזל טלה:  אמביציה קריירה, וגישה חדשה לנושאי כספים

בגדול, טלאים – זו היא שנת הקריירה שלכם! כן כן, נגמרו התירוצים: כשיופיטר כוכב השפע נמצא במשך שנה שלמה (ואפילו טיפונת פחות במקרה הזה לכן כדאי למהר ולנצל אותו..) הגיע הזמן להעביר הילוך, ולפרוץ בלפחות יזמה קרייריסטית אחת – וקדימה! השנה הזו, השמים הם הגבול.

אבל לא רק יופיטר נמצא במזל שלכם בשנה הזו: מלווים אתכם לאורכה גם פלוטו היצרי והעוצמתי, וסטורן הנוקשה שעוזר גם לממש פוטנציאל עד חודש אפריל, ובגדול – יוצרים עבורכם רבע שנה עוצמתית מאוד שכוללת בתוכה גם יזמות חדשות, גם אמביציה ודרייב עוצמתיים, וגם יכולת לממש רעיונות ויזמות ולהפוך אותם לפרקטיים בשטח, כן כן!

סטורן ופלוטו עובדים השנה בעיקר על בני השלישון השלישי של מזל טלה. סטורן מכריח אתכם להיות כאן ועכשיו עם כל הכובד שבעולם ובכל הגזרות: קוראים לזה – לקיחת אחריות… פלוטו מכריח אתכם להתחדש ולחדש, לשים בצד את מה שלא עובד, ולהלחם בעוצמה על עמדות כוח לפעמים מול בוסים ואחראים… שנה שכזו.

אז נכון, סטורן ופלוטו קרעו לכמה מכם את הצורה בשנתיים האחרונות, בעיקר לטלאים השובבים וההרפתקניים שכמו הצרצר במשל עם הנמלה העדיפו לדחות או רק להתחיל ולברוח כמו שאופייני להם או בכלל לא לעשות…אבל עכשיו הם משנים פאזה. פלוטו הולך עד מרץ קדימה ומראה לך אתגרים חדשים וממרץ והלאה – איך לממש אותם… וסטורן? הוא מסיים את העבודה על הטלאים – מה שלמדתם למדתם ומה שלא..

בחודש אפריל עובר סטורן למזל דלי המאכלס את הבית החברתי שלכם: תכל'ס – זה הזמן לעבור לעצמאות ולבנות לכם חברה משלכם, או לעבוד בחברה קיימת כמו טלה – עם מידת עצמאות אישית גבוהה – או להחליט שאתם הולכים לעשות הכל לבד, וכמו כל יזם – מתחילים משהו מאפס. זה – יהיה מעניין, והטלה הרי לא אוהב בוסים עליו, אבל בהחלט לא קל…

אלא שהטלה ואיתו היכולת למקד עוצמות רבות במקום אחד כדי לבצע פריצות דרך אמיתיות, ממש בנוי למשימות מאתגרות, וממש עכשיו מינואר מתחילה וואחד משימה כזו: כסף… אורנוס כוכב השינויים שהתחיל אצלכם את השינוי הקשור לכסף וכל מה שקשור אליו בחודש אפריל הקודם, בין אם המדובר בחלומות על פריצות דרך כלכליות או הפסדים ושינויים בחשבון הבנק, פורץ שוב בהילוך רגיל ב 11 לינואר: למדתם משהו מהשגיאות השנה? זה הזמן לעשות דברים אחרת, וזה – נכון בעיקר לטלאים שנולדו בשלישון הראשון של המזל. כל השאר – סבלנות…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן