תחזית שבועית

2020 תחזית שנתית – דלי

מזל דלי: שינויים בבית ובמשפחה, ומימוש מעשי של יזמות וחלומות.

נראה שאתם, או לפחות לא מעטים מכם, כבר מרגישים את השעור שאורנוס שליט המזל שלכם מעביר אתכם, בתהליך שהחל כבר בחודש אפריל הקודם.

ובאמת, מעברו של אורנוס למזל שור מביא איתו את רוח השינוי גם אליכם, דליים, וזה קורה אולי במקום הרגיש שינויים ביותר אצלכם: בבית ובמשפחה.

בעיקרון הדלי הוא מזל שכלתני ומבריק וגם מוגן יחסית מבחינה רגשית, שכן הראש והשכל תופסים פה לא מעט נפח ביומיום שלכם, מה שאומר שפעמים רבות הוא חי בבועה השכלתנית והמוגנת שלו, בלי להפריע לאף אחד אבל גם בלי הפרעות רבות מדי מבחוץ. הוא – טוב לו עם עצמו…

אבל כשכוכב כמו אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים, מתחיל לכרסם שם מתחת לבלטות ולהזיז את השורשים, בעיקר כשזה בבית כל כך רגשי ואינטימי כמו בית המשפחה, כבר אי אפשר להתעלם. פה מתחילים כבר שינויים או לפחות הכנה לשינויים, תהליך שעלול להביא איתו גם פחד משינויים, בעיקר שינויים שלא תלויים בכם, ואני מדבר השנה  על אלה מכם שנולדו בעיקר בשלישון הראשון של המזל.

וכשאורנוס מתחיל לעבוד, אפשר כבר לחוש זאת באווירת הבית. בין אם אתם זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של ספייס וחופש אישי מהבית ומהמשפחה, בין אם אתם מרגישים שקצת נשאבתם לשם לאחרונה ואתם מנסים להחזיר את עצמכם לעצמכם, ובין אם אתם מרגישים רצון אולי לקחת פסק זמן מהקשר מהמשפחה או מאדם קרוב כדי לבחון את הדברים מקרוב או מבחוץ – אורנוס מכריח אתכם להתבונן במה שבניתם, לנקות את מה שמיצה את עצמו, ולשנות אופי אווירה או כיוון.

זה יכול להיות גם בבית עצמו: פתאום רוצים לזרוק המון דברים, רוצים שתהיה אווירה נקיה ולבנה, אולי אפילו רוצים לעבור דירה כי זו מתחילה פתאום להעיק – כל אלה ועוד כמה עלולים להתרחש ממש עכשיו. הדלי בעיקרון הוא מזל שאוהב מינימליזם נקי וקירות לבנים ואויר פתוח וצלול – אלא אם כן יש במפת הלידה שלו השפעות אחרות כמובן – ובמובן מסויים אורנוס מביא איתו אל סביבת הבית והמשפחה עכשיו אוירה דליית אותנטית לגמרי. אלא שבאוירה כזו לא בטוח שיש מקום למישהו אחר כרגע..

וזו עוד תופעה שעלולה לקרות עכשיו: לעזוב בית. גירושים, פרידות, שינוי אווירה, או כוון אחר בזוגיות עצמה עם פרטנר שמבין וגם הוא זקוק לשינוי – כל אלה אפשריים עכשיו, כשאורנוס מתחיל לפתוח חלונות דלתות ומרתפים לאוורר את הבית ובעיקר לאוורר את חי הרגש שלכם, דליים, ולהחזיר אתכם לבסיס, למקור, לדלי הבסיסי האותנטי שלא צריך בעצם אף אחד ושום דבר… בבסיס כמובן. אבל אם הוא מוצא מישהו שדומה לו, שגם הוא קצת נלחץ מלישון כפיות או זקוק לספייס כמוהו – אהלן וסהלן…

ופה אולי בדיוק הזמן למצוא לכם מישהו כזה, אם הלב הדליי המבריק פנוי. אם לא, אולי זה הזמן לעשות עבודה עם הפרטנר הקיים ולשתף אותו בתהליך. גם זה וגם זה הם מצויינים.

בחודש אפריל כשסטורן עובר למזל שלכם, מתחילה תקופה חדשה: סטורן והדלי הם שני הפכים: הדלי זקוק לחופש – סטורן להגבלות וגבולות. הגדי זקוק לספייס – סטורן מעיק ומלחיץ ומעמיס. סטורן הוא בעצם סוג של בית ספר: הוא מגיע לחיינו לשנתיים וחצי של טירונות לא קלה ומלמד אותנו על החוקים של החיים בדרך כלל בדרך הקשה, גורם לנו להתרסק ולהתאכזב פה ושם אך גם ללמוד מהר מאוד שמשתלם לשמור על החוקים, ולכל התהליך הזה קוראים – התבגרות, כי בדלי האותנטי, יש בכל זאת משהו צעיר נצחי שכזה, שצריך לפעמים גם  ללמוד בדרך הקשה…

סטורן פותח תקופה חדשה רצינית אחראית ומעשית. אורנוס מביא איתו שעורים בשינויים רגשיים ופרקטיים הקשורים לבית ולמשפחה. אלא שני קווי השינוי הגדולים שהשנה הזו מביאה אליכם, ובינינו – זה בהחלט מספיק ואפילו קצת מעל ומעבר גם למזל אינטליגנטי ומבריק כמו הדלי שלנו, נכון?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן